Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, Postanowiłem zrobić gramofon reloopa MK6 i mam mały problem z siatką, mianowicie nie mam pojęcia w jaki sposób zrobić otwory okrągłe na przyciski, czy mógłbym w danych miejscach dać gęstszą siatkę i użyć opcji boolen?

 

siatka.jpg

Edytowane przez FUNKYszou

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak masz maxa boadajze 2011 lub 2012 to uzyj sobie geo poly z graphite tool

Napisano

Powierzchnia plaska deformowac sie nie bedzie smooth nie uzywasz pokombinuje z boolinem :). Nie ma co sie chlastac z poprawnoscia siatki. Tylko uwaza by Ci shading grupy nie polecialy.

Napisano
  • Autor

Pobawiłem sie troche boolenem i otrzymalem taki rezultat: (zastanawiam sie czy moge pozostawic nie polaczone vertexy tak?) siatka1e.jpg

Napisano

ło indian, strasznie dziwny i niezbyt szybki ten sposób z tutoriala.

Napisano

Cóż człowiek sie całe życie uczy

Można to zrobić dużo szybciej, odcinając cutem ze snapem od 8-kątnego circla, albo w ogóle usunąć 4 polygony i zrobić koło za pomocą skryptu regularizeedgeloop z tym, że najlepiej działo to w prostych osiach albo x albo y albo z. Tak to lepiej jak wyżej pisałem. innych sposobów nie ma albo nie znam.

Napisano

A nie szybciej to wyciac booleanem i poprawic te 8 krawedzi?

Napisano

no bardziej chodziło mi o to że można to zrobić cutem, albo chamferem na vertexie, coś jak w kroku 9 tutka Smoka...

 

salut.

Napisano

FF :Nie zawsze, ale nie twierdzę, że czasem nie jest szybciej.;] z resztą w drugim opisanym przeze mnie przypadku jest to usunięcie 4, 4-kątów i jeden klik w skrypt i jest koło . Pozdro, nie zaśmiecamy już wątku ;]

Napisano
  • Autor

Hmm... Znaczy ogolnie to nie przeszkadza? bo z ta bryła nie bede juz nic robił a na samych krawedziach beda jescze takie jakby gumki, czyli zakryje te ostre krawedzie.

Napisano

Robiles boolina tak? Uzyles cylinder w otwroze jest dno :), czytaj w dzirze usunac mozesz. Wtedy na scianki otworu dajesz extruda lekkeigo i juz masz dobra topologie pod bevel/chafer by zaokraglic.

Napisano
  • Autor

A dziekuje:] nie pomyslalem nawet, przyda sie na przyszlosc tu juz chyba tego nie potrzebuje?

Napisano

no dobrze jest, można zostawić jeżeli faktycznie maja być te gumki.

Napisano
  • Autor

Jest już trochę więcej modelu, wrzucam siatkę i najprostszy render, proszę o uwagi co do siatki jak i samego modelu :

siatka5.jpg

siatka4j.jpg

reloop1.jpg

reloop2.jpg

reloop3.jpg

Napisano

Panie Krzysku idzie Pan w dobrym kierunku,ale czy te wszystkie krawedzie nie sa za lagodne?

Ps.PFK swietny rap :)

Napisano
  • Autor

opieram sie na tej refce : P7040118.jpg no nie wiem, jak zawsze ciezko jest mi ocenic to obiektywnie.

Napisano
  • Autor

niestey koncze prace w tym tygodniu na tym etapie, dorobiłem talerz ktory tak zamula mi pc'eta ze nie moge z nim nic zrobic wiecej, wygładzic nie moge bo sie komputer wiesza:] stare pudlo:/ dokoncze reszte a nad talerzem sie zastanowie jescze byc moze dam inny rodzej czy cos... siatka7.jpg

Napisano
  • Autor

Po dłuższej nieobecności w domu zdążyłem wymodelować prawie całe ramie liczę na jakieś uwagi:ramie.png

Napisano

uzyj xrefa albo podziel na czesci render, pozniej go zlozysz w ps

 

albo kup se ram :]

Napisano
  • Autor

Przepraszam za tak Późną odpowiedź ale przebywałem poza rodzinnym domem.

Jak to na czym działam? Jeżeli chodzi o program to w 3ds maxsie 2009

Napisano
  • Autor

Ojej ile poli.... juz nie pamietam a nie bede tego otwierał nawet, ponieważ więcej zachodu będzie niż pożytku. Sprzęt jest mój tak dobry, że nawet nie chce się chwalić :] Porażka, na wakacjach planuje se coś zakupić.

Napisano

Nie ma sprawy :)

 

Na poczcie masz wersję białą z większą ilością sampli. Czerwoną wyśle ci jakoś jutro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności