Skocz do zawartości

Scena 3d : Studnia (softimage xsi)


Batou

Rekomendowane odpowiedzi

hehe popieram pomysl o malym tutku albo chociaz odslonieciu rabka tajemnicy receptury robienia/mixowania tekstur

 

Co do samego modelu to lux aczkolwiek brak bumpa poraza na ceglach a szczegolnie na zaokragleniu budynku:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mnie modele powaliły, budynki pierwsza klasa. Komplet okien też mi się podoba. Powodzenia. :]

 

(Te pozytywy może dlatego że nie widziałem wcześniejszych wersji)

 

 

Ps. Napisałem tego posta a nie przejrzałem tematu do końca :(

 

poprawka - tekstury mnie się też podobać, co do kolorystyki można by polemizować. Zwolennicy koloru zawsze będą nienasyceni przy czarnobiałych grafikach i na odwrót. Mnie teraz się bardzo podoba, zobaczymy co przyniesie dzień :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha taka moja sugestia co do tego budynku po prawej, narazie to troche kupowato wygloda, mysle ze bump niewiele da, ja bym to robil albo dispalace albo domodelowal to co jest tynkiem, powiem ci ze szybko to sie robi, jak narazie jest to zbyt malarskie, czymam kciuki;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze niektore elementy powinny byc "pokryte lekkim efektem malarskim":) Powinno to nadac przejemnego i specyficznego klimatu i charakteru pracy. Zwlaszcza ze o ile dobrze pamietam glowna postacia ma byc rozmyslajacy mezczyzna w podeszlym wieku. Mysle ze taki zabieg pomoglby zilustrowac zamysl autora:)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pora coś napisać.

Updatów na razie nie ma bo.. nie umiem zrobić tej przeklętej tekstury. Prawda jest też taka że mam już powli dosyć tej pracy. to już 3 podejście i nadal nie wychodzi mi to tak jak powinno. No nic... będę uparty i postaram się ukończyć pracę (termin końca wakacji staje się powoli nie realny).

 

Giegiel : nie zgodzę się z tobą. Robię te podwórko luźno opierając się na autentycznej fotce warszawskiego podwórka i tam tak jest że ruina stoi obok w miarę przyzwoicie wyglądającego budynku.

 

Ebor : Odbicia w szybach.. hmmm. Zwykły nois podpięty do reflection Level oraz do bumpa (zniekształcenia odbić). Dodatkowo dwa box`y z nałożoną teksturą budynku tak aby co się w tych oknach odbijało prócz nieba.

 

Ka21k : Raczej nie :). Jak mam pisać tutka skoro sam sobie z teksturą nie potrafię poradzić. Warto się zaopatrzyć w zestaw tekstur 3dtotal i porobić sobie z nich paterny do photoshopa. I tak np. malujesz sobie cegłą, potem nakładasz warstwę odpadającego tynku, na to miejscami nakładasz nie naruszony tynk itd. Potem można trochę ręcznie detale podorabiać (np. jakieś pęknięcia). To tak w dużym skrócie.

 

Tweety : Tak jak już napisałem... używam tekstur 3dtotal, a dokładnie vol. 1 , 2 , 3 (reszty jeszcze nie mam)

 

sith_LORD : Praca ma być domyślnie w kolorze, aczkolwiek utrzymana w jednym odcieniu (tak jak lubię).

 

Simonha : Jakie 20min??

 

blood_brother : pomysł ciekawy, ale raczej nie w moim stylu :). Ten specyficzny klimat będę się starał nadać nietypowym ustawieniem kamery i fajnym światłem (łatwo powiedzieć, cholernie trudno zrobić).

 

To na razie tyle. Jak uda mi się uporać z teksturami to dam update.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak się takie podwórka nazywają. Mały plac obudowany dookoła budynkami o niskim standardzie (małe, wysokie mieszkanka)... Jak staniesz na środku takiego podwórka i spojrzysz w górę to masz wrażenie jakbyś patrzył z dna studni.

Uwielbiam takie miejsca. W Warszawie ich nie brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość simonha

to są Twoje słowa:

Marcin : Nie liczyłem ale pewnie około 20 min każdy.

Czy nie tyczyły się tych renderów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to mi się podoba, lubię takie scenki, super realistyka.

Mam nadzieję że popracujesz nad oświetleniem (przydałyby się jakieś smugi zachodzącego słońca na górnych partiach budynku) ale w takiej tonacji też będzie super.

Bardzo podobają mi się tekstury, wystarczą proste obiekty

a efekt jest powalający.

Czekam na finał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze próby z teksturą drugiego budynku.

To "robocza" wersja dlatego jest delikatnie mówiąc nie dopracowana.

Na razie wygląda to trochę jak drewno, ale postaram się to czym prędzej poprawić.

 

 

ostani renderek jak sam opisałeś to wersja robocza ale chodzi mi głównie o

wręcz wylewający się tynk w okolicach ram okiennych wiem że w starych

budynkach tynki "puchną" ale ten wygląda jak ciasto na drożdzach które wylewa się z formy

mam nadzieję że to też poprawisz bo psuje to taką rewelacyjną pracę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhhhhhhhh do tej pory nie wiem co Ci radzic,,, dlatego najlepiej zadnych rad sam wieszz co chcesz zrobic,,, genialny pomysl, aaa jeszcze szkoda ze zapachu takich miejsc w sloneczny upalny dzionek nie mozesz przedstawic,,, a moze to i dobrze: ],, pozdro,,, ale jestem zgryzliwy hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności