Wielka_Siostra Napisano 25 Lipiec 2004 Napisano 25 Lipiec 2004 Wrzucam to do WiPa, bo pewnie jeszcze z 500 razy będę musiała to zmienić - to dopiero pierwsza wersja projektu dla klienta (termin, jak zwykle, na wczoraj;). Łazienka 140x200, w bloku, płytki wybrał klient, ustawienie sprzętów jedyne możliwe:-/ UWAGA: pierwszy raz użyłam GI Zapraszam do komentowania
Marcin Napisano 25 Lipiec 2004 Napisano 25 Lipiec 2004 ładnie siostro ... :D tylko modele takie plastykowe sie wydają ale tam co zyczyc dobrego .... :D zeby dla klienta sie spodobalo :D
Wielka_Siostra Napisano 25 Lipiec 2004 Autor Napisano 25 Lipiec 2004 Acha, zapomniałam dodać: modele to gotowce od producenta:-P (chodzi o kibel, umywalkę i brodzik) - nie mam zdrowia do takich rzeczy, gdy czas goni;-)
kozioo Napisano 25 Lipiec 2004 Napisano 25 Lipiec 2004 Mi sie podoba:) Tylko to lustro... jakoś mało lustrzane ;)
everyman Napisano 25 Lipiec 2004 Napisano 25 Lipiec 2004 ta szafka nie pasuje mi kolorystycznie... ale skoro producent taka oferuje :-|... pozatym git...
Ka21k Napisano 25 Lipiec 2004 Napisano 25 Lipiec 2004 Chciałem zapytac, czy te kafelki w scenie to pojedyncze obiekty czy to tekstura na scianie? Jak musza byc ustawienia kamery zeby pokazac jak najwiecej pomieszczenia. Wlasnie robie wizualizacje swojej lazienki i mam problem z ustawianiem kamery. Pomieszczenie 2,5m x 1m. I skad wziac wzory plytek na sciane?
everyman Napisano 25 Lipiec 2004 Napisano 25 Lipiec 2004 tak sie uwaznie przyjrzalem i... osobiscie nie lubie bezposredniego zakonczenia dekorem (nie wiem jak twoj klient - gusty sa rozne wiec sie o nich nie dyskutuje ;-p) i mam taka mala sugestie zrobiona na szybko (sorki za wcinanie sie w twoj projekt)... pozdro [ps minimalnie zmienilem jeszcze kolor szafki] ---edit-------------------------------------------------------------------- z ta szklana polka z randeru 02 jest ciekawiej niz z drewniana z 01
Wielka_Siostra Napisano 26 Lipiec 2004 Autor Napisano 26 Lipiec 2004 Kozioo---> lustro rzeczywiście bezpłciowe, ale nie wiem jak zrobić, żeby odbijała się w nim ściana, której nie ma w scenie:-/ (ściana na przeciwko lustra) Może coś poradzisz? Ka21k---> płytki to osobne obiekty, ale można też zrobić mapę z nałożonym bumpem. Mnie wygodniej jest robić układaneczkę:-D Jeśli chodzi o kamerę, to wzięłam deafultową MAXa i ustawiłam ją na wysokości oczu człowieka (cel kamery troszkę niżej), a w ustawieniach rendera wybrałam wielkość obrazka 480 szeroki i 640 wysoki. Żródło kamery musi być sporo oddalone od sceny - dlatego też jedną ścianę trzeba ukryć (lub dwie, zależy jaki ma być widok i co chcesz pokazać) Wzory płytek i wymiary masz na stronach producenckich, np. Opoczno, Tubądzin, Paradyż, Marazzi, i 8 milionów innych :-P Użyj Google. Everyman---> Uzyskałeś prawidłowy kolor szafki:-D Co do sposobu ułożenia płytek to pewni wszystko się jeszcze zmieni, łącznie z ich wzorem. Na razie czekam na opinię klienta:-) Pozdrawiam
_michal Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 Nie musisz ukrywać ściany. Jeżeli masz ją jako osobny obiekt wejdź w jej (ściany) properties i zlikwiduj ptaszka przy 'Visible to camera' (piszę z pamięci) wówczas kamera jej nie będzie 'widziała', ale bedzie ona dalej w scenie. Tylko nie wiem czy się odbije w lustrze bo nie mogę przez awarię komputera sprawdzić :(
Batou Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 Bardzo solidnie wykonana praca. Na dekoracji wnętrz się nie znam, więc się nie będę wypowiadać. Powiem tylko tyle że nie razi i jest przyjemne dla oka. Zagadką jest dla mnie oświetlenie. Żadnej lampy nie stwierdziłem poza tą miniaturową nad półką, a mimo to coś niewątpliwie świeci i to na dodatek od dołu sądząc po niektórych cieniach. To raz. Dwa .. brak odbić w lustrze. Trzy... szczegół... papier toaletowy. Przesadnie uproszczony. Cztery .. Materiał drewna. Tego typu drewno (lakierowane), czy też materiał imitujący drewno powinien odbijać otoczenie, tak jak każda gładka powierzchnia. Oczywiście przydało by się zmiękczyć te odbicia jakimś blurem czy też gloss (zależy od programu). To na razie tyle. Powodzenia.
Wielka_Siostra Napisano 26 Lipiec 2004 Autor Napisano 26 Lipiec 2004 Batou - Mistrzu;) - pierwszy raz użyłam GI i nie wiem za bardzo jak to-to działa. Może rozumowe podejście pomogłoby mi w opanowaniu świateł:-/ Teoretycznie oświetlenie łazienki to lampa główna na suficie (jakaś plafoniera, której nie narysowałam:-/) oraz dwie lampki na lustrze. Światła w scenie to: daylight, omni oświetlające lustro, umywalkę i kąt przy umywalce oraz omni główne oświetlające całość (ono daje cienie vrayowskie). Świateł vrayowskich nie mam, bo mam free wersję. Zauwazyłam, ze GI działa jakby "na odwrót" - czyli doświetla te miejsca, gdzie jest zbyt ciemno i przyciemnia tam, gdzie jest za jasno. Wydaje mi się, że odbija światło od ścian czy jakoś tak, tworzy też coś w rodzaju cieni. Za bardzo nie potrafię tego zgrać ze zwykłymi światłami - stąd pewnie efekt światła od dołu. Mam problem z materiałem ceramiki (kibel, umywalka) - niby daję mocno "odblaskowy" materiał i odbicia, ale i tak tego nie widać:-(, materiał ciągle wydaje się matowy. To samo z materiałem szafki - ale tu chyba daję za ciemną mapę. Jeśli dam bardzo jasne drewno (brzoza, klon), to wychodzi super. Jeśli chodzi o GI, to mam też problem z "farfoclami" - tą ciemną jakby wełną, która się tworzy w kątach ścian i na ich krawędziach. Mam też problem (sam eproblemy mam chyba;) z materiałem chrom - na początku próbowałam utworzyć bardzo ciemny materiał moco błyszczący ze 100% odbiciami, ale wychodziła kupa:-((( Odpuściłam i dałam więc standardowy materiał MAXa, który mnie wybitnie nie satysfakcjonuje (za różowy i w ogóle do bani). Gdyby ktoś coś poradził to byłabym wdzięczna... Pozdrawiam
Batou Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 Gi działa bardzo podobnie jak prawdziwe światło. Odbija się od powierzchni, przejmując częściowo jej kolor. Teoretycznie możesz ustawić światełka tam gdzie masz ich faktyczne źródło (czyli lampy). Przy dobrze dobranych parametrach wyjdzie ci bardzo realityczny render bez tych dziwnych cieni. Co do materiałów ceramiki. Nie wiem jak sprawa wygląda w v-ray`u , ale w standardowych materiałach max`a dajesz zwykłego falloff`a do reflectiviti czy też refl. Level ... nie pamiętam jak się to nazywało w 3ds. Chodzi o parametr regulujący siłę refleksów. Ustawiasz falloffa tak aby stosunkowo mocno odbijał otoczenie na powierzchniach równoległych do kamery, a na powierzchniach prostopadłych, skierowanych wprost na kamerę, słabo. Jest to kwestia dobrania dwóch odcieni szarości także jest to jakieś 5 min zabawy. Podobnie robisz z chromem z tymże refleksy muszą być znacznie bardziej wyraźne. Farfocle to już zupełnie inny temat i tu musi się wypowiedzieć jakiś specjalista od v-ray`a. Generalnie każdy render ma problemy z tego typu zbiegającymi się, jasnymi powierzchniami. Jest to pewnie kwestia ustawienie kilku parametrów.
illy Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 Wydaje mi sie ze ciezko bedzie wejsc pod prysznic bo pralka stoi bardzo bliska, a dzrzwi wygladaja na otwierane a nie suwane. Chyba troche za blisko jednak..
Ka21k Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 Zeczywiscie :D wzory kafli sa na 8 milionach roznych stron. Jakos wczesniej mi to umklo :D Biore przyklad z twojej pracki Wielka_Siostro i zabieram sie za moja lazienke w 3D i w zeczywistosci realnej. Pozdrawiam.
Shahow Napisano 27 Lipiec 2004 Napisano 27 Lipiec 2004 Ładna pracka z tego bedzie jak zastosujesz się do powyzszych wskazówek. Ja z mojej strony dodam, ze pralka powinna być bardziej głębsza, conajmniej 2 razy. A co do tych farfocli, to radze na poczatek zrobić prawidłowe GI, a potem to coś. PS. tez mi sie chce robic łazienke :P
Wielka_Siostra Napisano 27 Lipiec 2004 Autor Napisano 27 Lipiec 2004 Shahow ---> pralka ma głębokość 33 cm i wierz mi, takie pralki istnieją:-D Ja się z tego bardzo cieszę, bo inaczej klient żadnej innej by tam nie zmieścił. A jeśli chodzi o GI to póki co za cienki bolek jestem na miesznie w ustawieniach:-/
MareG Napisano 27 Lipiec 2004 Napisano 27 Lipiec 2004 Podoba mi sie wykonanie tej wizualizacji - stonowane i ladnie rozproszone oswietlenie, bez razacych przepalen - wszystko co istotne widac a w dodatku wychodzi to na wyraz naturalnie! Faktycznie malenstwo ta lazieneczka, wlasnie skonczylem rozsrys podobnej acz troche wiekszej:) Mnie sie nie podoba tutaj kladzenie plytek w poziomie - sadzac po rozmiarach sa to typowe plytki ~25x33,3 ktore z zalozenia lepiej sie rysuja pionowo, zreszta dekory umieszczane na nich takze sa orientowane pionowo, poza tym fuga zgodzi sie z listello ktore tutaj ma "seryjne" 25cm szerokosci... No ale nie wnikam - tylko mowie co mi nie pasi:) Na koniec jeszcze drobna uwaga, ktora moj szef na pewno by mi zwrocil widzac taka dbalosc o szczegoly! A wiec: do pelni szczescia wstaw jeszcze "pstryki" (włączniki ośw.) i gniazdko na lewej sciance przy lustrze ;) Tak czy inaczej technicznie dobra robota! Pozdrawiam Marek
Wielka_Siostra Napisano 28 Lipiec 2004 Autor Napisano 28 Lipiec 2004 Wstawiam updaty na zasadzie "znajdź szczegóły";-))) MareG - dzięki za komentarz. Fakt, o wyłącznikach i gniazdkach po prostu na śmierć zapomniałam... Co do sposobu kładzenia płytek - to nie przypadek... Mam nadzieję, że poziomy układ trochę "rozciągnie" tę studnię. Co do niezgodności fug przy listwach, to jest to mały pikuś - w realu to nie będzie razić, jeśli da się między listwami milimetrowe fugi i rozmieści symetrycznie w stosunku do fug między płytkami. Nie zmieniam ustawień świateł, bo po prostu uważam, że to jest i tak szczyt moich umiejętności;-) Będę chyba musiała tylko jeszcze trochę rozjaśnić całość i rozjaśnić jeszcze samą mape drewna, bo znowy cholerka za ciemna wyszła:-/ Ale wydaje mi sie, że kolor już jest ok Z chromem nadal sobie nie radzę:-/ Jeśli chodzi o odbicie w lustrze, to robię "invisible to camera" i rzeczywiście wszystko się ładnie idbija - no, prawie ładnie:-/ Otóż nie odbijają się w ogóle kolory ani wzory na dekorze! Wszystko czarno-białe bez tekstur:-/ Ktoś może wie o co chodzi??? Niech ktoś mi powie jak zrobić dobry chrom, najlepiej bez bitmap. Ja robię standardowy prawie czarny materiał, bardzo duże refleksy i mapę raytrace w kanale reflection. No i kupa. Dawałam też w reflection mapę fallow (czy jakoś tak, tę odpowiadającą za refleksy), ale niewiele to dało:-/ Nadal więc mam chrom z bibliotek MAXa. Najdziwniejsze jest to, że gdy daję tę moją mapę, ale wyłączę GI to wygląda naprawdę bardzo dobrze - a z GI robi się czarny, miękki i bez refleksów:-/
everyman Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 szafka nad pralka strasznie zmniejsza wizualnie i tak juz male pomieszczenie - mozna by ja zastapic naroznikowa... pod lustrem fajniej wygladala szklana polka... nie lubie tego typu umywalek, a ta na dodatek nie pasuje do tej lazienki... dzisiaj sie tylko czepiam bo mam zly humor ;-) pozdro
Gość t_c Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 a ja bym proponował nad lustrem CUBETTO a nie jakąś świetlówkę
illy Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 t_c faktycznie to fajniej wyglada ale to Wielka_Siostra decyduje, ja jestem za tym cubetto
Wielka_Siostra Napisano 31 Lipiec 2004 Autor Napisano 31 Lipiec 2004 To będzie chyba wersja ostateczna. Ten kinkiecik rozkoszny, ale pewnie niezbyt tani;-) Poza tym oświetlenie halogenowe przy lustrze niezbyt korzystnie wpływa na koloryt cery:-P Acha, te otwory w szafce muszą być ze względu na znajdującą się w kącie rurę CO:-/
Wielka_Siostra Napisano 31 Lipiec 2004 Autor Napisano 31 Lipiec 2004 I jeszcze wersja z bukową szafką:
ciuciu Napisano 31 Lipiec 2004 Napisano 31 Lipiec 2004 O! I od razu jaśniej się zrobiło i powiększyła się wizualnie łazienka. Całkiem dobra praca.Pozdrawiam.
Ka21k Napisano 31 Lipiec 2004 Napisano 31 Lipiec 2004 No, no, no. Jestem pod wielkim wrazeniem. Chyba spakuje komputer i schowam w szafie, bo nie dorastam ci do piet Wielka_Siostro :D Dzieki za podpowiedz w sprawie kamery, jednak i tak nie moge w zaden sposob ogarnac swojej lazienki, poniewaz jest jeszcze dwa razy mniejsza od tej :D Apropo Twojej pracki: dech mi zapiera :D Pozdrawiam.
Shahow Napisano 1 Sierpień 2004 Napisano 1 Sierpień 2004 Wypas, wypa i jeszcze bedzie raz wypas jak poprawisz lustro bo jest do bani. Nie wiem czy dobrze mowie, ale lustro ma chyba typ odbicia fresnel i to psuje. Daj zwykłe.
MareG Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 Bardzo ładnie - wersja z bukiem chyba mniej mi sie podoba, to dziwne bo zwykle wole wiekszy kontrast ale nie tym razem, to chyba magia Twoich renderow tak wplywa;) Teraz oprocz zaplaty za projekt pozostaje jeszcze sprawa - ktora spedza sen z powiek kazdemu projektantowi! jaka? Jakiś mądrala majster na budowie - ktory powie Eee - tak to nie bedzie ładnie - zrobie to po swojemu... Zycze zeby tak sie nie stalo i Pozdrawiam:) P.S. a o pstrykach i gniazdku znowu zapomniała! :D
MareG Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 Aha jeszcze jedna sprawa techniczna - gdybys chciala zeby przeciwległa sciana odbijała sie w lustrze to w scianie (aktualnie ukrytej), za ktorą jest umieszczona kamera odwroc normalne i włącz ją do sceny przy renderingu - no chyba ze VRAY nie toleruje takich trickow ? (ja renderuje w fR). Choc podejzewam, ze usuniecie scian tutaj jest celowe ze wzgledu na rozklad oswietlenia - ALE i tak wyglada to bardzo dobrze...
Marcin Y Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 a mnie się bardziej podoba z tymi ciemnymi wariantami drewna :) ale ładnie bardzo więc pozdrawiam
Gość t_c Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 ja też wolę tą z ciemnymi elementami, ale to rzecz gustu, więc się nie czepiam
nielot007 Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 big sister jesli moge cos powiedziec to kibelek jest bardzo zle polaczony z podlaga (laczy sie inaczej ) i to brzydko wyglada
buczer Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 ładne (biorac pod uwage ze to w bloku i ze ciasno i ze malo kosztuje) przyczepiłbym sie tylko do naroznika przy kibelku. dziwnie konczy sie dekor, no i płytki nagle sie nie zawijaja, i nie wynika to z niczego. pion który prawdopodobni tam idzie tworzy bryłe wcinajaca sie w sciany. kładac płytki powinno sie chyba działac na bryłach a nie na płaszczyznach. ale to jest szczegół..: ) taki sam jak brak kosza na brudną bielizne :P pozdrawiam aha...podoba mi sie wersja z jasnym drewienkiem, a rura CO dodała uroku szafce...
Batou Napisano 2 Sierpień 2004 Napisano 2 Sierpień 2004 Bardzo mi się podoba. Jedne co razi to lustro (dziwne odbicia). Jeśli miałbym się jeszcze do czegoś przyczepić to przyczepił bym się na siłę do pasków na ścianie (prysznic i nad pralką). Jakoś mi nie pasują.
Wielka_Siostra Napisano 3 Sierpień 2004 Autor Napisano 3 Sierpień 2004 ładne (biorac pod uwage ze to w bloku i ze ciasno i ze malo kosztuje) przyczepiłbym sie tylko do naroznika przy kibelku. dziwnie konczy sie dekor, no i płytki nagle sie nie zawijaja, i nie wynika to z niczego. pion który prawdopodobni tam idzie tworzy bryłe wcinajaca sie w sciany. kładac płytki powinno sie chyba działac na bryłach a nie na płaszczyznach. ale to jest szczegół..: ) taki sam jak brak kosza na brudną bielizne :P pozdrawiam aha...podoba mi sie wersja z jasnym drewienkiem, a rura CO dodała uroku szafce... Panie Mulder, wiem o co Panu chodzi - nawet doskonale wiem:-) Z pełną premedytacją zakończyłam ten dekor tak jak zakończyłam. Uznałam, że zagięcie go na krótszej ścianie komina wprowadzi niepotrzebny "zamęt" kompozycyjny - a ma być maksymalnie prosto i topornie ze względu na gabaryty łazienki. Ten układ wynika z tego, że krótsza ścianka komina ma być kontynuacją płytek na ścianie z umywalką, tak, aby lustro miało także trochę "oddechu" z lewej strony i aby chociaż sprawiało wrażenie, że jest położone nie w samym rogu ściany - to taki trick optyczny. Poza tym ten układ trochę może poszerzy optycznie okolice umywalki, gdzie jest bardzo mało miejsca oraz poszerzy optycznie całą ścianę z umywalką i prysznicem. Poza tym mylisz się - ten układ to także działanie na bryłach, tyle że w odwrotną stronę:-D No cóż, przypuszczam że kafelkarz poprowadzi ten dekor do rogu ściany i nie da nad nim płytek, tak jak przy ścianie wc:-D Ja przynajmniej mam mam czyste sumienie:-D A kosz na brudną bieliznę jest w szafce:-D Co do kibelka, to wiem że jest źle - ale taki model daje do dyspozycji firma Koło:-D (wiem, że nieładnie zwalać na innego i lepiej zrobić samemu;) Co do lustra, to dziękuję za sugestię - pewnie trzeba będzie coś tam powywracać (normalne?), bo odbija się na czarno biało i bez textur - to pewnie VRay coś miesza:-/ Ale nad odbiciami poracuję w innej pracy, bo na tej postawiłam już krzyżyk i dziś bezczelnie odbieram kapuchę:-DDD Pozdrawiam
Ka21k Napisano 3 Sierpień 2004 Napisano 3 Sierpień 2004 Mam takie niesmiałe pytanie :D Ile za taki projekt mozna zarobic? Tak tylko pytam :D
Wielka_Siostra Napisano 4 Sierpień 2004 Autor Napisano 4 Sierpień 2004 Mam takie niesmiałe pytanie :D Ile za taki projekt mozna zarobic? Tak tylko pytam :D Ka21k, lepiej żebyś żył w błogiej nieświadomości, rób lepiej wizualke swojej łazienki, czekamy:-D
Archangel Napisano 4 Sierpień 2004 Napisano 4 Sierpień 2004 No ja tez sie troche w tym biznesie bawie i rowniez jestem ciekawy jaki to rzad wielkosci za tego typu vizke ?? Mozesz nam zdradzic ??
Ka21k Napisano 5 Sierpień 2004 Napisano 5 Sierpień 2004 O rzesz w morde jerza :D Zabieram sie do roboty nad własną vizką. Jeszcze takie techniczne pytanie. Jak wykonałas fugi pomiedzy kafelkami? Czy to tekstura na kafelce czy jakoś inaczej? Trzeba robic osobno kafelki i osobno fuge czy wystarczy nałożyć odpowiednia teksturke na kafelke juz z fuga? Takie tam pytania :D
Wielka_Siostra Napisano 5 Sierpień 2004 Autor Napisano 5 Sierpień 2004 Ka21k----> płytki robię tak: biorę boxa o wymiarach płytki i grubości powiedzmy 0,5 cm (nieistotne), robię z tego editable mesh, beveluję jedną płaszczyznę, co by plytka nie miała zbyt ostrych krawędzi (choć z daleka i tak nie widać, ale przydatne przy zbliżeniach) i przyklejam ją do ściany w odpowiednim miejscu. Potem kopiuję ją i umieszczam w odległaości fugi, czyli ok. 0.3 mm. Jeśli ściana ma kolor fugi to nie robię już nic, a jeśli fuga jest np. żarówiasto zielona to daję żarówiasto zielonego boxa pod spód i szafa gra:-D Jeśli mam małe płytki (np. mozaika), to nie bawię się of kors w kopiowanie boksów, tylko robię sobie mapę w szopie z połową grubości fugi na około mapy (a mapa to zwykle jakiaś płaszczyzna z kilkunastoma takimi płytkami i fugami między nimi). Nakładam tę mapę na płaszczyznę o wymiarach powierzchni zaplytkowanej, daję odpowiedniego tile`a, poprzesuwam tu i ówdzie, dodaję bumpa z zastosowaną mapą i rownież szafa gra:-D Myślicie, że mogę pisać tutoriale?;-P
buczer Napisano 5 Sierpień 2004 Napisano 5 Sierpień 2004 ...tak, aby lustro miało także trochę "oddechu" z lewej strony i aby chociaż sprawiało wrażenie, że jest położone nie w samym rogu ściany - to taki trick optyczny...No cóż, przypuszczam że kafelkarz poprowadzi ten dekor do rogu ściany i nie da nad nim płytek, tak jak przy ścianie wc:-D Ja przynajmniej mam mam czyste sumienie:-D... wszystko sie zgadza, masz racje, chyba to optymalne rozwiazanie, nienajszczesliwsze, ale nie mam innego pomysłu wiec sie nie odzywam. ps:wez pod uwage ze kafelkarz czuje przestrzen jak 90% społeczenstwa, i moze ma racje ze cos jest nie tak z tym dekorem.
Wielka_Siostra Napisano 6 Sierpień 2004 Autor Napisano 6 Sierpień 2004 ps:wez pod uwage ze kafelkarz czuje przestrzen jak 90% społeczenstwa, i moze ma racje ze cos jest nie tak z tym dekorem. Peter, a czy Twój avatar jest odpowiedzią na oczekiwania 90% społeczeństwa?;-P
black_gopher Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 90% mężczyzn :) Przyjmując, że widziany fragment anatomiczny należy do pci pięknej :P W przeciwnym wypadku to tylko 10% mężczyzn (brrr... nie, żebym był homofobem, ale jakoś tak mnię ciary na samą myśl przechodzą).
THE MANYSH TRAFO Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 co do szafki to fakt jest za duza no prawie jak pralka
Bacry Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 Mam podobne kafelki w mojej łazience. Tylko dekor jaśniejszy:D
Hindus Napisano 3 Wrzesień 2004 Napisano 3 Wrzesień 2004 Ka21k----> płytki robię tak: biorę boxa o wymiarach płytki i grubości powiedzmy 0,5 cm (nieistotne), robię z tego editable mesh, beveluję jedną płaszczyznę, co by plytka nie miała zbyt ostrych krawędzi (choć z daleka i tak nie widać, ale przydatne przy zbliżeniach) i przyklejam ją do ściany w odpowiednim miejscu. Potem kopiuję ją i umieszczam w odległaości fugi, czyli ok. 0.3 mm. Jeśli ściana ma kolor fugi to nie robię już nic, a jeśli fuga jest np. żarówiasto zielona to daję żarówiasto zielonego boxa pod spód i szafa gra:-D ręcznie je kopiujesz ? tzn z shiftem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się