Napisano 7 Listopad 201113 l Witam serdecznie:) Moja pierwsza walka z pojazdami pancernymi:P na cel obrałem skota. Zostało jeszcze trochę pracy, ale chce was zapytać o opinie bo z pewnością dużo do poprawy. Większość elementów wykonana pod ms, ale jak wiadomo powstaje gęsta siatka i tu mam pytanie: czy powinienem ją odchudzać (zbędne lopy) po nałożeniu każdej kolejnej warstwy ms? Jeśli chcecie mogę jutro wrzucić siatki(bez czy z ms?). Edytowane 7 Listopad 201113 l przez ozi_ns
Napisano 7 Listopad 201113 l Pięknie się zapowiada ! Troszkę dziwny bieżnik opony - ale może takie też były. Oczywiście, że odchudzać ile tylko się da ! To samo dotyczy zbędnych ścianek co by mapowanie mniej czasu zajęło.
Napisano 7 Listopad 201113 l Autor Bieżnik http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/PL_MWP_Skot_dowodzenia.JPG te 2 po lewe, co prawda gdzieś 1/4 gęściej ale nie che mi się modelować od nowa.
Napisano 7 Listopad 201113 l Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Napisano 7 Listopad 201113 l co do odchudzania - pewnie, dopoki nie zaszkodzi to jakosci to zawsze warto odchudzac, jednak nie rozumiem co oznacza stwierdzenie "kolejne warstwy ms", ms nie naklada sie na kazdy box, tylko na jakies konkretne juz w miare wymodelowane plaszczyzny, nakladasz ms -> modeelujesz konrketniejsze elementy -> nakladasz ms -> modelujesz detal + ms zeby calosc byla wygladzona..nie ma nic dalej, ms to potezne narzedzie, ale mozesz bardzo latwo zniszczyc siatke zbednym smothowaniem i zamykaniem tej edycji
Napisano 8 Listopad 201113 l Autor chodziło mi o to czy: dajemy ms iterations 1 ->czyścimy siatkę ->znowu ms int 1 i tak zostaje czy może ms iterations 2 ->czyścimy ale ostrożnie by siatki nie zrypać. Zrobiłem pierwszym sposobem i po mimo dodania wewnętrznych ścian głównej bryły (kadłub), bo planuje zrobić wnętrze ilość poly zmalała. Chyba jet dobrze skoro po dodaniu niemal drugie tyle geometrii ilość poly zmalała o ponad 50 k render siatki dam rano. warstwy - miałem na myśli kolejne nakładanie ms
Napisano 24 Listopad 201113 l Autor W końcu znalazłem chwilę (próbne matury;/) na Render całości jaką aktualnie posiadam. Do zrobienia zostało zostało mi: kilka drobnych detali, elementy napędu (wał, przeguby cardana itp.), osprzęt zamocowany na bokach (łopaty, kilofy), oraz jeszcze hym.. spawy, czeka mnie również drobna poprawa skali niektórych elementów elementów (np. felga koła-centralna część jest za mała). Myślę jednak że są to już w miarę proste elementy i pójdzie szybko. Po tym wszystkim nadejdzie czas na tekstury, jednak w tym jak na razie nie posiadam zbytniego doświadczenia i będzie to wyzwaniem. Jaka jest wasza opinia na temat modelu(tego co już jest, co do poprawy bądź kasacji? wszelka krytyka mile widziana.
Napisano 25 Listopad 201113 l Autor Na razie bardzo pokaźna ilość, na pewno więcej niż 6milionów, ale to dlatego że całe podwozie jest świeżo zrobione i jest tam sporo zbędnych lopów, usunięcie ich nie sprawi problemów. Po oczyszczeniu z pewnością będzie tak jak z kadłubem i ilość spadnie drastycznie. Ponadto jest bardzo dużo śrub i są one szczegółowe (np. posiadają oznaczenie numerowe, a niektóre nawet gwint). Wim...wiem poniosło mnie było to zbędne bo i tak tego nie widać a takie zbliżenie detalu bez sensu,to pewnie też ulegnie zmianie.Właściwie zrobię dziś jeden render i pokaże. Edytowane 25 Listopad 201113 l przez ozi_ns
Napisano 25 Listopad 201113 l Autor Heh... tak to się prezentuje, z tymi numerkami na śrubach to mnie już totalnie poniosło bo usunięciu samych cyferek (a wyliczyło ponad 230 obiektów;/) scena się odchudziła dobrze ponad 0,5 mil
Napisano 28 Listopad 201113 l Niezly detal, ze ci sie chce tak dlubac :) swoja droga faktycznie opony dziwnie wygladaja, napewno tak powinny wygladac ?:>
Napisano 28 Listopad 201113 l Autor Początkowo uważałem, że są dobre i tak powinny wyglądać, a to dlatego że jest to praktycznie 3-4 model jaki robię (mam na myśli modele bardziej złożone niż stojak na płyty ze spline, pudełko na płyty cd lub flakon perfum robiąc krok po kroku jak w tutorialu), ponadto jest to pierwszy pojazd w moim wykonaniu, a zarazem model mający na celu odwzorowanie realnego obiektu (moje pozostałe złożone modele były raczej wolną koncepcją). Początkowo nie spodziewałem się, że ten model osiągnie taki poziom (jak na mnie) oraz detal. Podczas pracy nad tym modelem nabrałem znacznych umiejętności i wiele elementów było robione kilkukrotnie, gdyż po ukończeniu stwierdzałem, że wiem jak zrobić go lepiej. Opony rzeczywiście wymagają poprawek, są jednym z pierwszych obiektów, a mimo to nie były poprawiane. W wyglądzie opon wyraźnie widać niepoprawność skali bieżnika oraz jego zbyt wyraźne krawędzie. Dzięki za komentarz teraz wiem co dziś będę robił:P
Napisano 29 Listopad 201113 l W razie potrzeby służę zdjęciami referencyjnymi, mam skota, dzisiaj w nim naprawiałem urwaną obudowę dyferencjału. Ponadto: -potwierdzam że koła są cacy (jodełki) -brakuje uchwytu na piłę moja-twoja na przedzie -pokrywa włazu kierowcy powinna być fragmentem sfery, a Twoja jest spłaszczona. Ale detal jest przepiękny, chce się patrzeć. A tu można obejrzeć mojego Skota :) http://www.grupaslask.pl Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Napisano 30 Listopad 201113 l Autor Właśnie dziś o 1 w nocy dodawałem uchwyt, wycinałem otwór na przedni hak i takie tam inne detale dopieszczam, bo brakuje mi zdjęć do pracy nad resztą:p Spadasz mi z nieba i był bym wdzięczny za kilka zdjęć: kilka zdjęć całego spodu wał napędowy itd (naprawa obudowy w sama porę:D), zawieszenia przednie (elementy umożliwiające skręcanie koła) oraz jedno lub dwa zdjęcia dachu z góry pomogły by dopieścić detal i skale. Z góry dzięki.
Napisano 1 Grudzień 201113 l Autor kolejna aktualizacja kilka nowych obiektów oraz kilka starych zastąpionych nowymi: wieża, opony, pokrywa włazu. Czy wie ktoś jak dlaczego obiekt typu spring od początku ma flipnięte face? jak sobie z tym poradzić,a le bez zamiany na edit poly bo wtedy już traci swoje własności (zamocowanie do obiektów aby działał jako amortyzator koła)
Napisano 8 Kwiecień 201212 l Autor No cóż matura na karku ale są święta więc trochę czasu znalazłem taki obecny stan pracy. Materiały próbne zastanawiam się czy robić poniszczony jak zacząłem z piłą, czy może jak muzealny czyli wszystko zadbane itp.
Napisano 9 Kwiecień 201212 l Ładny docenią laicy w grafice. Zniszczony będzie się podobał grafikom, którzy mogą docenić wkład pracy. Sam wybierz target.
Napisano 9 Kwiecień 201212 l Ładnie od samego początku, lecz tak pojazdy wojskowe nie powinny być przedstawiane jako nie używane... p.s. a ta piła to nie już taka nowa. :)
Napisano 11 Kwiecień 201212 l DAWAJ JAKO UŻYWANY! to będzie ekstra, kurz, zacieki po ropowaniu, ślady otarć o gałęzie i krawędzie budynku i zniszczony numer taktyczny. mrrrr :) BTW... ta farba nie śmie odbijać otoczenia, a pod szperaczem i przyłbicą widać jak te elementy odbijają się w farbie. Bardzo mi się podoba ten model. Pokaż tył
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Autor chwilowo tyłu nie pokarze bo cały kadłub poszedł pod siekierę, zauważyłem że zrypałem sprawę z włazem kierowcy oraz w kilku miejscach topologia. Rozkładanie siatki z kiepską topologią nie fajna sprawa:(. Zdecydowałem się poniszczyć z prostej przyczyny podnoszenie skila:) flamaster69 farbę wzorowałem na tym http://www.brdm2.estranky.cz/img/original/28948/09..jpg ale mniejsza o to bo będę niszczył czyli matowy itd. Mam jedno pytanie odnośnie włazów czy są one tej samej średnicy i czy właz kierowcy jest bliżej krawędzi ?
Napisano 17 Kwiecień 201212 l Autor Będę wdzięczny bo kadłub czeka już tylko na wycięcie tych otworów, a wtedy będę mógł brać się za tekturki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto