Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Na pierwszym obrazku lakier ma 3mm zamiast powiedzmy 0,3 mm a na drugim odpryski wystają ponad poziom lakieru, serio uważasz że tak jest OK?

 

Test koloru Panzergrau, czyli tzw generyczne textury ( cokolwiek to znaczy):

231vp.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
  • Odpowiedzi 166
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to tylko test kliment. Nie przyłożyłem dużej wagi do grubości lakieru czy do bitmapy pod sloty dis'a. ale sam widzisz na błotniku np.ze gdybyś zastosował dobra mapkę na displacement to światło bez względu na położenie zawsze padałoby pod tym samym kątem tworząc ładny cień między blachą a samym lakierem. A w niektórych miejscach miałeś płasko. Co do dirta to się zgadzam dobrze jest pomieszać to z Vrayblend na dwa materiały.efekt cudny.

Napisano

ostatni moj kontakt z V1 byl za czasow V1, hehehe moja wiedza moze byc mocno nie aktualna: ] dlatego pewnie, a nawet napewno masz racje: ]. tez uzywam AO do brudzenia, tylko ja staram sie pakowac to do tex

 

pozdr

Napisano

Kliment w jakim sensie masz wieksza kontrole? skoro dirt dziala na takiej samej zasadzie jak ao? Rozumiem ze wrzucasz warstwe z ao i robisz podmalowke tam gdzie nie chcesz zeby bylo ao?Jesli tak to strasznie zmudna robota bo przy kazdym renderze musisz robic to samo :P w tym wypadku zastanowilbym sie nad przybrudzeniem na samej teksturze jesli masz to zmapowane.

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności