Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

jak zawsze mam kłopot i nie wiem jak zacząć - musze wykonac element ławki - czy zacząć od cylindra czy od boxa? i jak połączyć te wszystkie elementy ze sobą - jakieś pomysły, propozycje ?

 

6211073274_e0d982a748_z.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrob splinem, potem zmien w editable poly i dopracuj szczegoly i polaczenia

Napisano
  • Autor

jak robie splinami nie wiem jak połączyc ze sobą przecinające sie płaszczyzny

 

6213318037_3161139776_b.jpg

Napisano
jak robie splinami nie wiem jak połączyc ze sobą przecinające sie płaszczyzny

 

to jest ten moment kiedy konwerujesz do poly i poprawiasz. Dlatego polecam na poczatku bardzo niskiej jakosci spliny, 8 krawedzi w przekroju i nie za duzo podzialow. O wiele latwiej ci sie bedzie to potem łączyc a po turbosmooth wyjdzie ladnie i gladko.

Napisano

jesli bys chciał to tak jak napisał Mirach to w miejscach gdzie rurki sie przecinaja musiałbys usunac polygons tak zeby potem zweldowac odpowiednie vertexy. ofc łatwiej bedzie to robic na mniej gestej geometrii.

ja natomiast zrobiłbym tak: zrobił cylinder odpowiadajacy tej grubszej rurce, i albo recznie go powyginac albo extrude along spline. ale znow musisz miec w miare prosta geometrie. i teraz patrzac na doł ławki od strony oparcia, robisz na cylindrze prostopadłą "odnoge" (rozne sposoby: rysujesz circle z 1 step i cutem ze "snap to vertex" wycinasz okrag na grubszym cylindrze) i odchodzisz kolejnym od tego grubszego znow recznie Shift+move zeby uzyskac ta ciensza rurke. Miejscami gdzie sa spawy bym sie na razie nie przejmował. Jak nałozysz turbosmmotha to w tych miejscach pousuwasz poligony a potem Bridge edges zeby uzyskac takie podłużne spawy.

Edytowane przez kranz
drobna pomyłka :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności