Smoku Napisano 22 Luty 2012 Share Napisano 22 Luty 2012 (edytowane) Siemka obejrzałem sobie dziś program o platformach wiertniczych i mnie natchnęło. Na razie 3 godzinki. Edytowane 22 Luty 2012 przez Smoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karkosik Napisano 22 Luty 2012 Share Napisano 22 Luty 2012 Ehhh to discovery :D:D Ciśnij mustanga a nie!! A tak na serio no to ładnie idzie :D tylko byle byś wytrwał :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 22 Luty 2012 Share Napisano 22 Luty 2012 ooo fajny temat, kiedys tez planowalem podejscie do platformy for fun. zajefajna platanina stali rur i syfu: ] Powiedz mi budujesz na podstawie jakiejs refki? wydaje sie byc strasznie mala, bardziej jako platforma pod jakis modul supportu niz, cala wiertnicza. Dziwnie wygladaja "Towniki" maja jakies nienaturalne zgrubienie, co wydaje mi sie ze jest bledem. Platformy to skomplikowane konstrukcje, ale z prostych elementow. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 22 Luty 2012 Autor Share Napisano 22 Luty 2012 Karkosik : Desert Devil jest skończony (wymodelowany) Czeka na tablet żeby zrobić texturki. KoMic. Modeluję na podstawie kilku zdjęć i składam z nich ale nie trzymam się żadnego kurczowo. Platforma jest nie duża :) Chodzi Ci o Teowniki podstawy? Na którymś zdjęciu tak wyglądają aczkolwiek zastanowię się nad tym cyz na pewno dobrze się przyjrzałem. Dzięki za komentarze Panowie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzemaSS_POL_1 Napisano 22 Luty 2012 Share Napisano 22 Luty 2012 czekamy na zabawę z texturkami, to dopiero wyzwanie przy takich ilościach rur można popaść w powtarzalność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 Wystarczy chyba użyć softowej proceduralnej tekstury składającej się z kilku layerów żeby się nie powtarzało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ItalianCopper Napisano 23 Luty 2012 Share Napisano 23 Luty 2012 Fajnie idzie praca i co mnie najbardziej zdumiewa to, że bardzo szybko. Jak skończysz to może pokusisz się o napisanie po krótce jakich metod używałeś przy modelowaniu...? :) @legomir Znasz może jakieś tutoriale odnośnie tworzenia takich procedurali? Szukałem ostatnio pod tym kątem czegoś i za cholerę nie mogę znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 25 Luty 2012 Autor Share Napisano 25 Luty 2012 Texturowania to będzie tu sporo ;] zacieram rączki. ItalianCopper Dzięki. Ja uważam, ze idzie za wolno ;) Jeśli efekt końcowy będzie na tyle dobry i będzie czas to chętnie zrobię jakiegoś małego making of`a. Tu mały postęp... EDIT to okno jak patrze teraz to za duże wyszło sporo :] Poprawię zaraz Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 27 Luty 2012 Autor Share Napisano 27 Luty 2012 Powoli naprzód: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 29 Luty 2012 Share Napisano 29 Luty 2012 Troche proporcje mi nie leza. Szczegolnie kola ratunkowego. Srednica wewn do zewn. https://www.google.com/search?q=lifebuoy&hl=en&client=firefox-a&hs=8cL&pwst=1&rls=org.mozilla:en-US:official&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=7-VNT6C0GuT24QSPndHiAg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CCcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=940 I dzwig, jakis dziwny. nieproporcjonalnie maly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się