Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo dobrze się to zapowiada .zastanawiają mnie taka rzecz ,czy koło napinające było wytłaczane z metalowego krążka a potem do tego były dospawane te trójkątne wzmocnienia ,czy był to odlew/prefabrykat potem skrawany maszynowo.Jak było z blachy to dorób spawy i będzie super jak było odlewem to zaokrąglij połączenia zostawiając ostre te po obróbce na tokarce.

Napisano

Modeling bardzo ładny :) Ale tekstury mi osobiście się średnio podobają. Jeżeli robisz element zniszczony czy to wydobyty z jakiejś rzeki po paru latach to myślę że jako teksturę na spód(baza) mógłbyś spróbować narzucić bump i w photoshopie/gimpie pomiksować z jakimiś teksturami z zaciekami, rdza itp. A krawędzie możesz trochę porozjaśniać w niektórych miejscach plus dodać właśnie rdzę. Popróbuj bo model zapowiada się ciekawie.

Napisano

Tak na pewno będę brudził te teksturę, i nie nie będę robił wydobytego z rzeki. nie wiem jeszcze jaki w sumie :)... a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko? Co do tej tekstury to chce pokazać efekt malowania, sam nie mam pojęcia jak malowali wtedy(bo chyba nie proszkowo ;)...Ale spoko to WIP więc zawsze można przysiąść i co nie co pozmieniać.

Napisano

a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko?

Tak ale jeżeli nie robisz wydobytego z rzeki i odrestaurowanego(piaskowanie) to bump będzie miał zastosowanie tylko na odlewach i spawach. Powiem szczerze że jeżeli Twój model ma być tylko egzemplarzem "używanym" to trochę przeginasz bo w tej chwili wygląda jakby się wypalił, poleżał 30 lat na deszczu, słońcu i śniegu i ktoś go odnalazł :) Chyba że taki ma być efekt to jest ok :)

Napisano

Witajcie, a więc zabawy ciąg dalszy. Niektóre części totalnie zmieniłem, co do niektórych nie było to potrzebne. Zmieniłem tez teksture przed końcem modelowania, ale nie mogłem się powstrzymać.

 

97372813.jpg

 

80473418.jpg

 

99310264.jpg

 

75906089.jpg

 

94589965.jpg

 

15787391.jpg

Napisano

Od początku do końca moja robota w PS. Nie użyłem żadnych tekstur gotowych. Zacząłem od noisa a potem kolorki, brushe i jakoś poszło. Co do samego świecenia to w hdr mam gamme aż na 15.chyba dużo co?...

 

I tak wiem ale czasem w ramach odstresowania od modelowania maluje teksture i nierobie tylko tego modelu wiec różnie to bywa. Wiesz jeśli robi się dla siebie to tak naprawdę kolejność mi leci. ;), ale oczywiście jeśli chodzi o kolejność roboty to tak masz racje powinno być po kolei.

Napisano

krótkie? to znaczy? bo jeżeli chodzi Ci, że nie są równo z płytami do krawędzi to taki miałem zamiar, ponieważ te krawędzie będą z deka zmienione później a i wydaje mi się, że spawy nie zawsze muszą być równe i dokładne.

 

wirezk.jpg

 

Jedynie na "okrąglejszych" jest MS na reszcie niski chamfer do drugiej. Skończy się na 3 mln pewnie bo jeszcze gąsienice, celowo na koniec ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności