RA Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 (edited) Hej! Rzucam wam na pożarcie dwie sale z pewnego polskiego muzeum. Robione pod prezentacje w czasie rzeczywistym, więc modele momentami kanciaste. Rendery to już moja samowola. Mają parę miesięcy i teraz jak się na nie patrzę, to coś bym zmienił, ale już mi się nie chce. :) Wiem, że to takie niedzisiejsze - zaszumione, nieostre, trochę niedbałe. Ale miało być surowo. Soft: 3ds Max, V-Ray, PS. Pozdrawiam Edited December 22, 2011 by RA
azinsky Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo spoko:) Piątka
polka dot Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 piękne modele i postpro. widać jak ważne dla sceny może być położenie słońca. pokażesz jakieś siatki?:)
Pierzak Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Rendery bardzo ladne ale kompozycja troche slaba. Na twoim miejscu bym sie troche pobawil ustawieniem kamery rzeby scena byla bardzie dramatyczna i przyjemna dla oka. Dobry render nie oznacza dobrego obrazka tak jak dobry aparat nie znaczy ze zdjecie bedzie dobre. pozdrawiam
bolitic Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Vray? przypomina mi to typowy unbiased - dlatego leci 5
_Orion_ Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Dlaczego to takie zaszumione? Jak rozumiem to jest praca artystyczna, nie wizka?
olaf Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 wyglada naprawdę klimatycznie. wypalacie światło w teksturach w podobny sposób? Mógłbyś wkleić ramkę z realtime'u?
RA Posted December 24, 2011 Author Posted December 24, 2011 (edited) Do realtime'u nie mam dostępu. Ja robiłem model + tex. Całą resztę robiło gliwickie i3D. Widziałem pierwszą salę już gotową i wyglądało to bardzo fajnie. Światło nie było wypalane. Wypalałem AO i odbicia dla paru obiektów. No kompozycja jest niezbyt wyrafinowana, to prawda. :) Chciałem żeby to wyglądało trochę jak foty zrobione prawdziwym aparatem. Takie od niechcenia. Ale to albo nie był dobry pomysł, albo niezbyt dobre wykonanie, hehe. Siatki: http://img850.imageshack.us/img850/2532/s01a.png http://img259.imageshack.us/img259/3373/s02a.png http://img205.imageshack.us/img205/7735/s03a.png http://img535.imageshack.us/img535/9085/s04a.png http://img39.imageshack.us/img39/2954/s05a.png Limit trójkątów był dosyć duży, więc momentami modele są może trochę zbyt bogate. Niektóre elementy miały być przystosowane do zbliżeń i interakcji. W pierwszej sali głównie ściany i sufit. W drugiej sali jest bogaty sufit, którego tu nie widać. Edited December 24, 2011 by RA
plasti Posted December 24, 2011 Posted December 24, 2011 pierwsze 2 wygladaja kosmicznie, reszta troche odstaje, ale w silniku wygladalo to czadowo, kawal dobrej roboty!!!
adamakis Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 super klimat bardzo fajne pomieszczenie i renderingi, pozdr.
Recommended Posts