mctomciu Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Renderuję sobie klatki w maya i jak później otwieram w photoshopie to proporcje mi się zmieniają. I wyskakuje komunikat: Pixel aspect ratio correction is for preview purposes only. Turn it off for maximum image quality. Co mam pozmieniać w opcjach renderingu?
guru Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 wystarczy poprawic aspect ratio w photoshopie.
mctomciu Napisano 9 Grudzień 2011 Autor Napisano 9 Grudzień 2011 Ooo działa. Tylko jak ustawić żeby opcja Pixel Aspect Ratio była wyłączona cały czas bo mam dużo tych klatek i nie chcę dla każdej tego wyłączać ?
beny Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Po prostu je po ludzku wyrenderuj - czyli ustaw w opcjach renderingu "Pixel aspect ratio:" na 1.000
mctomciu Napisano 9 Grudzień 2011 Autor Napisano 9 Grudzień 2011 Aspect ratio jest ustwione na 1.00. A Device aspect ratio na 1.33 czyli dobrze tak?
mctomciu Napisano 9 Grudzień 2011 Autor Napisano 9 Grudzień 2011 Mam takie ustawienia: http://dl.dropbox.com/u/690680/ScreenShoty/ScreenHunter_01%20Dec.%2009%2017.14.jpg i dupa cały czas obrazek ma jakiś problem jak go wrzucam do photoshopa :(
Sebazx6r Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 To chyba zalezy od ustawien kamery takze. Raz sie ustawia 1.33 raz 1.5. Jak masz ustawiona kamere? Tu masz pare wiadomosci na ten temat. Pare razy mialem z tym problem. http://en.wikipedia.org/wiki/Aspect_ratio_%28image%29
mctomciu Napisano 9 Grudzień 2011 Autor Napisano 9 Grudzień 2011 Camere mam ustawioną na 1.5 zmieniłem na 1.33 i dalej to samo :(
guru Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 (edytowane) Kamera nie ma nic do rzeczy. Mozesz sprobowac ustawic Maintain width/height ratio. Jak nie pomoze to przerenderuj w Afterze z pixel aspect ratio na 1.0 i powinno grac. Edytowane 9 Grudzień 2011 przez guru literowka
mctomciu Napisano 9 Grudzień 2011 Autor Napisano 9 Grudzień 2011 Dzięki za odpowiedzi. Zrobiłem to ręcznie w photoshopie bo to tylko 24 klatki były. Może ktoś zna sposób jak to ustawić w Maya żeby grało i hulało na przyszłość?
beny Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 Maya nie przepada za wszelkimi rozdzielczościami spoza swojej dropdown listy. Wtedy mogą Ci się rozjechać najróżniejsze rzeczy podczas renderu - może to jest przyczyną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się