Skocz do zawartości

PzKpfw II Ausf. C (Sd Kfz 121)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

bardzo dobrze się to zapowiada .zastanawiają mnie taka rzecz ,czy koło napinające było wytłaczane z metalowego krążka a potem do tego były dospawane te trójkątne wzmocnienia ,czy był to odlew/prefabrykat potem skrawany maszynowo.Jak było z blachy to dorób spawy i będzie super jak było odlewem to zaokrąglij połączenia zostawiając ostre te po obróbce na tokarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modeling bardzo ładny :) Ale tekstury mi osobiście się średnio podobają. Jeżeli robisz element zniszczony czy to wydobyty z jakiejś rzeki po paru latach to myślę że jako teksturę na spód(baza) mógłbyś spróbować narzucić bump i w photoshopie/gimpie pomiksować z jakimiś teksturami z zaciekami, rdza itp. A krawędzie możesz trochę porozjaśniać w niektórych miejscach plus dodać właśnie rdzę. Popróbuj bo model zapowiada się ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na pewno będę brudził te teksturę, i nie nie będę robił wydobytego z rzeki. nie wiem jeszcze jaki w sumie :)... a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko? Co do tej tekstury to chce pokazać efekt malowania, sam nie mam pojęcia jak malowali wtedy(bo chyba nie proszkowo ;)...Ale spoko to WIP więc zawsze można przysiąść i co nie co pozmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko?

Tak ale jeżeli nie robisz wydobytego z rzeki i odrestaurowanego(piaskowanie) to bump będzie miał zastosowanie tylko na odlewach i spawach. Powiem szczerze że jeżeli Twój model ma być tylko egzemplarzem "używanym" to trochę przeginasz bo w tej chwili wygląda jakby się wypalił, poleżał 30 lat na deszczu, słońcu i śniegu i ktoś go odnalazł :) Chyba że taki ma być efekt to jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku do końca moja robota w PS. Nie użyłem żadnych tekstur gotowych. Zacząłem od noisa a potem kolorki, brushe i jakoś poszło. Co do samego świecenia to w hdr mam gamme aż na 15.chyba dużo co?...

 

I tak wiem ale czasem w ramach odstresowania od modelowania maluje teksture i nierobie tylko tego modelu wiec różnie to bywa. Wiesz jeśli robi się dla siebie to tak naprawdę kolejność mi leci. ;), ale oczywiście jeśli chodzi o kolejność roboty to tak masz racje powinno być po kolei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krótkie? to znaczy? bo jeżeli chodzi Ci, że nie są równo z płytami do krawędzi to taki miałem zamiar, ponieważ te krawędzie będą z deka zmienione później a i wydaje mi się, że spawy nie zawsze muszą być równe i dokładne.

 

wirezk.jpg

 

Jedynie na "okrąglejszych" jest MS na reszcie niski chamfer do drugiej. Skończy się na 3 mln pewnie bo jeszcze gąsienice, celowo na koniec ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności