kliment woroszyłow Napisano 22 Listopad 2011 Autor Napisano 22 Listopad 2011 (edytowane) Na pierwszym obrazku lakier ma 3mm zamiast powiedzmy 0,3 mm a na drugim odpryski wystają ponad poziom lakieru, serio uważasz że tak jest OK? Test koloru Panzergrau, czyli tzw generyczne textury ( cokolwiek to znaczy): Edytowane 22 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
FF Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 A jak bys tak dał na to takiego dirta jak dawales wczesniej w wipie?
kliment woroszyłow Napisano 22 Listopad 2011 Autor Napisano 22 Listopad 2011 Nie dawałem nigdy dirta wcześniej Janek, poza lekkim na gumowych podnóżkach i rączkach.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 to tylko test kliment. Nie przyłożyłem dużej wagi do grubości lakieru czy do bitmapy pod sloty dis'a. ale sam widzisz na błotniku np.ze gdybyś zastosował dobra mapkę na displacement to światło bez względu na położenie zawsze padałoby pod tym samym kątem tworząc ładny cień między blachą a samym lakierem. A w niektórych miejscach miałeś płasko. Co do dirta to się zgadzam dobrze jest pomieszać to z Vrayblend na dwa materiały.efekt cudny.
FF Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 a to tutaj to nie dirt? http://img411.imageshack.us/img411/3104/172zt.jpg to jak to zrobiles
kliment woroszyłow Napisano 22 Listopad 2011 Autor Napisano 22 Listopad 2011 To jest AO z mentala po przeróbkach w PS .
kliment woroszyłow Napisano 23 Listopad 2011 Autor Napisano 23 Listopad 2011 No nie KoMicu, bo tu mam kontrole dużo większa niż w wireju imo, dlatego wole tą metodę ;)
KoMic Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 ostatni moj kontakt z V1 byl za czasow V1, hehehe moja wiedza moze byc mocno nie aktualna: ] dlatego pewnie, a nawet napewno masz racje: ]. tez uzywam AO do brudzenia, tylko ja staram sie pakowac to do tex pozdr
odnetniN Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 Kliment w jakim sensie masz wieksza kontrole? skoro dirt dziala na takiej samej zasadzie jak ao? Rozumiem ze wrzucasz warstwe z ao i robisz podmalowke tam gdzie nie chcesz zeby bylo ao?Jesli tak to strasznie zmudna robota bo przy kazdym renderze musisz robic to samo :P w tym wypadku zastanowilbym sie nad przybrudzeniem na samej teksturze jesli masz to zmapowane. pzdr.
FF Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 no tyle ze w photoshopie mozesz sobie plynnie ustalac jasnosc, kontrast i kolor tego dirta
kliment woroszyłow Napisano 24 Listopad 2011 Autor Napisano 24 Listopad 2011 Zgadza sie tylko ze nie wszędzie czasem chce żeby było, na renderze jest i koniec nic z tym nie zrobisz, a na warstwie moge cos podziałać. P.S. ktoś wczesniej pytał skąd biore referencje.......
kliment woroszyłow Napisano 24 Listopad 2011 Autor Napisano 24 Listopad 2011 (edytowane) Zawsze zdazysz do lazienki ;) Fakt, wada jest taka ze stolik musiałem wywalić i nie mam na czym jeść teraz. Jem w przyczepce :D Edytowane 24 Listopad 2011 przez kliment woroszyłow
goral_44 Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 A gdzie chowasz tego drugiego z Afryki w przedpokoju? Nie zdziwiłbym się, gdybyś jakiegoś czołga miał w piwnicy, a może bardziej, gdybyś nie miał.
kubi Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 Świetny model, jest na czym oko zawiesić. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się