Oleksiak Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 (edytowane) Witam Chciałbym w tym wątku poćwiczyć renderowanie tej nokii. Właściwie chodzi mi o smaczki związane z renderowaniem. Ostatnio ćwiczę na czymś takim po PS i z maxa samplerate RawGI Moje pytania: Daje rade ? Czy w wersji po PS można coś było jeszcze ciekawego dodać zmienić albo niepotrzebnie coś zmieniłem - jak uważacie ? Czy posługujecie się tym dodatkowym renderElement którym jest sample rate oraz rawGI a co ważniejsze czy przypadkiem w moich nastawach nie powinienem dać trochę wiecej Hsph subdivs ? mam teraz 60 ale te błędy to chyba od tego ? Co ja takiego właściwie mogę zobaczyć na tym sample rate ? - nie wiem jak mam z tego wyciągać wnioski ;) no i ogólnie co tam słychać :) Pozdrawiam. Edytowane 6 Lipiec 2012 przez Oleksiak 1
Oleksiak Napisano 5 Marzec 2012 Autor Napisano 5 Marzec 2012 Przyznam że miałem nadzieje na jakiś odzew w tym temacie ;) Ciekawi mnie czy takie przedstawienie modelu jest fajne czy może robić coś takiego jak Radko z tego wątku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=82107 Zmieniłem również nazwę tematu jako że teraz intensywnie się uczę będę wrzucał tutaj różne rendery i liczę na Waszą krytykę. Obecnie kończę taką sofę: Niedługo wrzucę dalszy postęp prac jak tylko się wyrenderuje Pozdrawiam.
happy-angel Napisano 5 Marzec 2012 Napisano 5 Marzec 2012 Daje rade ? Czy w wersji po PS można coś było jeszcze ciekawego dodać zmienić albo niepotrzebnie coś zmieniłem - jak uważacie ? Czy posługujecie się tym dodatkowym renderElement którym jest sample rate oraz rawGI a co ważniejsze czy przypadkiem w moich nastawach nie powinienem dać trochę wiecej Hsph subdivs ? mam teraz 60 ale te błędy to chyba od tego ? Co ja takiego właściwie mogę zobaczyć na tym sample rate ? - nie wiem jak mam z tego wyciągać wnioski ;) Telefon wygląda bardzo sympatycznie. Jak na finalnym obrazku nie widzisz żadnych problemów i ciebie zadowala czas renderingu to nie musisz nic ruszać. Coś mi świta że temat wizualizacji samplowania był omawiany w "Mental Ray: Fundamentals, Rendering Techniques with Matt Hartle".
Oleksiak Napisano 6 Marzec 2012 Autor Napisano 6 Marzec 2012 happy-angel - dzięki sprawdzę jak uda mi się dotrzeć do tego tutoriala ;) Zmieniłem koncepcję i starałem się uzyskać materiał cienkiej skóry, a nie takiej która była tyrana przez całą wieczność :D skończyłem na takich wersjach: i nie wiem która jest lepsza ? ta... czy ta..jaśniejsza (jaśniejsze siedzenia oraz glow na brzegach sofy - nie wiem czy takie coś może znaleźć się w packshot'cie): Napiszcie swoje odczucia co do tych renderów i wersji kolorystyczny ciekawi mnie Wasze zdanie. Jeżeli nie zobaczycie jakiś karygodnych błędów albo czegoś co można szybko zmienić to zostawię tak jak jest. Mam już dość tej sofy. Czas na coś nowego. Pozdrawiam
Oleksiak Napisano 14 Marzec 2012 Autor Napisano 14 Marzec 2012 (edytowane) Następna praca tym razem starałem się uzyskać materiał bydlęcej skóry. EDIT: zebra mode Pozdrawiam. Edytowane 14 Marzec 2012 przez Oleksiak
Gość fishinthewater Napisano 15 Marzec 2012 Napisano 15 Marzec 2012 Czarna skóra na kanapie bardzo fajna, jak możesz to podziel się materiałem. Telefonik też spoko wyszedł. pzdr
Oleksiak Napisano 6 Lipiec 2012 Autor Napisano 6 Lipiec 2012 Hey Ostatnio zrobiłem takiego droida. Bazowałem na koncepcie Joe Peterson. Więcej ujęć tutaj: http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/3ds%20max/Droid/ Niedługo wrzucę też 360... Pozdrawiam.
arturskoczek Napisano 6 Lipiec 2012 Napisano 6 Lipiec 2012 Bardzo fajnie to wygląda. Tekstury mi bardzo leżą. Mam pytanie, jaki masz sposób na szwy? Tekstura (jeśli tak to jak to mapujesz?), modelujesz (jakiś trick czy ręczna robota?).
Oleksiak Napisano 6 Lipiec 2012 Autor Napisano 6 Lipiec 2012 Dzięki. hmmm wybacz ale nie do końca zrozumiałem o co pytasz :D Akurat na ten projekt miałem wyznaczony termin i nie miałem zbyt dużo czasu na dopieszczenie wszystkiego. jakbyś mógł napisać o jakie szwy Ci chodzi to postaram się pomóc :P Pozdrawiam
zeto88 Napisano 8 Lipiec 2012 Napisano 8 Lipiec 2012 Pewnie chodzi o szwy na kanapach, łączenia kawałków skóry. Też jestem ciekaw jak to wykonałeś. Ps. świetne prace
Oleksiak Napisano 8 Lipiec 2012 Autor Napisano 8 Lipiec 2012 aaaa myślałem że chodzi o droida ;) Wgłębienie to geometria a dziurki to disp. Zrobiłem sobie spline'a w PS który szedł równo z tym wgłębieniem a później przygotowałem brusha w PS z odpowiednimi odstępami itp. i użyłem funkcji "stroke path". To chyba tyle. Pozdrawiam.
peter_f Napisano 9 Lipiec 2012 Napisano 9 Lipiec 2012 Kapitalna robota nad tym droidem! Niesamowity detal i teksturki!
Biolo_idiota Napisano 9 Lipiec 2012 Napisano 9 Lipiec 2012 Bardzo dobra robota, ile zajęło Ci zrobienie droida ?
Oleksiak Napisano 10 Lipiec 2012 Autor Napisano 10 Lipiec 2012 Dzięki wielkie Panowie ;) siedziałem nad nim dokładnie 14 dni.
gof Napisano 10 Lipiec 2012 Napisano 10 Lipiec 2012 Droid super. Przewody to tekstura czy modelowane?
Oleksiak Napisano 10 Lipiec 2012 Autor Napisano 10 Lipiec 2012 przewody są modelowane ale na tej rozdziałce tego tak dobrze nie widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się