Napisano 9 Grudzień 201113 l Renderuję sobie klatki w maya i jak później otwieram w photoshopie to proporcje mi się zmieniają. I wyskakuje komunikat: Pixel aspect ratio correction is for preview purposes only. Turn it off for maximum image quality. Co mam pozmieniać w opcjach renderingu?
Napisano 9 Grudzień 201113 l Autor Ooo działa. Tylko jak ustawić żeby opcja Pixel Aspect Ratio była wyłączona cały czas bo mam dużo tych klatek i nie chcę dla każdej tego wyłączać ?
Napisano 9 Grudzień 201113 l Po prostu je po ludzku wyrenderuj - czyli ustaw w opcjach renderingu "Pixel aspect ratio:" na 1.000
Napisano 9 Grudzień 201113 l Autor Aspect ratio jest ustwione na 1.00. A Device aspect ratio na 1.33 czyli dobrze tak?
Napisano 9 Grudzień 201113 l Autor Mam takie ustawienia: http://dl.dropbox.com/u/690680/ScreenShoty/ScreenHunter_01%20Dec.%2009%2017.14.jpg i dupa cały czas obrazek ma jakiś problem jak go wrzucam do photoshopa :(
Napisano 9 Grudzień 201113 l To chyba zalezy od ustawien kamery takze. Raz sie ustawia 1.33 raz 1.5. Jak masz ustawiona kamere? Tu masz pare wiadomosci na ten temat. Pare razy mialem z tym problem. http://en.wikipedia.org/wiki/Aspect_ratio_%28image%29
Napisano 9 Grudzień 201113 l Kamera nie ma nic do rzeczy. Mozesz sprobowac ustawic Maintain width/height ratio. Jak nie pomoze to przerenderuj w Afterze z pixel aspect ratio na 1.0 i powinno grac. Edytowane 9 Grudzień 201113 l przez guru literowka
Napisano 9 Grudzień 201113 l Autor Dzięki za odpowiedzi. Zrobiłem to ręcznie w photoshopie bo to tylko 24 klatki były. Może ktoś zna sposób jak to ustawić w Maya żeby grało i hulało na przyszłość?
Napisano 10 Grudzień 201113 l Maya nie przepada za wszelkimi rozdzielczościami spoza swojej dropdown listy. Wtedy mogą Ci się rozjechać najróżniejsze rzeczy podczas renderu - może to jest przyczyną.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto