Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

3ds Max 2010

 

1.Nie mam pomysłu jak tutaj zająć się siatką dokładnie o te żebra chodzi, kilka razy próbowałem i zawsze odnosiłem porażke, jakieś pomysły?

http://i.imgur.com/02GpK.jpg

 

2.Gdy zmienie w ustawieniach programu by mi wyświetlał tekstury w viewporcie lepszej jakości to gdzie to zapisać abym nie musiał za każdym odpalaniem programu tego zmieniać.

 

 

Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Każde żebro robisz osobno. Zaznaczasz polygona, ekstrudujesz do wewnątrz, nastepnie zaznaczasz dwa vertexy w prawym górnym rogu, i robisz weld. Następnie dwa w prawym dolnym rogu, i weld. Pozostaje tylko dopracować. Mnie zrobienie takich zajęło kilka minut. Tą metodą

Edytowane przez Ajgor
Napisano

No tak. Człowiek uczy się całe życie :) Działa to wprawdzie trochę inaczej, i daje inny efekt, ale przy tak niewielkim zagłębieniu nie bedzie widać różnicy. A jest wygodniejsze.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności