flamaster69 Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Czołem, piszę w ogólnym, bo może nie ma tu rozróżnienia na silniki renderujące. Otóż mam skomplikowaną geometrię, chciałbym ją ukryć podczas pracy w 3d (funkcja display as box nie spełnia moich potrzeb) żeby nie muliło komputera, ale żeby było widać ją na renderze. Jest na to jakiś sposób?
deshu Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Możesz ukryć ten obiekt, a potem w common ustawieniach renderingu, zaznacz checkbox "Render hidden geometry". To powoduje, że wszystkie ukryte obiekty w scenie, w czasie renderingu są widoczne. Jeżeli chcesz, aby jakiś obiekt jednak nie był obecny na renderze (np. box 1x1x1m który pomaga ci trzymać sie skali przy modelowaniu), wchodzisz w jego Object Properties i odznaczasz checkbox 'Renderable". 1
Pawlito Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Albo jak pracujesz na modelu Editable Poly (w Maxie) to wejdź na poziom edycji Polygon albo Element, zaznacz obiekty które mają być ukryte i w rolecie Edit Geometry wybierz Hide Selected. We viewporcie ich nie będzie widać, a na renderingu już tak. 1
deshu Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 (edytowane) Albo odhacz "visible to camera". Chodzi o to, żeby na renderze był, a w viewporcie nie. Ta opcja jest odwrotna:) Edytowane 27 Kwiecień 2012 przez deshu
flamaster69 Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Napisano 30 Kwiecień 2012 dziękuję Wam jak diabli. Pomogło :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się