Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moja nowa praca w Zbrush'u. To jest blizej nie okreslone monstrum prosto z mojeje wyobrazni :). I ta prace chce porzadnie doprowadzic do konca dlatego bardzo bede wdzieczny za kazda konstruktywna krytyke :)

Zamieszczam pierwszy screen. Oczywiscie twarz to narazie taka prowizorka...). Jedyne nad czym troche popracowalem to tors i rece ( nie cale).

 

Pozdrawiam !!

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie przesadzo;es troche z zadd ? wes ze standard przelacz na smooth i wygladz te rowki te dziury na barkach tez

dla glowy daj taka pomarszczoną skore itp.....duzo jeszcze roboty....

Napisano

spokojnie marcin zdaje sobie z tego sprawe...

a co do skory na twarz..to troszke chyba przesadziles...

przeciez nawet jej nie wymodelowalem a ty juz chcialbys material rzucac ??? ;)

 

Pozdrowienia

Napisano

hehe taki tylko pomysl na przyszlosc :D

 

i jeszcze tylko pytanko ktore zapomnialem zadac.... :

 

czy bedziesz robil ta postac pod Rigga ? bo jesli tak to uwazaj na ustawienie ramion i nóg

 

jesli bedziesz chcial go riggowac w maxie za pomoca character studio to popatrz jak jest ustawiony biped bo ja w zbrushu tez pare bledow popelnilem na poczatku twozenia postaci i zapomnialem o ustawieniu rąk i nóg.....

Gość User190
Napisano

Marcin - przeczytaj jeszcze raz początek - ZBrush

Napisano

Offtopic ... M@TI - chodzilo mi o export i rigg w 3dsmAx wiadomo ze w zBrushu nie ma jak :P np ja tak robie jak robie jakas postac to czesto (przewaznie) trafia ona do riggowania :D

Napisano

co nie zmienia fakty ze muskulatura conajmniej dziwna u potworka ;)... miesnie w ogole jakies takie zwiotczale, wygaldaja jak u dobrze trzymajacego sie 60latka :P... popracuj nad tym, bo z zbrusza mozna wiele wiecej wykrzesac.

powodzenia

ps. nie wiem czemu nikt sie nie wypowie na tym watku :P

Napisano

w sumie mialo byc takie zalozenie ze miesnie maja byc wlasnie troche zwiotczale..:/

no ale nie wiem...moze to jednak zmienie...

narazie delikatny upgrade...

Napisano

ja wypomne tylko jedno a reszte pozostawie innym... palce.... do fruntownej poprawy bo wygladają jak z galarety.... ;) podoba mi sie koncept postaci ;)

Napisano

Chyba wolalem poprzednia facjate, tera sie zrobil typowy Z Brushowy gąbczak. Jeszcze czolo i brwi spoko, ale po co mu te starcze faldy na policzkach?

 

Poprzednia odslona calej postaci prezentuje sie swietnie.

Napisano

no i troche go oteksturowalem....

nie wiem, jakos dla mnie dziwnie wyglada...trudno mi zreszta to ocenic, bo ciagle sie na niego gapie i szczerze mowiac mam juz go dosc...:) tak jak wspominalem(?) byl troche bez pomyslu, raczej jako zabawa i tester narzedzi w Zbrush'u...

moze jeszcze jakies tlo walne i cos zmienie...ale to juz raczej koncowka..

szcerze mowiac bardziej sczegolowe i lepsze modele Zbrush'u mozna wykonac w ok. 3-5h...mi sie "odrobinke" rozcignelo to w czasie...

 

P.S.: Zbrush jest zajebisty...kiedys gdy ogladalem jakies komputerowo wygenerowane stwory ( szczegolowe i realistyczne) w filmach (chociazby Jurassic Park) to myslalem ze aby je wykonac trzeba miec doswiadczenie co najmniej 10 letnie, napisane przes samego siebie jakies oprogramowanie :) i z pol roku wolnego czasu...

na szcescie bylem w bledzie :)

Napisano

hulk

aaaa przestraszyłem się go, masz plus.

SKóra wygląda troszkę jak skórka od niedojrzałego pomarańcza albo cytryny, brakuje translucencji,

Poza tym nie wiem czy zauważyłeś, ale ta ręka by nie działała z takim układem mięśni... nie ma jak.

Ma fajną twarz, ale zmieniłbym kolor ust i przeorałbym je w poprzek zmarszczkami jak w dobrym horrorze amerykańskim, o tak / | | \ a na górnej wardze tak \ | | / :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności