Napisano 17 Lipiec 200420 l Czesc ostatnio zaczalem taka glowke i zakladam tego topica aby sie zmusic do skonczenia calej postaci;) to stary render nastepny pokaze jak skoncze glowke , teraz juz prawie skonczylem i zabieram sie za tekstury pozdr http://www.szymeq3d.3d.pl/vampire5.jpg
Napisano 17 Lipiec 200420 l Autor no dobra wrzucam jeszcze to to troche pozniejsza wersja:) PS: robilem przez img i nie szlo... pozniej sprobuje narazie chce c&c odnosnie modelu:)
Napisano 17 Lipiec 200420 l bardzo ladnie wyglada super wygladaja zeby troche uszy sa sknocone i broda
Napisano 17 Lipiec 200420 l Autor hehe bo zeby jako pierwsze zrobilem i sa skonczone na maxa zaraz sprobuje dac na nie zblizenie:) EDIT: Cos specjalnego siateczka zebow:)
Napisano 17 Lipiec 200420 l No musze powiedziec ze widze progrrres :). Zapowiada sie bardzo ciekawie, tylko czemu taka slaba jakosc tego 1 obrazu? Powodzenia
Napisano 18 Lipiec 200420 l Autor no poprawilem troche uszy:) small update ale zawsze:) pozdr PS: nie patrzcie na bledy w siatce kolo ust i nosa kombinowalem nad mimika i musze jeszcze popoprawiac:)
Napisano 19 Lipiec 200420 l Wydaje mi się, że troszkę za płaski ma ten ryjek... spróbuj go nieco zaokrąglić... i oświetl jakoś, żeby można było lepiej podziwiać geometrię ;p
Napisano 19 Lipiec 200420 l w/g mnie uszy są za bardzo "przyrośnięte" do głowy, powinieneś je poprawić np. wyciągnąć końcówki bardziej do góry, dodaj też zmarszczone, groźne brwi i oczy bardziej "diabelskie" - zwężone szparki
Napisano 19 Lipiec 200420 l ja bym mu pomimo wszystko troche uwydatnil nos, luk brwiowy i oczodoly ;)
Napisano 19 Lipiec 200420 l Autor heh dzieki za sugestie M@ti co do plaskosci to wiem ja zawsze modeluje ogolna twarz (jakos zawsze jest plaska:P) a pozniej traktuje ja fdd jak jest skonczona:) PS: Ja te wtarz robie z pewnego szkicu i chcialem aby glowka byla jak najbardziej podobna bo pozniej bedzie autorowi pokazywana ;) bedziecie mi bardzo pomocni kiedy zaczne cialko bo to bedzie totalna improwizacja :D pozdr a to ten szkic:
Napisano 19 Lipiec 200420 l tylko widac ze masz szkic jeden, bo to plaskie jest jak cholera... powinienes jeszcze popatrzec na cienie... na szkicu jest znacnie wiekszy... a u ciebie jakis pomidor :P. brode plaska teraz zauwazylem ;/... zobaczymy jak ci z tym ffd wyjdzie ;). powodzenia
Napisano 19 Lipiec 200420 l Oczy się trochę rozjechały, chyba powinny być większe i bliżej siebie. Na koncepcie nieco inaczej wyglądaja niż na modelu, ale klimat twarzy już łapiesz, robi się ciekawie.
Napisano 19 Lipiec 200420 l Podoba mi sie ten wampir, chodz jest nie ksztaltny w miescach kilku, ale powiem ci ze to ma do siebie cos, nie wyglada doslownie jak czlowiek , róni sie i to jest w tym orginalne, kazdy bby nos porawial, czy tez oczy .... zrób go takim jakiego ty widzisz i czujesz ze chcesz aby byl ... tak bedzie najlepeiej... A textury no wlasnie hmmm moja ulubiona sprawa textury, no bede czekal na nie :D
Napisano 19 Lipiec 200420 l Autor hehe :D SiD stary brachu gdzie sie podziewales;) hehe no textury to zarombista sprawa szczegolnie dla czlowieka ktory nie umie ich robic:) unw rapa zrobie ale pozniej bedzie masakra ale mam nadzieje ze sobie jakos poradze ale nie teraz o tym narazie chce skonczyc model:) 3mcie sie
Napisano 19 Lipiec 200420 l Autor no narazie geometrie poprawiam szczegoly zaczna sie moze jeszcze teraz (ach jak to fajnie pracowac po nocach:))
Napisano 21 Lipiec 200420 l HAHAHA co on tak zeby szczerzy;)(suszy??) model super ale te uszy Łeee nie podobaja mi sie takie dziwne za malo odstaja sa za male i za malo szczegolowe ;)
Napisano 21 Lipiec 200420 l dodaj dodatcowy loop kolo nosa rochodza ci sie za bardzo katy nosa daj troszke ciemniejszy render
Napisano 21 Lipiec 200420 l Autor hehe nielot007 :) a masz licencje na zabijanie ;P a tak na serio to tych uszu prawie nie ruszylem :] dzieki ze zes mi przypomnial dzisiaj zabiore sie za nie:) pozdro PS: KLICEK niebardzo kapuje oco chodzi:P
Napisano 21 Lipiec 200420 l Stary , podziewam sie w WB znowu ale we wrzesniu wracam hehehe.... A tak pozatym to , podoba mi sie tój model i jest super wiele sie nauczyles widze i podoba mis ie to coraz bardziej gratulacje w postepach :D Jezeli chodzi o mnie to powiem tak lekko dwie zmarszczki po oczkami, bo za mlodo wyglada i jedna jeszcze zmarszcze wkurzenia na czole :D....Idzie ci wysmienicie superandzko , nie oge sie doczekac ciala i textury, Ps. Ja nie wiem jak sie robi textury dlatego to moja ulubiona sprawa :D
Napisano 21 Lipiec 200420 l stary zaznacz edze do okolo nosa , albo od nosa i wzdluz miesnia policza ten duzy zmarchol i zakoncz na brodzie a i daj connecta :>
Napisano 22 Lipiec 200420 l witam,,, nei czytalem wszytkich postow wiec juz moze ktos to zauwazyl,,,, chodzi mi o zeby, proponuje abys stanol przed lustrem otworzyl buzie i zobaczyl jak ukladaja sie zeby, one nie sa w lini prostej tyko cos na ksztalt paraboli, im wiekszy num zeba tym jest glebiej w jamie ustnej, a nei w szeregu jak na rozstrzelanie: ] pozdrawiam
Napisano 22 Lipiec 200420 l Autor heh niezastapiony connect:) zobaczymy narazie kombinuje nad uchem pokaze dzisiaj wyniki:)
Napisano 22 Lipiec 200420 l Autor keke Komic zgodze sie z toba ale chcialem uwydatnic jego szyderczy usmiech bardziej, lepiej sie to zrozumie jak bedzie scena skonczona dowiesz sie dlaczego jest anormalnie, nieanatomicznie PS: kurde wyprzedziles mnie z postem o minute:P
Napisano 22 Lipiec 200420 l Przypomina mi on wampiry z Buffy albo Anioła, fajnie bo akurat one bardzo mi sie podobały :D. Brakuje mi jeszcze zmarszczek nad brwiami, na czole bo narazie tam troche za gładko. Zęby są w tej chwili takie jak na rysunku, a skoro model ma być przedewszystkim na nim oparty to myśle że wszystko gra :)... A od oceny uszu narazie sie wstrzymam, poczekam na update :D... pozdro PS: I tak chyle czoła bo moim twarzom brakuje wiele do twoich ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto