Napisano 27 Kwiecień 201212 l Czołem, piszę w ogólnym, bo może nie ma tu rozróżnienia na silniki renderujące. Otóż mam skomplikowaną geometrię, chciałbym ją ukryć podczas pracy w 3d (funkcja display as box nie spełnia moich potrzeb) żeby nie muliło komputera, ale żeby było widać ją na renderze. Jest na to jakiś sposób?
Napisano 27 Kwiecień 201212 l Możesz ukryć ten obiekt, a potem w common ustawieniach renderingu, zaznacz checkbox "Render hidden geometry". To powoduje, że wszystkie ukryte obiekty w scenie, w czasie renderingu są widoczne. Jeżeli chcesz, aby jakiś obiekt jednak nie był obecny na renderze (np. box 1x1x1m który pomaga ci trzymać sie skali przy modelowaniu), wchodzisz w jego Object Properties i odznaczasz checkbox 'Renderable".
Napisano 27 Kwiecień 201212 l Albo jak pracujesz na modelu Editable Poly (w Maxie) to wejdź na poziom edycji Polygon albo Element, zaznacz obiekty które mają być ukryte i w rolecie Edit Geometry wybierz Hide Selected. We viewporcie ich nie będzie widać, a na renderingu już tak.
Napisano 27 Kwiecień 201212 l Albo odhacz "visible to camera". Chodzi o to, żeby na renderze był, a w viewporcie nie. Ta opcja jest odwrotna:) Edytowane 27 Kwiecień 201212 l przez deshu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto