Napisano 4 Październik 201113 l witam jak zawsze mam kłopot i nie wiem jak zacząć - musze wykonac element ławki - czy zacząć od cylindra czy od boxa? i jak połączyć te wszystkie elementy ze sobą - jakieś pomysły, propozycje ?
Napisano 4 Październik 201113 l zrob splinem, potem zmien w editable poly i dopracuj szczegoly i polaczenia
Napisano 5 Październik 201113 l Autor jak robie splinami nie wiem jak połączyc ze sobą przecinające sie płaszczyzny
Napisano 5 Październik 201113 l jak robie splinami nie wiem jak połączyc ze sobą przecinające sie płaszczyzny to jest ten moment kiedy konwerujesz do poly i poprawiasz. Dlatego polecam na poczatku bardzo niskiej jakosci spliny, 8 krawedzi w przekroju i nie za duzo podzialow. O wiele latwiej ci sie bedzie to potem łączyc a po turbosmooth wyjdzie ladnie i gladko.
Napisano 5 Październik 201113 l jesli bys chciał to tak jak napisał Mirach to w miejscach gdzie rurki sie przecinaja musiałbys usunac polygons tak zeby potem zweldowac odpowiednie vertexy. ofc łatwiej bedzie to robic na mniej gestej geometrii. ja natomiast zrobiłbym tak: zrobił cylinder odpowiadajacy tej grubszej rurce, i albo recznie go powyginac albo extrude along spline. ale znow musisz miec w miare prosta geometrie. i teraz patrzac na doł ławki od strony oparcia, robisz na cylindrze prostopadłą "odnoge" (rozne sposoby: rysujesz circle z 1 step i cutem ze "snap to vertex" wycinasz okrag na grubszym cylindrze) i odchodzisz kolejnym od tego grubszego znow recznie Shift+move zeby uzyskac ta ciensza rurke. Miejscami gdzie sa spawy bym sie na razie nie przejmował. Jak nałozysz turbosmmotha to w tych miejscach pousuwasz poligony a potem Bridge edges zeby uzyskac takie podłużne spawy. Edytowane 5 Październik 201113 l przez kranz drobna pomyłka :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto