Tomy Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 3ds Max 2010 1.Nie mam pomysłu jak tutaj zająć się siatką dokładnie o te żebra chodzi, kilka razy próbowałem i zawsze odnosiłem porażke, jakieś pomysły? http://i.imgur.com/02GpK.jpg 2.Gdy zmienie w ustawieniach programu by mi wyświetlał tekstury w viewporcie lepszej jakości to gdzie to zapisać abym nie musiał za każdym odpalaniem programu tego zmieniać. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 10 Luty 2012 Share Napisano 10 Luty 2012 (edytowane) Każde żebro robisz osobno. Zaznaczasz polygona, ekstrudujesz do wewnątrz, nastepnie zaznaczasz dwa vertexy w prawym górnym rogu, i robisz weld. Następnie dwa w prawym dolnym rogu, i weld. Pozostaje tylko dopracować. Mnie zrobienie takich zajęło kilka minut. Tą metodą Edytowane 10 Luty 2012 przez Ajgor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hooch Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 Fajnie. Ale jemu by bardziej pomogło zdjęcie siatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 Racja. Sorki. Tu pokazane, jak zweldować. Później wystarczy mały chamfer na krawędzie, i jakiś SDS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 W maksie masz gotowe narzędzie do takich operacji "hinge from edge". "Ujawnia się w panelu edycji przy zaznaczonej selekcji polygonów. Wypróbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 12 Luty 2012 Share Napisano 12 Luty 2012 No tak. Człowiek uczy się całe życie :) Działa to wprawdzie trochę inaczej, i daje inny efekt, ale przy tak niewielkim zagłębieniu nie bedzie widać różnicy. A jest wygodniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi