adek Napisano 17 Maj 2012 Share Napisano 17 Maj 2012 Ukazała się nowa wersja plugina RayFire do symulacji wybuchów i zniszczeń. Więcej informacji w rozwinięciu... Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2382 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 17 Maj 2012 Share Napisano 17 Maj 2012 Jeszcze dodałbym to: http://lesterbanks.com/2012/05/early-hints-at-firesystem-a-rayfire-like-destruction-tool-for-maya/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 17 Maj 2012 Share Napisano 17 Maj 2012 Warto zobaczyć filmik na stronie producenta. Nigdy się nie bawiłem ale uwielbiam ten soft, jedna z najfajniejszych rzeczy w CG. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 18 Maj 2012 Share Napisano 18 Maj 2012 Nooo miło - voronoi by particles i rebars dają czadu! Autodesk powinien płacić za RayFire Mirowi, gdyż jest to jeden z 3-ech pluginów dzięki którym Max w ogóle jeszcze istnieje jako produkt :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artzgodka Napisano 18 Maj 2012 Share Napisano 18 Maj 2012 ale super to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 18 Maj 2012 Share Napisano 18 Maj 2012 mega, bardzo podobaly mi sie elementy wlukniste tak jak drewno gdzie uklad elementow jest anizotropowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się