Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak flip-ować w maya tak jak w 3ds max?

Mam 2 obiekty które są "mesh combine" lecz jeszcze nie są połączone ze sobą, i chcę jeden z obiektów wywlec na drugą stronę tak jak to się robi w narzędziem flip w maxie. Jak to zrobic w Maya 2013?

Z helpa programu nie wiele się dowiedziałem (nie bardzo go rozumiem)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem co to znaczy flipnac w maxie...

 

ale jezeli normalne to z menu normal>reverse

a jezeli mirror obiektu to po prostu scale w odpowiedniej osi na -1.

 

chyba ze jeszcze co innego to musisz sprecyzowac

Napisano

Nie wiem jak wam bardziej to opisać. Ale zrobiłem film, który jak sądzę powinien bardziej przybliżyć mój problem:

vimeo:

[url]https://vimeo.com/41510339[/url]

Napisano

Normale, masz je ustawione w tym samym kierunku dlatego tak przekręca ci tego facea we wstążkę żeby cały faceloop miał normale w tą samą stronę. Kengi ci już napisał jak to zrobić. Oczywiście musisz zaznaczyć cały kawał geometrii i dopiero ją przekręcić.

Napisano

Append może nie załatwić sprawy bo nadal normale nie będą współgrały z bryłą co może zaskutkować złym cieniowaniem, smoothowaniem i błędami w wypalaniu. Ja jak dłubałem w maya nauczyłem się pracować głównie na jednostronnym cieniowaniu poly przez co nigdy nie miałem problemów z flipniętymi normalami. Zmieniałem na double shade tylko w określonych sytuacjach ale zazwyczaj druga strona faceów zawsze była u mnie czarna.

Napisano

Dzięki kengi - działa.

I korzystając jeszcze z otwartego, wątku mam pytanie odnośnie, v-ray-a 2.0, dla maya 2013 32/64 bit, czy już jest?

Oraz czy vray 2.0 dla maya 2012, będzie pasował, pod wersją maya 2013?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności