PrzemaSS_POL_1 Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 (edytowane) PzKpfw II Ausf. C (Sd Kfz 121) Witam, a o to kolejna moja pracka, czołg jak w tytule. :) Edytowane 11 Grudzień 2012 przez PrzemaSS_POL_1
Pixel-Factory Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 bardzo dobrze się to zapowiada .zastanawiają mnie taka rzecz ,czy koło napinające było wytłaczane z metalowego krążka a potem do tego były dospawane te trójkątne wzmocnienia ,czy był to odlew/prefabrykat potem skrawany maszynowo.Jak było z blachy to dorób spawy i będzie super jak było odlewem to zaokrąglij połączenia zostawiając ostre te po obróbce na tokarce.
Pixel-Factory Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 nie dawało mi spokoju , i sprawdziłem ,a jednek z błachy http://www.toadmanstankpictures.com/panzer_ii_20.jpg
PrzemaSS_POL_1 Napisano 8 Maj 2012 Autor Napisano 8 Maj 2012 No chciałem zostawić na koniec wszystkie te smaczki typu spawy itp., ale to chyba niepotrzebne było więc jest już.
infected Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Zapowiada się kolejna szczegółowa praca. Oby tak dalej do końca. Kolejny zawodnik co to się vertexom nie kłania...
PrzemaSS_POL_1 Napisano 9 Maj 2012 Autor Napisano 9 Maj 2012 Niestety czasem jest tak, że szczegółowo a maszyna pada, hehe, ale to do czasu :)).
JacekCichy Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Modeling bardzo ładny :) Ale tekstury mi osobiście się średnio podobają. Jeżeli robisz element zniszczony czy to wydobyty z jakiejś rzeki po paru latach to myślę że jako teksturę na spód(baza) mógłbyś spróbować narzucić bump i w photoshopie/gimpie pomiksować z jakimiś teksturami z zaciekami, rdza itp. A krawędzie możesz trochę porozjaśniać w niektórych miejscach plus dodać właśnie rdzę. Popróbuj bo model zapowiada się ciekawie.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 9 Maj 2012 Autor Napisano 9 Maj 2012 Tak na pewno będę brudził te teksturę, i nie nie będę robił wydobytego z rzeki. nie wiem jeszcze jaki w sumie :)... a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko? Co do tej tekstury to chce pokazać efekt malowania, sam nie mam pojęcia jak malowali wtedy(bo chyba nie proszkowo ;)...Ale spoko to WIP więc zawsze można przysiąść i co nie co pozmieniać.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 11 Maj 2012 Autor Napisano 11 Maj 2012 Przed dalszym dłubaniem postanowiłem pomalować układ jezdny. cd.n.
JacekCichy Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 a co do bumpa nie bardzo rozumiem, miało toby być jako końcowy efekt plus malowanko? Tak ale jeżeli nie robisz wydobytego z rzeki i odrestaurowanego(piaskowanie) to bump będzie miał zastosowanie tylko na odlewach i spawach. Powiem szczerze że jeżeli Twój model ma być tylko egzemplarzem "używanym" to trochę przeginasz bo w tej chwili wygląda jakby się wypalił, poleżał 30 lat na deszczu, słońcu i śniegu i ktoś go odnalazł :) Chyba że taki ma być efekt to jest ok :)
PrzemaSS_POL_1 Napisano 23 Wrzesień 2012 Autor Napisano 23 Wrzesień 2012 Witajcie, a więc zabawy ciąg dalszy. Niektóre części totalnie zmieniłem, co do niektórych nie było to potrzebne. Zmieniłem tez teksture przed końcem modelowania, ale nie mogłem się powstrzymać.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 24 Wrzesień 2012 Autor Napisano 24 Wrzesień 2012 Dalsze kombinacje z oświetleniem,,I jak??
pirx Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Taka luźna sugestia... może najpierw model? A tak wgl. ładnie to wygląda, jakich mapek używasz?
PrzemaSS_POL_1 Napisano 28 Wrzesień 2012 Autor Napisano 28 Wrzesień 2012 Od początku do końca moja robota w PS. Nie użyłem żadnych tekstur gotowych. Zacząłem od noisa a potem kolorki, brushe i jakoś poszło. Co do samego świecenia to w hdr mam gamme aż na 15.chyba dużo co?... I tak wiem ale czasem w ramach odstresowania od modelowania maluje teksture i nierobie tylko tego modelu wiec różnie to bywa. Wiesz jeśli robi się dla siebie to tak naprawdę kolejność mi leci. ;), ale oczywiście jeśli chodzi o kolejność roboty to tak masz racje powinno być po kolei.
pirx Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 U mnie to wygląda tak, że jak zaczynam robić texty to model w zapomnienie idzie, albo masakryczny bałagan się robi... ;P
PrzemaSS_POL_1 Napisano 28 Wrzesień 2012 Autor Napisano 28 Wrzesień 2012 możliwe, u mnie raczej jest lekko lepsze wtedy nastawienie bo widze że robota idzie do przodu. ;P
PrzemaSS_POL_1 Napisano 30 Wrzesień 2012 Autor Napisano 30 Wrzesień 2012 Mały postęp w pracach, musiałem zmienić troszkę proporcje niektórych części takich jak wydech wiec nie patrzcie na inne umiejscowienie niektórych zacieków itp. zmienię je potem.
Bacry Napisano 7 Październik 2012 Napisano 7 Październik 2012 te przetłoczenia to masz na teksturze czy rzeźbione w poligonach?
PrzemaSS_POL_1 Napisano 7 Październik 2012 Autor Napisano 7 Październik 2012 z polygonów ale to zwykła linia ze 24 ściankami do cylindra.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 9 Październik 2012 Autor Napisano 9 Październik 2012 splajn z wł. opcją render in viewport jesli się nie mylę (są te zakładki) z, kopnięty romb w caro tez może byc.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 18 Październik 2012 Autor Napisano 18 Październik 2012 Prawa strona skończona.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 11 Grudzień 2012 Autor Napisano 11 Grudzień 2012 Do przodu. :) test texturki.kolejny....
stach13 Napisano 20 Grudzień 2012 Napisano 20 Grudzień 2012 Świetny model, ile to już ma poly...? Te spoiny jakieś takie za krótkie jakby się wydają.
PrzemaSS_POL_1 Napisano 20 Grudzień 2012 Autor Napisano 20 Grudzień 2012 krótkie? to znaczy? bo jeżeli chodzi Ci, że nie są równo z płytami do krawędzi to taki miałem zamiar, ponieważ te krawędzie będą z deka zmienione później a i wydaje mi się, że spawy nie zawsze muszą być równe i dokładne. Jedynie na "okrąglejszych" jest MS na reszcie niski chamfer do drugiej. Skończy się na 3 mln pewnie bo jeszcze gąsienice, celowo na koniec ;).
szpic Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Mam pytanie zdradzisz jak najlatwiej osiagnąć taki wygląd błotnika oraz obudowe tłumika?( chodzi o te otwory)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się