Murshtin Napisano 13 Maj 2012 Napisano 13 Maj 2012 (edytowane) Witam. :) Zwracam się do Was o pomoc w pewnej sprawie. Otóż renderuję scenę i kiedy obiekt znajduje się pod dużym kątem tekstury wyglądają nienaturalnie, zniekształcają się. Sam nie wiem jak mam zapobiec temu zniekształcaniu. W załączniku umieszczam screen pokazujący w czym tkwi problem. PS.: Program, w którym pracuję to Cinema 4D R13. Liczę na Waszą pomoc. :) Edytowane 13 Maj 2012 przez Murshtin
gutekfiutek Napisano 13 Maj 2012 Napisano 13 Maj 2012 ...kĄtem... To co widzisz to efekt filtrowania mipmap (mipmap filtering), nie wiem jak to w twoim sofcie wygląda, w każdym razie czegoś takiego szukaj i ewentualnie zmień.
Murshtin Napisano 13 Maj 2012 Autor Napisano 13 Maj 2012 Dziwne. W tytule napisałem "kątem", a w treści "kontem". To pewnie z tego pośpiechu. Co do problemu, to wiem już, że chodzi o mipmap filtering, dzięki za informacje, ale niestety nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania takiego problemu. :( Mam nadzieję, że ktoś będzie potrafił mi pomóc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się