Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Porshe Cayman S & Boxter 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tym razem wrzucam shot, który powstał w wyniku wrzucenia modeli Porshe freedom_fighter'a na Millau Viaduct, który robiłem już jakiś czas temu. Duże podziękowania posyłam również dla pana Pawła Killiana i nexusa za nieocenioną pomoc przy nowym sprzęcie :) (Pan Paweł montuje nieziemskie systemy audio w wozach więc jak coś to zapraszam do mnie po info :P)

Render tradycyjnie 3ds max, vray i lekkie post pro w PS.

 

8lru.jpg

 

full-res

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Poziom leci na łeb na szyje... Naprawde coraz gorzej sie dzieje z czasem i nie wiem co jest wynikiem.

Już pomijam Twoją ostatnią tendecje do dodawania "fotorealistycznosci" poprzez wrzucanie obrazów w jakości nagannej i kłójącej w oczy.

Najwiekszym problemem są wg. mnie materiały, które na renderach porschaka są baardzo słabe . (Wersja studyjna to już naprawde cofniecie sie do początków)

Tak samo dziwi mnie czemu most nie posiada zadnego materiału, tekstury, refleksów. Ot biały materiał...

Postprodukcji chyba nie ma wcale (albo jest drobna)

Jakbym miał oceniać to max. 3 gwiazdki , a jakbym miał oceniać patrząc na Twój dorobek to 1-2 gwiazdki.

Coś w niedobrą strone to poszło berger... Musisz albo odpocząć chwile , albo sie przyłożyć bardziej, zastosować rady.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karkosik: Dzięki za komentarz ;) Skoro zatem uważasz, że poziom tak drastycznie spadł, mógłyś mi doradzić co tutaj poprawić, może już tego nie widzę?

Jakość - byłbym wdzięczny gdybyś na podstawie tego obrazka określił co tutaj jest nie tak, ja widze lekkie mydło i szum gdzieniegdzie.

Materiały - słabe, ok. Co wg. Ciebie w nich jest słabego, co mógłbym poprawić?

Dlaczego most nie posiada textur ani odbić? Dlatego, że przy takim rozmyciu ich istnienie tam mija się moim zdaniem z celem. Detali betonu tutaj raczej byśmy nie zobaczyli, ale może się myle...

Tak więc byłbym wdzięczny za udzielenie wkońcu jakiś rad, bo tutaj takich się nie dopatrzyłem narazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche Cie pojechali koledzy:) moim zdaniem nie jest zla, ba nawet dobrze, ogolny feeling bardzo pozytywny, poszlo w katalogowy styl;) Kadr moze nie powala, ale czuc dynamike, paskudni sa tylko ludzie siedzacy za kierownica, smialo mozna by ich zastapic stockowymi fotami prawdziwych ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej ... a więc od początku.

Pierwszy odbiór mój jest taki... mdło, kolory samochodów zupełnie dla mnie z czapy , nie chodzi tyle ze są niestandardowe ale ich nasycenie jest mizerne (mdłe kolory, nieciekawe, mało dynamiczne, agresywne).

Nastepna rzecz to kadr. Nie wiem jak innym ale mi sie wzrok skupia na zielonym porschu, a ostrosc jest na niebieskim, dodatkowo zielony skrajnie przylega do krawedzi obrazka co mi nie pasi. Ja bym bardziej wycentrował obydwa samochody i focus ustawił na prowadzącym.(subiektywnie, odbierz to jak chcesz)

CO do materiałów mostu. To nie chodzi o to zeby uwydatnić detale mostu, betonu (zabrudzenia,metal, rdze). Chodzi o to by nawet patrząc na most z motion blurem odnosiło sie wrażenie ze jest ot beton, metal itd. To chodzi o ogólny feeling i odbiór tego.

Co do materiałów samochodu/ów. Niczym nie różniące sie materiały opon/plastików/wnetrza. Materiał wnetrza lamp wygląda na prawie że matowy, powinien być bardziej chromowy, poza tym czesc otaczająca halogeny? powinna byc ciemna nie taka jak reszta wnetrza.

Co do jakosci. Faktycznie straty jakosci a'la słaby jpg juz nie ma ( to moje niedopatrzenie), ale problemy z antyaliasingiem, szum nadal są.

Co do postprodukcji. To ja prócz flar? nic nie widze. Kolory mdłe i nieciekawe. Brak tutaj kontrastu, żywych kolorów, smaczków.

Wrażenie WiP'a poteguje ten most, który sprawia mi wrazenie niedokonczonego (poprzez brak materiałów) i taka mdłość pracy.

Wypada jeszcze nad tym kadrem popracować.

 

Nie odbierz moich wypowiedzi jako atak czy coś. Poprostu takie odniosłem wrazenie i jest to moje subiektywne zdanie. Możesz sie z nim zgodzić lub nie i możesz zrobić co tylko chcesz.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, rozumiem ;)

Może textury mostu by się jeszcze przydały - sprawdze. Focus napewno jest na przednim boxterze - sprawdzałem kilka razy, co prawda prawa strona rozmyta jest ale zakładam, że tak z mb powinno być. Co do materiałów opon ja nie widze potrzeby, aby je zróżnicować - tych od Caymana praktycznie nie widać.

Wnętrza reflektorów są w pełni chromowane, poprostu ich budowa sprawiła, że przy tym ujęciu refleksy ułożyły się tak, a nie inaczej. Rama halogenów faktycznie powinna być plastikowa, moje niedopatrzenie.

Lekki szum i padajace aa w kilku miejscach zauważyłem, ale stwierdziłem, że może już tak zostać, może trzebabyło przerenderować na adaptive.

W postprodukcji faktycznie niedużo robiłem, poza flarami zdesaturowałem otoczenie i wozy bo nie chciałem aby były za bardzo kolorowe względem otoczenia, może to już kwestia gustu.

Nad materiałami mostu popracuje, może różnica będzie zauważalna, choć wątpie żeby rdza czy brud były widoczne przy takim rozmyciu. No i nad kadrami dalej będe pracował i trochę więcej czasu im poświęce ;)

Dzięki i pozdrawiam

 

vision3d: Dzięki wielkie, w sumie rozwiązanie z fotami nawet nie przyszło mi na myśl, a oszukaliśmy się z fighterem troche modeli zanim dobraliśmy te :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trochę przesadzacie, może szału nie ma , ale render jest jak najbardziej poprawny. Faktycznie w porównaniu do poprzednich renderów jest mniej fotorealistycznie, za to ogólna jakoś renderignu jest bardziej dopracowana. Pewne elementy wyżej wymienione kują w oczy , ale jest ogólnie ok. Myślę że Berger bardziej komfortowo czuje się ze swoimi modelami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furki bardzo fajne, render też przyjemny - jak to powiedział vision3d - katalogowy. Wymieniacie różne słabe punkty, ale wg mnie tym co w znacznej mierze obniża realizm jest asfalt. Dookoła jest biały most, jasne niebo, więc jezdnia powinna być też znacznie jaśniejsza (rozświetlona od tego wszystkiego). Dodatkowo tylny horyzont powinien być lekko "zadymiony" od powietrza. Most wydaje się taki być, ale jezdnia do samego końca jest zbyt czarna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności