Jump to content

Shelby Cobra 1967


happy-angel
 Share

Recommended Posts

Autor modelu: Jan "Freedom Fighter" Mokrzecki

Soft: 3ds Max(Vray) + Nuke

Hard: [email protected], limit ramu na 2.5G

Czas renderingu wszystkich passów: ~15-20 min

 

W ramach nauki nowego softu postawiłem sobie za cel sklejenia foty z 3d, znalezienia odpowiedników rozwiązań które stosuję w mayi(mr) i AE, zoptymalizowanie do czasów akceptowalnych przy produkcji reklam. Tło wzięte z HDR którą używałem do IBL (sam lightDome z HDR).

 

cobrafinalv303.jpg

nukenodegraph01.jpg

Następnie planuje zrobić z tła fotogeometrie i przejechać trochę kamerą żeby sprawdzić Vraya przy animacji. Zastanawiam się też nad tym żeby sprawdzić jakie efekty można uzyskać za pomocą Vraysun + HDR.

Edited by happy-angel
Link to comment
Share on other sites

Guest fishinthewater

Dla mnie jak fota! Kilka zabrudzeń na lakierze i chromowanej rurze i było by perfekt!

Gwiazdek pięć daje! i mimo że to w wip'ie, fronta życzę!

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za opinie :)

 

Trochę za ostre się wydaje względem zdjęcia, a może kwestia ziarna z aparatu. Jak pochyliłem laptop zrobiły się większe kontrasty i wyglądało dużo lepiej. Tak poza tym rewelacja.

Coś musi być na rzeczy bo nie jesteś pierwszą osobą która nie czai co się dzieje z ostrością. Ogólnie tam jest delikatny DoF.

cobrafinalv303dooof.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wesoły aniele zbierz swoje moce i przeciwstaw się pokusie Wojownika Wolności.

Twa praca nabiera wyższej mocy lecz ostatnie jej wcielenie prowadzi wojnę z ogniskową !

 

W tym momencie skończyły mi się filmowe teksty więc - IMO ogniskowa/DoF - jest tutaj strasznie ciasny, takie coś uzyskamy jedynie fotografując miniaturowy model Cobry 1967. Wydaje mi się, że przeczytałem wszystkie opinię i zachodzę w głowę co cię tknęło żeby żeby zrobić tak odmiennego finala skoro pierwsza wersja pod tym względem była dużo lepsza.

 

Jeżeli wpływ na tę decyzję miał post Pana kotisded to wiedz, że wina leży prawdopodobnie po innej stornie gdyż poniekąd zgadzam się z tym Panem lecz gw mnie chodzi tu dokładnie o nie dość ostre HDMI/Otoczenie lub czego tam używasz względem renderowanego modelu. Wg mnie masz dwie opcję - albo wyrenderować model z większym filtrem - tak by przede wszystkim zmiękczyć jego krawędzie lub wyostrzyć mapę HDRI, ponieważ ostatni redner przedtawia nam fotkę matchboxa

 

MATCHBOX_1965_SHELBY_COBRA_427_S-C.102155413_large.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli mam być szczery to po oglądnięciu Twojej pracy stwierdziłem że.. łeeee ktoś umie modelować a robi jakieś zabawy z komponowaniem 3d i zdjęcia otrzymując pracę w której wali po oczach postpro. Później zaglądnąłem na portfolio... (:D ) i teraz pytanie: dlaczego zrobiłeś całe ujęcie z tak dużą przewagą czerwonego ? Wszystko jest mdłe i mam uczucie jakby na tym biednym modelu cobry miał zaraz wylądować meteoryt.

 

Ja pierwsze co bym zrobił to:

- biały samochód ma być biały

- asfalt "czarny"

- reszta otoczenia naturalnie naturalna ;D

 

Reasumując uważam że masz niezłe portfolio, wiesz co gdzie i jak a to wygląda dla mnie jak zdjęcie tyle że zalane ketchupem i po pewnym czasie wytarte.

 

 

Pozdrawiam i starałem się tylko pomóc ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest fishinthewater
- biały samochód ma być biały

- asfalt "czarny"

- reszta otoczenia naturalnie naturalna ;D

 

Rozpędziłeś się trochę moim zdaniem. Dlaczego miał by stosować takie kryteria ze białe auto ma być białe?

To tak jak byś zarzucał czarno białym zdjęciom że nie oddają rzeczywistego koloru.

Auto jest klasykiem więc i nie dziwie się że wybrał taki sposób prezentacji tej bryki, w ten sposób nawiązuje trochę do tamtych czasów. Dla mnie kolorystyka idealnie pasuje do tego modelu. Ale każdy lubi to co lubi.

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

slowiak - wybacz zły dobór słów... "biały samochód powinien być biały". Wiesz nie znam się na klimacie tamtych czasów i jeżeli rzeczywiście taki był styl to mi on nie odpowiada ;) ale autora pracy za to winić nie można :D. Uważam po prostu tamto ujęcie za "zbyt czerwone" ;)

 

 

Teraz doczytałem że to nie Twój model hehe.

 

Pozdrawiam i czekam na więcej.

Link to comment
Share on other sites

slowiak > Nie każdemu musi podobać się. Mój ojciec też nie mógł zrozumieć po co ja zniszczyłem ładny render :) O to właśnie chodzi na tym forum żeby poznać różnego rodzaju opinie.

 

Ważne że odebrał to w dokładanie taki sposób jaki chciałem żeby było odebrane:

to wygląda dla mnie jak zdjęcie tyle że zalane ketchupem i po pewnym czasie wytarte

 

Oleksiak > Rozumiem twój punkt widzenia. Często tego typu przypadki mam w pracy kiedy klient daje poprawkę "biały samochód ma być biały a asfalt czarny" i nie mam problemu z tym żeby to poprawić ale w tym przypadku to jest autorska praca i jestem zadowolony z klimatu przeterminowanej kliszy i ciepłym balansem bieli.

Link to comment
Share on other sites

poniekąd zgadzam się z tym Panem lecz gw mnie chodzi tu dokładnie o nie dość ostre HDMI/Otoczenie lub czego tam używasz względem renderowanego modelu. Wg mnie masz dwie opcję - albo wyrenderować model z większym filtrem - tak by przede wszystkim zmiękczyć jego krawędzie lub wyostrzyć mapę HDRI

 

Poniekąd dokładnie bynajmniej o to chodzi, pomijając kompletnie nielogiczne zdanie spróbowałbym w ten sposób :) Albo może odrobinę, cipkę powiększyć kodak grain na całości. Może też ciup w dół zejść z białością odbić na metalach, wydają się być bielsze od najbielszego punktu w tle. Moze tak być, ale nie musi- to minimalne wartości. Nie chcę się wymądrzać bo już rewelacyjnie to wygląda.

Link to comment
Share on other sites

Heheh nie mogłem... "cipkę powiększyć kodak grain na całości" :D

 

Taka zwykła rzecz a cieszy :D

 

happy-angel - w takim razie nie mam więcej uwag. I jeszcze raz... miało być "biały samochód powinien być biały" tak jakby coś bo nie mam zamiaru narzucać swojego zdania nikomu ;)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem jest znacznie lepiej, zresztą jeśli zdjęcie niema na sobie dofa to naturalne, że przy takiej ogniskowej kamery tego dofa nie powinno być. Patrzałeś na zjazd lekki tych bieli, w levelsach na 0,05, 0,1 ? Co do ostrzenia poruszonych zdęć jeśli ci to nie pasuje w fotoszopie ustawić warstwę z high pass na minimalnych wartościach na softlight, potem czernie musisz niestety trochę zmniejszyć. Fajnie wyostrza, może, nie musi dawać podobne do hdrkowych efekty. Moja kobieta powiedziała, że ten żółty znak po prawej jej psuje odbiór :) Tak czy siak, świetna robota i to tylko kosmetyczne zmiany moim zdaniem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy