Skocz do zawartości

Przeniesienie animacji bipeda na własne kości.


Kubajaniak

Rekomendowane odpowiedzi

Cze wszystkim. Mam takie pytanko. Czy da się jakoś "przenieść" animacje z maxowego bipeda na własne kości? Próbowałem zrobić swój szkielet, podlinkowałem kości do odpowiadających kości w bipedzie, zaznaczyłem kości i co jakiś czas klikałem żeby zrobiło klatkę kluczową, później zlinkowałem spowrotem swoje kości, żeby były jako jeden szkielet i niby klatki kluczowe są, ale nic się nie rusza :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli podlinkowałeś, to nie ma prawa bo:

1. rozpieprzyłeś początkową hierarchię,

2. względem parentSpace nie wykonywały żadnego ruchu.

 

W oryginalnej hierarchii użyj rotateContraint kości do bipeda i potem zbejkuj z nich animacje.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

asblaze mógłbyś podpowiedzieć, gdzie jest to RotateConstrains? Szukałem w Animation ->constrains, ale nie mam nic takiego :/ W helpie maxa też nic nie zlalazłem. Mam maxa 2010

Jeszcze jedno pytanko. Czy pisząc zbejkuj animacje masz na myśli ustawianie tych kluczowych klatek?

Edytowane przez Kubajaniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Blazej napisal, najlatwiej dla ciebie bedzie podpiecie orientacji kosci i do tego jeszcze oczywsicie postion Constrainta pod miednice. Pytanie zasadnicze jest takie, czy to ma byc czysty szkielet w hierarchi czy jakis customowy rigg? Wypalajac animacje bedziesz mial zapelnionego calego timelina wiec bedziesz musial tez sobie poczyscic animacje. Ja takie rzeczy zalatwiam skryptowo, niestety dzialaja tylko pod moje customowe riggi wiec nic tu nie pomoga. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczyna działać. Jeszcze tylko jedno pytanie i będę w pełni szczęśliwy. Czasem jak daje orientation constraint to kości mi się obracają o 90 stopni. Można jakoś temu zaradzić? Zależy to np. jakoś od pivota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności