Lee5.56 Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Witam mam problem tego typu, sculptuje sobie tam głowe z prościutkiej bazy z maxa, i w okolicach ust mam za mało poli i tu moje pytanie czy dało by się dodać w tylko w tym miejscu więcej poligonów. Pozdrawiam.
Alojzy Bombelek Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 da sie, jest kilka sposob, najszybszy to export najnizszego levelu do maxa dodanie kilku loopow tam gdzie trzeba. Pozniej import do zbrusha i update siatki. 2gi w zbrushu, po prostu hidujesz wszystko w ogolo ust, zostawiasz ten "loop" do ktorego chcesz dodac poly, i klikasz "i w zakladce "geometry" edge loop
Lee5.56 Napisano 27 Październik 2011 Autor Napisano 27 Październik 2011 No próbowałem na oba sposoby i w obu ścina zbrusha. Próbowałem z morph targetem i usunięciem wyższych leveli ale tak się nie da.
Levus Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Albo GoZ i dodanie geo w zewnętrzej aplikacji tak jak pisze Alojzy (metoda najbardziej poprawna), albo wykorzystanie cudownej funkcji dynamesh z Z4R2, wówczas zremeshuje Ci cały model, gęstość możesz ustawić. Hide'owanie wszystkiego oprócz regionu, który chcesz zagęścić raczej nie polecam bo bambole wychodzą później przy wygładzaniu.
Alojzy Bombelek Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 no jezeli Ci freezuje zbruhs, to polecam kupic po prostu orgyinal :)
Lee5.56 Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 Dalej próbuję ale jakoś się nie da, próbowałem zrobić retopologie w zbrushu ale wychodzi jakoś dziwnie: dziury i takie coś na nosie. A poligonów chciałem dodać w w okolicach ust.
mafida Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 Olej retopologie,użyj Dynamesh tak jak Levus juz pisał wcześniej.Nie ma sensu robić retopo bo widać że dopiero sie uczysz rzeźbienia w zbrushu.Szkoda czasu na techniczne sprawy.Naucz się rzeżbić a pottem będziesz kombinował z retopo i innymi bzdetami;)
Lee5.56 Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 A no widziałem to Dynamesh i fajna rzecz, chociaż nie wiem jak by się to sculptowało bez subdivision levelów. Popróbuje skoro to takie dobre.
Monio Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 Na razie i tak lepiej żebyś trzymał się niższych podziałów siatki. Musisz poćwiczyć jeszcze ogólną bryłę. Dynamesh będzie dla ciebie dobrą rzeczą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się