Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem, piszę w ogólnym, bo może nie ma tu rozróżnienia na silniki renderujące. Otóż mam skomplikowaną geometrię, chciałbym ją ukryć podczas pracy w 3d (funkcja display as box nie spełnia moich potrzeb) żeby nie muliło komputera, ale żeby było widać ją na renderze. Jest na to jakiś sposób?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz ukryć ten obiekt, a potem w common ustawieniach renderingu, zaznacz checkbox "Render hidden geometry".

To powoduje, że wszystkie ukryte obiekty w scenie, w czasie renderingu są widoczne. Jeżeli chcesz, aby jakiś obiekt jednak nie był obecny na renderze (np. box 1x1x1m który pomaga ci trzymać sie skali przy modelowaniu), wchodzisz w jego Object Properties i odznaczasz checkbox 'Renderable".

  • Like 1
Napisano

Albo jak pracujesz na modelu Editable Poly (w Maxie) to wejdź na poziom edycji Polygon albo Element, zaznacz obiekty które mają być ukryte i w rolecie Edit Geometry wybierz Hide Selected. We viewporcie ich nie będzie widać, a na renderingu już tak.

  • Like 1
Napisano (edytowane)
Albo odhacz "visible to camera".

 

Chodzi o to, żeby na renderze był, a w viewporcie nie. Ta opcja jest odwrotna:)

Edytowane przez deshu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności