adek Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Ukazała się nowa wersja plugina RayFire do symulacji wybuchów i zniszczeń. Więcej informacji w rozwinięciu... Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2382
legomir Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Jeszcze dodałbym to: http://lesterbanks.com/2012/05/early-hints-at-firesystem-a-rayfire-like-destruction-tool-for-maya/
Monio Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Warto zobaczyć filmik na stronie producenta. Nigdy się nie bawiłem ale uwielbiam ten soft, jedna z najfajniejszych rzeczy w CG. :)
beny Napisano 18 Maj 2012 Napisano 18 Maj 2012 Nooo miło - voronoi by particles i rebars dają czadu! Autodesk powinien płacić za RayFire Mirowi, gdyż jest to jeden z 3-ech pluginów dzięki którym Max w ogóle jeszcze istnieje jako produkt :D
KoMic Napisano 18 Maj 2012 Napisano 18 Maj 2012 mega, bardzo podobaly mi sie elementy wlukniste tak jak drewno gdzie uklad elementow jest anizotropowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się