Posted December 9, 201113 yr Renderuję sobie klatki w maya i jak później otwieram w photoshopie to proporcje mi się zmieniają. I wyskakuje komunikat: Pixel aspect ratio correction is for preview purposes only. Turn it off for maximum image quality. Co mam pozmieniać w opcjach renderingu?
December 9, 201113 yr Author Ooo działa. Tylko jak ustawić żeby opcja Pixel Aspect Ratio była wyłączona cały czas bo mam dużo tych klatek i nie chcę dla każdej tego wyłączać ?
December 9, 201113 yr Po prostu je po ludzku wyrenderuj - czyli ustaw w opcjach renderingu "Pixel aspect ratio:" na 1.000
December 9, 201113 yr Author Aspect ratio jest ustwione na 1.00. A Device aspect ratio na 1.33 czyli dobrze tak?
December 9, 201113 yr Author Mam takie ustawienia: http://dl.dropbox.com/u/690680/ScreenShoty/ScreenHunter_01%20Dec.%2009%2017.14.jpg i dupa cały czas obrazek ma jakiś problem jak go wrzucam do photoshopa :(
December 9, 201113 yr To chyba zalezy od ustawien kamery takze. Raz sie ustawia 1.33 raz 1.5. Jak masz ustawiona kamere? Tu masz pare wiadomosci na ten temat. Pare razy mialem z tym problem. http://en.wikipedia.org/wiki/Aspect_ratio_%28image%29
December 9, 201113 yr Kamera nie ma nic do rzeczy. Mozesz sprobowac ustawic Maintain width/height ratio. Jak nie pomoze to przerenderuj w Afterze z pixel aspect ratio na 1.0 i powinno grac. Edited December 9, 201113 yr by guru literowka
December 9, 201113 yr Author Dzięki za odpowiedzi. Zrobiłem to ręcznie w photoshopie bo to tylko 24 klatki były. Może ktoś zna sposób jak to ustawić w Maya żeby grało i hulało na przyszłość?
December 10, 201113 yr Maya nie przepada za wszelkimi rozdzielczościami spoza swojej dropdown listy. Wtedy mogą Ci się rozjechać najróżniejsze rzeczy podczas renderu - może to jest przyczyną.
Create an account or sign in to comment