Napisano 9 Lipiec 200420 l Hej. Ostatnio zrobilem sobie taki modelik... na razie chcialbym sie zapytac co sadzicie o koncepcie... Po czesci wzorowalem sie na tej tapetce: Jednak jest to luzna adaptacja... po czesci korzystalem z wlasnych konceptow,rysunkow, wyobrazni etc. Takie cos wyszlo... poly jest duzo... bo jeszcze przed optymalizacja... i klow nie ma :D. czekam na krytyke/komentarze.
Napisano 9 Lipiec 200420 l jestem na tak ale dlonie jakies male, nie kojarza sie z dobrze z takim megatoporem :)
Napisano 9 Lipiec 200420 l a co on taki pol wygladzony? albo rybka albo... pysk malo charakterystyczny -moze przez wygladzanie - gdybys powiedzial ze to zmutowana swinka morska to tez bym uwierzyl - bo bym musial... no i dlonie...
Napisano 9 Lipiec 200420 l Autor hmm... dzieki za komentarze :). na pol wygladzony bo skonczylem modeling i nie bralem sie za smooth grupy ;). glowa malo charakt?...trudno bedzie cos wymyslic dla takiego szczurka ;)... sprobuje jeszcze cos wymodzic ;)... poczekam jeszcze na inne wypocinki :)
Napisano 9 Lipiec 200420 l hmm... moze sie nie znam... ale... skaven w butach? to jakas nowa bajka? ;) a model calkiem fajny...
Napisano 9 Lipiec 200420 l Autor hmm dodalem na szybko smoothingi, poniewaz stwierdzilem, ze nie za bardzo widac na tych litach :P: co do butow... no coz, myslalem nad ich brakiem.. jednak chcialem uzyskac ciezszy klimat, bo,, jak sie domyslam... tapetka z 40k. [ jednak glowy nie dam - specem nie czuje sie :> ]... jezeli jakis masta haxor mnie zbeszta to moze zrtezygnuje :>
Napisano 9 Lipiec 200420 l no ta tapetka raczej nie jest z wh40k... po 1 w wh40k niema skavenow... przynajmniej niebylo w czasach kiedy sie w to bawilem... po 2 ten pistolecik wskazuje ze to jednak whfb... no ale mogles sie pomylic... ta cala technologia skavenska jest zakrecona... w kazdym razie moze sprobuj bez butow... imho bedzie wygladal bardziej szczurzo... i przygarb go troszke... nigdy nie widzialem skavena na wyprostowanych nogach... zreszta to wynika z samej budowy takiej szczurzoludzkiej nogi... [Wyedytowany dnia 9/7/2004 > sir_Bols]
Napisano 10 Lipiec 200420 l Autor posiadam raczej ogolnikowa wiedze nt. wh... wiec chyba zrezygnuje z butow... co do postawy... wiadomo, ze to testowa... normalnie bedzie troche bardziej pochylony ;). dzieki za komentarze... rece moga byc za dlugie poniewaz przeskalowalem dlonie... sprawdze :).
Napisano 11 Lipiec 200420 l zmien mu w ogole ksztalt - bo teraz wyglada jak koles przebrany za mysz - sir_bols ma racje - przygarb go teraz wyglada jak czlowiek przerobiony na szczura - a on ma wygladac jak szczur przerobiony w czlowieka np. glowa - na koncepcie jest prawie trojkatna i wychodzi z ciala prawie bez szyi - a u ciebie - taka normalna glowa tylko troche wydluzona (bardziej psia moze nawet) pozdrawiam
Napisano 11 Lipiec 200420 l Autor ehh... zobacze jezscze z ta glowa[czytaj: to do mnie troche przemowilo :P], co do postawy... to przeciez to jest tylko poza. Wiadomo, ze podczas animacji bede sie go staral zgarbic, powykrzywiac... co jak co, tak mi bylo latwiej wymodelowac ;).... dzieki za komentarz ftorek :).
Napisano 11 Lipiec 200420 l i jeszcze taki maly szczegol... ogon :)... no chyba ze tak go skrzetnie chowa pod kiecka...
Napisano 12 Lipiec 200420 l Co do dłoni- większość figurek skavenów ma nie tyle nawet dłonie co szponiaste łapy- prawie jak wolverine. Twój jest fajnie modelowany ale jak na skavena bardzo \"delikatny\", prawie ludzki.
Napisano 12 Lipiec 200420 l Autor :P dobra chlopcy... moze bedzie lepiej z tekstura [watpie ;P]... w kazdym razie nie zmieniam go juz zbytnio, bo zaczalem unwrapa ;)... ale dzieki za cenne rady.
Napisano 14 Lipiec 200420 l Tak jak dla poprzedników jest dla mnie zbyt łagodny i wyprostowany - trza by go udrapieżnić ciutkę.... zajrzyj tutaJ, niestety twórcy przestali pracować nad grą, ale juz stworzony materiał jest niesamowity. [Wyedytowany dnia 14-7-2004 > brite]
Napisano 14 Lipiec 200420 l Ano, nie tylko zawieszony ale wręcz przerwany, komunikat na stronie głównej stwierdza to jednoznacznie: It is with a great deal of sadness that I have to inform the community that we have decided to discontinue the development of Warhammer Online and will be closing down this website with immediate effect. [Wyedytowany dnia 14-7-2004 > brite]
Napisano 14 Lipiec 200420 l Pewnie już znasz ale od wszelkiego wypadku koncepty do skavenów http://uk.games-workshop.com/warhammerworld/warhammer/skaven/SK-concept/SK-concept.htm A co do WH Online- chichot historii - o licencję nigdy nie dało się u nich dobić, zachowywali się jak księżniczki... nie powiem żeby wiadomość mnie zmartwiła
Napisano 29 Lipiec 200420 l ogona tutaj brak, to nie ma watpliowosci, a i jeszcze mam taka uwage, on wyglada jakby mial sie przewrocic w tyl z tym czyms na pleckach :)
Napisano 20 Sierpień 200420 l Fajne, ale sądząć po nicku zajmij się Dark Elfami, chętnie bym zobaczył jakąś ich figurkę 3D.
Napisano 2 Październik 200420 l Moje koncepcje co do zmiany: 1. Daj większe (dużo większe) mięśnie na udach, tak jest u szczurów. 2. Cosik te ręce za gładkie w stosunku do reszty. Jakieś rękawice lateksowe do zmywania naczyń czy co? 3. A gdzie ogon? Na ilustracji go widać. 4. Zamiast tych skarpet i butów daj płaszcz do ziemi - efekt będzie lepszy, mniej wertexów. Może jeszcze starczy na dziury w nim.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto