Napisano 10 Lipiec 200420 l Witam Odkąd pojawiła się pierwsza część znakomitego RTS\'a 3D \"Homeworld\", zakochałem się w wielkich kosmicznych statkach...Miłość tę pielęgnowałem, poprzez Homeworld, Homeworld: Cataclysm oraz przez własne projektu ( concepty ). Lecz niedawno nastąpiło wielkie przełamanie...tak wielkie, że pochłonęło mnie doszczętnie...nadeszła 2 epoka (nie lodowcowa...:P ) zmagań w wszechświecie...epoka totalnej wojny...NADCHODZI HOMEWORLD 2 !! Mimo iż H2 pojawił się na mojej półce tuż po premierze, leżał tam przez pawie miesiąc i nie dawał mi spokoju...niestety nie mogłem go odpalić, bo mój komputer musiałby być chłodzony azotem by wytrzymać tak efektowną grafikę jaką nam oferuje Homeworld 2... Lecz to nie trwało długo...Już nie mogłem więcej wytrzymać i wykorzystując dogodną sytuację, odpaliłem H2 u przyjaciela ( ARCTIC dzięki Ci dozgonne ;). Nie sposób opowiedzieć jak ta ga na mnie zadziałała...to po prostu był szok powiązany ze ślinotokiem... Sam nie wiem jak to sie stało...odpaliłem 1 misję...potem 2...3, 4...Skirmish...i tak do 4:00 w nocy...ahhh, ale miałem wtedy sny po tym... Jeśli jeszcze nie graliście w H2 to obowiązkowo czas to nadrobić, lub zobaczyć te strony ( galerie ;) ) http://well-of-souls.com/homeworld/hws/ http://www.well-of-souls.com/homeworld/hws/hw2/concept.htm (To jest prawdziwy aj dla concepterów !!) http://screens.relicnews.com/ Ciągle deam\'iłem ( ;) ) o wielkim projekcie graficznym związanym z Homweorldem. Próbowałem się już do tego zabrać wiele razy, lecz okoliczności nie dawały mi takiej okazji...Lecz TERAZ atakuję jeszcze raz i to z WIELKĄ SIŁĄ (oby tak trwało w nieskończoność...). Myślę o animacji, lecz bioąc pod uwagę możliwości mojego komputera to raczej mogę sobie dream\'ić...:( ( choć może jakby ktoś by mi pomógł...) Na razie przedstawiam pierwszy obiekt: In game: Homeworld 2 Nation: Hiigaran Name: Destroyer Class: Capital Ship Role: Anti-Fregate Attack: 915 Speed: 183 Hit Points: 85,000 Cost: 2,000 RU DESTROYER \"Same\" rendery: http://members.lycos.co.uk/falcrum/FORUM/WIP_Destroyer/Render_1.jpg http://members.lycos.co.uk/falcrum/FORUM/WIP_Destroyer/Render_2.jpg Siatki: http://members.lycos.co.uk/falcrum/FORUM/WIP_Destroyer/Wire_Front.jpg http://members.lycos.co.uk/falcrum/FORUM/WIP_Destroyer/Wire_Top.jpg http://members.lycos.co.uk/falcrum/FORUM/WIP_Destroyer/Wire_Left.jpg http://members.lycos.co.uk/falcrum/FORUM/WIP_Destroyer/Wire_Right.jpg http://members.lycos.co.uk/falcrum/FORUM/WIP_Destroyer/Wire_Perspective.jpg Na razie jest to obiekt low-poly, lecz wszystko może się jeszcze zmienić, albo zrobię z niego obiekt high-poly (statyczny obazek), albo pozostanę przy low-poly (animacja). To jest jeszcze wielką niewiadomą... PS. To moj 888 post \"Niech moc(z) będzie z Wami!!\" Pozdrowienia Dream Arts Team [Wyedytowany dnia 10-7-2004 > Falcrum]
Napisano 10 Lipiec 200420 l No to co ja moge powiedziec. Chyba tylko życzyc powodzenia :)!. Moze byc ciekawie choc osobiscie nie lubie takich klimatow. Pozdrawiam.
Napisano 10 Lipiec 200420 l Hmmm ja zas lubie takie klimaciki. W homeworld nie gralem ale grywalem w takie przerózne symulatory kosmiczne. Falcrum polecam ci zagrać sobie w Descent: Freespace 1 i 2. Gry po prostu wymiatają. Tam np. masz misje, w której musisz ochraniac i latac wokół statków, które mają po 2 km długości!! To sie nazywa wielkosc, a szczególnie jak widzisz 4 takie statki, które próbują powstrzymać statek obcych, który ma jakies 4-5 km. Widac tylko co chwile przeszywające pustke kosmosu potęzne Lasery, które przebijają się przez kadłub jak przez masło. No ale co ja tam bede opowiadal, to trzeba zobaczyc ;). co do modelu to jest fajny, widzialem go gdzies na screenach, podoba mi sie. Pozdro
Napisano 10 Lipiec 200420 l Autor Gacu, grałem we Freespace 1 i 2...wiem co to za wspaniale gry. Tak jak mówisz wielkie statki kosmiczne...w Homweorldzie jest to samo, lecz jest to kosmiczny RTS i to nie oznacza, że nie ma takich wrażeń...nie, nie...tu może sa nawet większe !! Update: Postanowiłem wcisnąć w ten model trochę facetow ( max 10tys ). Dziś tylko wygląda (prawie) tak samo jak w grze...jutro zacznie się większe dłubanie...;) Może jak uda mi się szybko skończyć ten model, to spróbuję wymodelować Destoyera 2 nacji...i może na koniec jakaś animka ?? ( Pojedynek Destroyerow...to co najbardziej mi się podoba w grze). Pozdr [Wyedytowany dnia 10-7-2004 > Falcrum]
Napisano 10 Lipiec 200420 l Tylko dlatego ze to nie jest kolejny g... warty samochod naleza Ci sie laury, sam kiedys chcialem zrobic cos podobnego tylko ze rozbite na pstyni ale sie nie udalo, mam nadziejej ze dociagniesz do konca, baaaaardzo fajowe,,, tylko, ,,, szczegoly potrzebujesz tony szczegolow ale pewnie to osiagniesz textura, ja porobowalem greeblem ale sie nei udalo.. pozdrawiam i zycze powodzenia,,, : ]
Napisano 10 Lipiec 200420 l Autor Hmmm...jak już powiedziałem to jest wersja wstępna...dojdzie jeszcze kilka (kilkadziesiąt)tysięcy facetow...:D Co Do greeble to aczej mi się nie przyda, bo będę sam powoli wszystko modelował... Aż boję się, czy uda mi się to pozniej oteksturować...:| Pozdr
Napisano 11 Lipiec 200420 l będzie dopsz. narazie nic nie można zarzucić, widać jak wiele czerpiesz z tego satysfakcji i dlatego jestem pewien, że przy duchowym wsparciu forum uda ci się skończyć ten projekt. ;]
Napisano 11 Lipiec 200420 l Hmmm ciekawa sprawa, sam jestem ciekaw jak to oteksturujesz, w kazdymrazie powodzenia, napewno bede tu zagladal. Aha co sie stalo z Sala komputerowa ? Pozdrawiam
Napisano 11 Lipiec 200420 l Autor Salvador - staysfakcja jak najbardziej !! :) I dzienx za wsparcie duchowe...:D Aragorn - Do teksturowania jeszcze trochę zostało....A Sala komputeowa poszła w odstawkę, po tym jak straciłem najnowszego sajwa i straciłem wszystkie tekstury...:( Mimo to nauczyciel dostał jpg\'i z częściowo otekstuowaną pracownią i zarobiliśmy po 6 na koniec...:D:D:D Pozdr
Napisano 12 Lipiec 200420 l ;o sądząc po budżecie, niedługo koniec modelowania ;p [Wyedytowany dnia 12-7-2004 > Salvator]
Napisano 12 Lipiec 200420 l Autor Salvador- 10000poly...tak myslałem, że będzie na początku, lecz teraz chyba zwiększę limit do 20tys, albo nawet 30...Zobaczymy jak to będzie. Pozdr
Napisano 12 Lipiec 200420 l Autor Posty tego typu od czlonka naszego Team\'u nieuwzględniam...:P Pozdr
Napisano 13 Lipiec 200420 l Autor Update: Skromnie...+885 poly...tam extrudowalem, tam wyciełem...itp. ;) Jeszcze duzo roboty ( w samym modelowaniu). PS. Czy ktoś wie jak \"wyciągnąć\" dzwięki zapisane w formacie *.big ?? tak sa zapisane dzwięki w Homeworldzie 2...:/ Pozdr
Napisano 13 Lipiec 200420 l falcrum nie no zupelnie jak wyjety z gry super podoba mi sie kiedy texturki??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto