Napisano 26 Marzec 201212 l Na blogu twórców renderera iray pojawił się krótki dwuczęściowy tutorial na temat tworzenia materiału matowego szkła w tym rendererze. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2305
Napisano 26 Marzec 201212 l Autor Matowa/"oszroniona"/mleczna. W sumie ja jestem przyzwyczajony do terminu matowa, ale mogę poprawić jeśli coś jest źle.
Napisano 26 Marzec 201212 l Nie no zdziwiłem się troszeczkę, że coś takiego jest, ale faktycznie jest :)
Napisano 26 Marzec 201212 l No niesamowite. Trzeba zmienić jeden parametr w opcjach materiału. Czekam na kolejną obszerną lekcję "jak zrobić lustro".
Napisano 27 Marzec 201212 l No niesamowite. Trzeba zmienić jeden parametr w opcjach materiału. Czekam na kolejną obszerną lekcję "jak zrobić lustro". Widac ze ich targetem sa raczej srednio rozgarnieci w 3d architekci ;)
Napisano 27 Marzec 201212 l Swoją drogą szyba mleczna, a oszroniona/matowa(frosted) to dwie różne rzeczy. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto