Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak flip-ować w maya tak jak w 3ds max?

Mam 2 obiekty które są "mesh combine" lecz jeszcze nie są połączone ze sobą, i chcę jeden z obiektów wywlec na drugą stronę tak jak to się robi w narzędziem flip w maxie. Jak to zrobic w Maya 2013?

Z helpa programu nie wiele się dowiedziałem (nie bardzo go rozumiem)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem co to znaczy flipnac w maxie...

 

ale jezeli normalne to z menu normal>reverse

a jezeli mirror obiektu to po prostu scale w odpowiedniej osi na -1.

 

chyba ze jeszcze co innego to musisz sprecyzowac

Napisano

To z całą pewnością normal reverse jeśli chesz zobaczyć normale to:

window->polygons->face normals

Napisano
  • Autor

Nie wiem jak wam bardziej to opisać. Ale zrobiłem film, który jak sądzę powinien bardziej przybliżyć mój problem:

vimeo:

[url]https://vimeo.com/41510339[/url]

Napisano

Normale, masz je ustawione w tym samym kierunku dlatego tak przekręca ci tego facea we wstążkę żeby cały faceloop miał normale w tą samą stronę. Kengi ci już napisał jak to zrobić. Oczywiście musisz zaznaczyć cały kawał geometrii i dopiero ją przekręcić.

Napisano

Append może nie załatwić sprawy bo nadal normale nie będą współgrały z bryłą co może zaskutkować złym cieniowaniem, smoothowaniem i błędami w wypalaniu. Ja jak dłubałem w maya nauczyłem się pracować głównie na jednostronnym cieniowaniu poly przez co nigdy nie miałem problemów z flipniętymi normalami. Zmieniałem na double shade tylko w określonych sytuacjach ale zazwyczaj druga strona faceów zawsze była u mnie czarna.

Napisano
  • Autor

Dzięki kengi - działa.

I korzystając jeszcze z otwartego, wątku mam pytanie odnośnie, v-ray-a 2.0, dla maya 2013 32/64 bit, czy już jest?

Oraz czy vray 2.0 dla maya 2012, będzie pasował, pod wersją maya 2013?

Napisano

Nie pasuje, plugin jest chyba kompilowany pod konkretne wersje, a wersji na 2013 o ile sie orientuje jeszacze nie ma

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.