Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten wątek przeglądałem kilkukrotnie, wiesz co Lucek moim celem w tym momencie jest dobra baza, umiejętność modelowania ryjka jeszcze na poziomie np.maxa, a potem coś dalej-jakiś detal w np.zbrushu. Retopologia zostaje na czas gdy będę mógł sprawnie i szybko base mesha w maxie walnąć, dopiero wtedy zajmę się zgłębianiem retopo, projekcji, itp. Narazie cisnę pierwsze modele i z czasem popracuję nad szybkością modelowania- bo to moja bolączka ;/ .

PZDR.

Napisano

ok dzięki, staraj się unikać zagęszczania tak mocno siatki przy oczach ustach i nosie, jak chcesz żeby było trochę ostrzej to zrób to na kolejnym zagęszczeniu siatki...

 

ErvNe.jpg

 

salut.

Napisano

Dzięki Indian za rady. A powiedzcie mi jak według Was lepiej robić w przypadku ucha-lecieć całą bryłę czaszki( bez ucha) i dorabiać ucho jako osobny element, czy robić ucho na modelu?

PZDR.

Napisano

W organice lepiej zeby wszystko trzymalo sie kupy. Mozesz ucho wymodelowac odzielnie ale na koniec połącz z głową. Co do topologii głowy to staraj się unikac takich zawijasów jak masz pod brodą potem idzie za ucho i na szyję.

jeden z lepszych tutoriali na temat topologii

  • Like 1
  • Confused 1
Napisano (edytowane)

Co du ucha, to możesz sobie zależnie od metody czy robisz z boxa czy plane'ami lecisz, najpierw zrobić sam zarys, prostą bryłę z loopami uszy, którą potem na kolejnych subdivsach poprawisz, albo od razu całe ucho z detalami i takimi tam a na końcu podczepiasz je pod model główki...

Fajnie jest zawsze na początku zrobić sobie na modelu główki loopa na uszy nie ważnie czy będziesz je potem odczepiał i modelował oddzielnie czy będziesz od razu modelował całą główkę z detalami, potem zawsze masz już miejsce gdzie wstawić ucho i nie musisz się pierdzielić z przerabianiem siatki.

 

salut.

Edytowane przez indian
Napisano (edytowane)

Rice rep poszedł w Twoją strone. B. fajny tutek.(trochę zbyt szczegółowy jak na tą chwilę ale dobry jest )

Edytowane przez sylwex1982
Gość Chrupek3D
Napisano

a nie szkoda Ci czasu na dziabanie tych poligonów?

Może lepiej leć z konceptem w Sculptrisie, a później retopo i do ZBrusha.

Moim zdaniem, jeśli chciałbyś dorobić mu teraz świński ryjek, zamęczysz się przestawianiem vertexów.

W sculptrisie raz dwa to zrobisz, a siatkę poprawisz w retopo i w ZBrushu.

Tak tylko głośno myślę.

Napisano

Chrupek3D ja tego nie umiem dobrze w Maxie robić-chcę się nauczyć modelować a potem wskoczę do Zetki. Ja teraz nie modeluję żeby sculptować,- modeluję żeby podnieść swój skill i podkręcam swoje czasy modelowania. Ale bardzo dobrze mówisz żeby dłubać w jakimś programie typu Zbrush- myślę że w swoim czasie.Póki co nieśmiałe próby robię.

PZDR.

Napisano

Sebazx6r- ja mudboxa to nie znam kompletnie, bladego pojęcia nie mam co jest 5 w Mudboxie. Na chwilę obecną zostaję przy zbrushu- cos tam kojarzę.

lee666- Ja zamierzam wskoczyć do Z , tylko mówię zrobię trochę głów w Maxie i przeskok.

PZDR.

Napisano (edytowane)

lee666 mam podobnie, nie mam w pojęcia po co ludzie męczą się i modelują wszystko zamiast z jednej prostej bazy wyrzeźbić to w zbrushu, samochody czy cuś, przecież to strata czasu .

 

sylwex1982 coraz lepiej CI to idzie, ucho tylko do poprawy, za ostre krawędzie masz tam miejscami...

Tu masz b.fajnego tutka, powinien Ci trochę pomóc, tam jest trochę inny sposób modelowania główek, może Ci przypadnie do gustu...

 

 

salut.

Edytowane przez indian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności