Napisano 8 Maj 201212 l PzKpfw II Ausf. C (Sd Kfz 121) Witam, a o to kolejna moja pracka, czołg jak w tytule. :) Edytowane 11 Grudzień 201212 l przez PrzemaSS_POL_1
Napisano 8 Maj 201212 l bardzo dobrze się to zapowiada .zastanawiają mnie taka rzecz ,czy koło napinające było wytłaczane z metalowego krążka a potem do tego były dospawane te trójkątne wzmocnienia ,czy był to odlew/prefabrykat potem skrawany maszynowo.Jak było z blachy to dorób spawy i będzie super jak było odlewem to zaokrąglij połączenia zostawiając ostre te po obróbce na tokarce.
Napisano 8 Maj 201212 l nie dawało mi spokoju , i sprawdziłem ,a jednek z błachy http://www.toadmanstankpictures.com/panzer_ii_20.jpg
Napisano 8 Maj 201212 l Autor No chciałem zostawić na koniec wszystkie te smaczki typu spawy itp., ale to chyba niepotrzebne było więc jest już.
Napisano 9 Maj 201212 l Zapowiada się kolejna szczegółowa praca. Oby tak dalej do końca. Kolejny zawodnik co to się vertexom nie kłania...
Napisano 9 Maj 201212 l Autor Niestety czasem jest tak, że szczegółowo a maszyna pada, hehe, ale to do czasu :)).
Napisano 9 Maj 201212 l Modeling bardzo ładny :) Ale tekstury mi osobiście się średnio podobają. Jeżeli robisz element zniszczony czy to wydobyty z jakiejś rzeki po paru latach to myślę że jako teksturę na spód(baza) mógłbyś spróbować narzucić bump i w photoshopie/gimpie pomiksować z jakimiś teksturami z zaciekami, rdza itp. A krawędzie możesz trochę porozjaśniać w niektórych miejscach plus dodać właśnie rdzę. Popróbuj bo model zapowiada się ciekawie.
Napisano 9 Maj 201212 l Autor Tak na pewno będę brudził te teksturę, i nie nie będę robił wydobytego z rzeki. nie wiem jeszcze jaki w sumie :)... a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko? Co do tej tekstury to chce pokazać efekt malowania, sam nie mam pojęcia jak malowali wtedy(bo chyba nie proszkowo ;)...Ale spoko to WIP więc zawsze można przysiąść i co nie co pozmieniać.
Napisano 17 Maj 201212 l a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko? Tak ale jeżeli nie robisz wydobytego z rzeki i odrestaurowanego(piaskowanie) to bump będzie miał zastosowanie tylko na odlewach i spawach. Powiem szczerze że jeżeli Twój model ma być tylko egzemplarzem "używanym" to trochę przeginasz bo w tej chwili wygląda jakby się wypalił, poleżał 30 lat na deszczu, słońcu i śniegu i ktoś go odnalazł :) Chyba że taki ma być efekt to jest ok :)
Napisano 23 Wrzesień 201212 l Autor Witajcie, a więc zabawy ciąg dalszy. Niektóre części totalnie zmieniłem, co do niektórych nie było to potrzebne. Zmieniłem tez teksture przed końcem modelowania, ale nie mogłem się powstrzymać.
Napisano 27 Wrzesień 201212 l Taka luźna sugestia... może najpierw model? A tak wgl. ładnie to wygląda, jakich mapek używasz?
Napisano 28 Wrzesień 201212 l Autor Od początku do końca moja robota w PS. Nie użyłem żadnych tekstur gotowych. Zacząłem od noisa a potem kolorki, brushe i jakoś poszło. Co do samego świecenia to w hdr mam gamme aż na 15.chyba dużo co?... I tak wiem ale czasem w ramach odstresowania od modelowania maluje teksture i nierobie tylko tego modelu wiec różnie to bywa. Wiesz jeśli robi się dla siebie to tak naprawdę kolejność mi leci. ;), ale oczywiście jeśli chodzi o kolejność roboty to tak masz racje powinno być po kolei.
Napisano 28 Wrzesień 201212 l U mnie to wygląda tak, że jak zaczynam robić texty to model w zapomnienie idzie, albo masakryczny bałagan się robi... ;P
Napisano 28 Wrzesień 201212 l Autor możliwe, u mnie raczej jest lekko lepsze wtedy nastawienie bo widze że robota idzie do przodu. ;P
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Autor Mały postęp w pracach, musiałem zmienić troszkę proporcje niektórych części takich jak wydech wiec nie patrzcie na inne umiejscowienie niektórych zacieków itp. zmienię je potem.
Napisano 9 Październik 201212 l Autor splajn z wł. opcją render in viewport jesli się nie mylę (są te zakładki) z, kopnięty romb w caro tez może byc.
Napisano 20 Grudzień 201212 l Świetny model, ile to już ma poly...? Te spoiny jakieś takie za krótkie jakby się wydają.
Napisano 20 Grudzień 201212 l Autor krótkie? to znaczy? bo jeżeli chodzi Ci, że nie są równo z płytami do krawędzi to taki miałem zamiar, ponieważ te krawędzie będą z deka zmienione później a i wydaje mi się, że spawy nie zawsze muszą być równe i dokładne. Jedynie na "okrąglejszych" jest MS na reszcie niski chamfer do drugiej. Skończy się na 3 mln pewnie bo jeszcze gąsienice, celowo na koniec ;).
Napisano 13 Styczeń 201312 l Mam pytanie zdradzisz jak najlatwiej osiagnąć taki wygląd błotnika oraz obudowe tłumika?( chodzi o te otwory)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto