Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Chciałbym w tym wątku poćwiczyć renderowanie tej nokii. Właściwie chodzi mi o smaczki związane z renderowaniem.

 

Ostatnio ćwiczę na czymś takim

 

render.png

 

po PS i z maxa

 

porownianie2.png

 

samplerate

samplerate3.png

RawGI

rawGlobaliluminationcopy.png

 

Moje pytania:

Daje rade ?

Czy w wersji po PS można coś było jeszcze ciekawego dodać zmienić albo niepotrzebnie coś zmieniłem - jak uważacie ?

Czy posługujecie się tym dodatkowym renderElement którym jest sample rate oraz rawGI a co ważniejsze czy przypadkiem w moich nastawach nie powinienem dać trochę wiecej Hsph subdivs ? mam teraz 60 ale te błędy to chyba od tego ?

Co ja takiego właściwie mogę zobaczyć na tym sample rate ? - nie wiem jak mam z tego wyciągać wnioski ;)

 

no i ogólnie co tam słychać :)

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Oleksiak
  • Like 1
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyznam że miałem nadzieje na jakiś odzew w tym temacie ;) Ciekawi mnie czy takie przedstawienie modelu jest fajne czy może robić coś takiego jak Radko z tego wątku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=82107

 

 

Zmieniłem również nazwę tematu jako że teraz intensywnie się uczę będę wrzucał tutaj różne rendery i liczę na Waszą krytykę.

 

Obecnie kończę taką sofę:

 

colorver2.png

colorver1.png

czerwoneIBialever1.png

czarna2.png

 

 

Niedługo wrzucę dalszy postęp prac jak tylko się wyrenderuje

 

 

Pozdrawiam.

Napisano

Daje rade ?

Czy w wersji po PS można coś było jeszcze ciekawego dodać zmienić albo niepotrzebnie coś zmieniłem - jak uważacie ?

Czy posługujecie się tym dodatkowym renderElement którym jest sample rate oraz rawGI a co ważniejsze czy przypadkiem w moich nastawach nie powinienem dać trochę wiecej Hsph subdivs ? mam teraz 60 ale te błędy to chyba od tego ?

Co ja takiego właściwie mogę zobaczyć na tym sample rate ? - nie wiem jak mam z tego wyciągać wnioski ;)

 

Telefon wygląda bardzo sympatycznie. Jak na finalnym obrazku nie widzisz żadnych problemów i ciebie zadowala czas renderingu to nie musisz nic ruszać. Coś mi świta że temat wizualizacji samplowania był omawiany w "Mental Ray: Fundamentals, Rendering Techniques with Matt Hartle".

Napisano

happy-angel - dzięki sprawdzę jak uda mi się dotrzeć do tego tutoriala ;)

 

Zmieniłem koncepcję i starałem się uzyskać materiał cienkiej skóry, a nie takiej która była tyrana przez całą wieczność :D

 

skończyłem na takich wersjach:

 

czerwone.png

 

czerwoneIBiale3.png

 

i nie wiem która jest lepsza ?

 

ta...

czarna3.png

czy ta..jaśniejsza (jaśniejsze siedzenia oraz glow na brzegach sofy - nie wiem czy takie coś może znaleźć się w packshot'cie):

czarna3Jasna.png

 

Napiszcie swoje odczucia co do tych renderów i wersji kolorystyczny ciekawi mnie Wasze zdanie.

 

Jeżeli nie zobaczycie jakiś karygodnych błędów albo czegoś co można szybko zmienić to zostawię tak jak jest. Mam już dość tej sofy. Czas na coś nowego.

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Następna praca tym razem starałem się uzyskać materiał bydlęcej skóry.

 

ujecie1Ciemne2.png

 

 

EDIT:

 

zebra mode

 

ujecie1zebra.png

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Oleksiak
Gość fishinthewater
Napisano

Czarna skóra na kanapie bardzo fajna, jak możesz to podziel się materiałem.

Telefonik też spoko wyszedł.

 

pzdr

Napisano

Bardzo fajnie to wygląda. Tekstury mi bardzo leżą.

 

Mam pytanie, jaki masz sposób na szwy? Tekstura (jeśli tak to jak to mapujesz?), modelujesz (jakiś trick czy ręczna robota?).

Napisano

Dzięki.

 

hmmm wybacz ale nie do końca zrozumiałem o co pytasz :D Akurat na ten projekt miałem wyznaczony termin i nie miałem zbyt dużo czasu na dopieszczenie wszystkiego. jakbyś mógł napisać o jakie szwy Ci chodzi to postaram się pomóc :P

 

 

Pozdrawiam

Napisano

aaaa myślałem że chodzi o droida ;)

 

Wgłębienie to geometria a dziurki to disp. Zrobiłem sobie spline'a w PS który szedł równo z tym wgłębieniem a później przygotowałem brusha w PS z odpowiednimi odstępami itp. i użyłem funkcji "stroke path". To chyba tyle.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności