Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. :) Zwracam się do Was o pomoc w pewnej sprawie. Otóż renderuję scenę i kiedy obiekt znajduje się pod dużym kątem tekstury wyglądają nienaturalnie, zniekształcają się. Sam nie wiem jak mam zapobiec temu zniekształcaniu. W załączniku umieszczam screen pokazujący w czym tkwi problem.

 

PS.: Program, w którym pracuję to Cinema 4D R13.

Liczę na Waszą pomoc. :)

Edytowane przez Murshtin
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

...kĄtem...

To co widzisz to efekt filtrowania mipmap (mipmap filtering), nie wiem jak to w twoim sofcie wygląda, w każdym razie czegoś takiego szukaj i ewentualnie zmień.

Napisano

Dziwne. W tytule napisałem "kątem", a w treści "kontem". To pewnie z tego pośpiechu. Co do problemu, to wiem już, że chodzi o mipmap filtering, dzięki za informacje, ale niestety nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania takiego problemu. :( Mam nadzieję, że ktoś będzie potrafił mi pomóc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności