Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Kolejny model który robię w międzyczasie jest to rosyjski samobieżny system przeciwlotniczy 2K22M1 Tunguska.

 

(kilk)

51481758.jpg

 

97153861.jpg

 

69681586.jpg

 

Czy istnieje jakiś prosty sposób na mapowanie obiektów hi-poly czy trzeba się ostro bawić tak jak w przypadku low? Jedno koło rozbija mi się na kilkadziesiąt kawałeczków jak później ukryć szwy?

http://img256.imageshack.us/img256/7484/unled2hd.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wspaniały model i do tego bardzo pracochłonny.

Zapowiada się nieźle.

Tylko nie przesadź z wygładzaniem, bo to nie samochód z salonu :)

Napisano
  • Autor

test bump'a

chyba lekko przekombinowałem, wybrałem odpowiednie polygony z przodu nadałem im inny id materiału i zmapowałem ten kawałek

testbump.jpg

Napisano

Jak na razie bardzo ładnie idzie tylko nie przesadź bo ci maszyna nie zdzierży detalu :)

Napisano

Model faktycznie zapowiada się ładnie, też sam powoli przymierzam się żeby machnąć sobie coś większego... tak z ciekawości, powiedz ile to ma już poly ?

 

Powodzenia ;)

Napisano

hehe też zaczynasz od kół i gąsek :p detal rządzi ;) Zapowiada się ładna maszyna

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze

 

Blank

w tej chwili 2,8mln poly(wsumie to 5,6mln bo są dwie gąski), grubo za dużo, jest sporo elementów które mogłbym wywalić i zastąpić bump mapką ale wymiękam przy unwarpie :(

 

bober89

Gąski chyba są najgrosze z całości, wole je zrobić na początku i mieć później spokój

Napisano
  • Autor

Witam

 

Czy jest jakiś sposób na poprawienie mapowanie po nałożeniu turbosmooth? Walcze z tym już od kilku dni ale bez rezultatu. Próbowałem mapować już po ts ale z tak gęstą siatką to nawet i7 nie wyrabia. Korzystałem również z darmowego skryptu ale nie działał prawidłowo.

 

unled2brg.th.jpg

Napisano

Detal rządzi ale jak teraz masz 5.6mln poly to powodzenia działania z viewportem później:D Najlepiej sprawdzić Hard testem przy ilu polygonach komp zaczyna Ci "mulić" i przy ilu aktywnych poly w obiekcie. Później rób tyle na ile Ci wystarcza limitu. Detal można zawsze dorzucić;p a w drugą stronę to różnie bywa:D Nie ma sensu rzucać turbo smootha na śrubki bo i tak na renderze tego nie zobaczysz. Lepiej dodać z 2-3 loopy więcej i zaoszczędzić kilkadziesiąt tys poly na samych śrubkach ( pewnie w tej chwili tyle masz;d).

Napisano

A nie lepiej przed ts? Albo daj 1 iterację, zmapuj i daj więcej potem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.