Napisano 10 Luty 201213 l 3ds Max 2010 1.Nie mam pomysłu jak tutaj zająć się siatką dokładnie o te żebra chodzi, kilka razy próbowałem i zawsze odnosiłem porażke, jakieś pomysły? http://i.imgur.com/02GpK.jpg 2.Gdy zmienie w ustawieniach programu by mi wyświetlał tekstury w viewporcie lepszej jakości to gdzie to zapisać abym nie musiał za każdym odpalaniem programu tego zmieniać. Z góry dzięki.
Napisano 10 Luty 201213 l Każde żebro robisz osobno. Zaznaczasz polygona, ekstrudujesz do wewnątrz, nastepnie zaznaczasz dwa vertexy w prawym górnym rogu, i robisz weld. Następnie dwa w prawym dolnym rogu, i weld. Pozostaje tylko dopracować. Mnie zrobienie takich zajęło kilka minut. Tą metodą Edytowane 10 Luty 201213 l przez Ajgor
Napisano 11 Luty 201213 l Racja. Sorki. Tu pokazane, jak zweldować. Później wystarczy mały chamfer na krawędzie, i jakiś SDS.
Napisano 11 Luty 201213 l W maksie masz gotowe narzędzie do takich operacji "hinge from edge". "Ujawnia się w panelu edycji przy zaznaczonej selekcji polygonów. Wypróbuj.
Napisano 12 Luty 201213 l No tak. Człowiek uczy się całe życie :) Działa to wprawdzie trochę inaczej, i daje inny efekt, ale przy tak niewielkim zagłębieniu nie bedzie widać różnicy. A jest wygodniejsze.