Gotham Napisano 2 Marzec 2003 Napisano 2 Marzec 2003 Hi, Założyłem nowy w±tek (usuwaj±c stary), ponieważ nowy Zombie będzie (powoli jest) naprawdę mgielnie powi±zany z poprzednim (wystarczy chyba jedno spojrzenie na obrazek poniżej). A więc przeniosłem Zombie do ¶wiatłego standardu UT2003. A więc 3010 ¶cianek... Trwało to 4 godziny. Robi±c plan totalnie się przejechałem, chodzi oto że my¶lałem że te 3 tys. to dużo mniej ;), doszedłem do 1500, patrzę w plan i wszystko mam spełnione :), aż posprawdzałem czy mnie pamięć nie myliła z tym standardem :).... Prawda jest taka że jest to naprawdę dużo, mogłem użyć mojej starej sztuczki używanej kiedy¶ do Hi-Poly. Na obrazku bonusem jest poprzedni model (je¶li kto¶ jeszcze pamięta tamten w±tek) aby było widać że nie zbijałem b±ków. Ogólnie czekam na komentarze, uwagi czy cokolwiek innego.
dawid Napisano 2 Marzec 2003 Napisano 2 Marzec 2003 fajne flaczki, a czy mˇg│bym │adnie prosiŠ o siatke?
MaggeM Napisano 2 Marzec 2003 Napisano 2 Marzec 2003 Takk. wiec model wyglada naprawde ciekawie.. w porownaniu do tej ubozszej wersji to wyrabanie.. szczegolnie glowka :D Widze ze przylozyles duza wage do szczegolikow. Zastanawia mnie tylko jednno czy piszac scianki masz na mysli trojkaty? (osobiscie nie uzywam takiego okreslenia - troche smiescznie brzmi) - ehh hehe ale f koncu napisales face :) No i daj tage wireframea.. no i do dziela z texturkami :P [Edited on 2-3-2003 by MaggeM]
Gotham Napisano 3 Marzec 2003 Autor Napisano 3 Marzec 2003 Hi, Dzięki za komentarze. :) Dawid a co ci odbiło z tym ładnym proszeniem? Po prostu proś a będzie wam dane ;). Bez przesadnego ugrzecznienia. A ta sztuczka to udawanie szczegółowości + obłości, specyficznie układając wierzchołki. Maggem: Scianka to tłumaczenie Face. Czyli jakby nie patrzeć powierzchni ograniczonej trzema odcinkami a więc jest to niewątpliwie trójkątny polygon :), jak to nazywasz. A co do teksturek, to najpierw trzeba dziada wymapować... Co nie będzie zbytnio trywialne... Znaczy trywialne tak, ale pracochłonne jak cholera. Więc do teksturek to jeszcze całkiem długa droga. A więc eta siatka obiektu. Z polska zwana wireframe.
dawid Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 wiesz gotham, trzeba ładnie prosić, nie odpiło mi ja taki jestem :D:D
dawid Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 wiesz gotham, trzeba ładnie prosić, nie odpiło mi ja taki jestem :D:D
dawid Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 wiesz gotham, trzeba ładnie prosić, nie odpiło mi ja taki jestem :D:D
Nezz Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 heja jest naprawde dobrze.podobaja mi sie te *cos* przy jego lewej lapce.ogolnie niezle szczegooly . nie wiem tylko jak on bedzie chodzil. no wiesz z tym kikutem. Reszta to textury. pozdrawiam dawid - 6 z 9 postow w tym topicu jest Twojego autorstwa..zdolnyś bratku
boms Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 huh... wlasnie jem kolacje.... bardzo smakowicie wygladaja te wnetrznosci... :D poza tym dosyc szczegolowy jak na taka liczbe face\'ow... czekam na teksturki... pozdroofki p.s. kiedys mi sie snilo, ze mialem rozpruty bebech, tak siedzialem na srodku gdanskiego ryneczku z flaczkami w dloniach i probowalem je sprzedac przechodzacym zagranicznym turystom :P (taka humorystyczno-makabryczna dygresja) [Edited on 3-3-2003 by boms]
MaggeM Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 ah gotham zapomnialem dodac - fajna siatka. :) Eh no dawid - kcesz miec jak najwiecej postow (heheh) dlatego ftyc sie (ofoz to zarty hahaha) boms - a nie byles przypadkiem ftedy glodny :D [Edited on 3-3-2003 by MaggeM]
dawid Napisano 3 Marzec 2003 Napisano 3 Marzec 2003 aha ... :D:D szczerze powiedziawszy nie zauważyłem że tyle sie postów zorbiło, ale jak jest szczyt tak u mnie wolno inet chodzi że posiekać sie można (i wyglądać jak zombie) :D:D
sasqoc Napisano 4 Marzec 2003 Napisano 4 Marzec 2003 Model sliczny:P Tylko wspoułczuje teraz przy teksturowaniu go. Hm... a bedziesz go animował?
Gotham Napisano 4 Marzec 2003 Autor Napisano 4 Marzec 2003 Hi, Dzięki za komentarze :). Model jest jeszcze do poprawienia, więc nawet go nie mapuję. Będzie animowany, ale nie wybrałem metody. Muszę poznać ograniczenia drogi do silnika czasu rzeczywistego.
McsEb Napisano 4 Marzec 2003 Napisano 4 Marzec 2003 Extra modelik, mam nadziej ze zwisajace flaki na texturce bedą odrażające :)
imprecis Napisano 7 Marzec 2003 Napisano 7 Marzec 2003 Zapowiada sie niezla praca, pracka mimo tak malej ilosci polygonkow jest bardzo dokladna, czekam na texture
Barył Napisano 7 Marzec 2003 Napisano 7 Marzec 2003 fajnie wyglada :) ale qrde ja bym go sie bardoz nie bal bo wyglada ze wystarczy go lekko kapnac i sie glebnie ta lewa noga taka nie pasujaca i jakby mial sie zaraz rozleciec :) ale w sumei to zombie :Dczekam na texturki:) -pozdrawiam :)
MaggeM Napisano 8 Marzec 2003 Napisano 8 Marzec 2003 Ohh jescze sie go bedziesz bal.. jak beda texturki :D A tak pozatym wiadome jest ze zombiaki z taka noga posiadaja wrodzona umiejetnosc unikania kopow.. f tempie blyskawicznym :D
dawid Napisano 8 Marzec 2003 Napisano 8 Marzec 2003 super mechanizm - gość jest tak galaretowaty że jak go kopniesz to pochłonie całą siłę.
Gotham Napisano 8 Marzec 2003 Autor Napisano 8 Marzec 2003 :\\ Ja na to patrzę inaczej, jak coś już zdechło a łazi... To ciężko jest spowodować aby jezscze raz zdechło.... Skoro mięśnie nie mają łączeń a trzyma się prosto... To znaczy że ciężko będzie słonko położyć... Itd.
Gotham Napisano 8 Marzec 2003 Autor Napisano 8 Marzec 2003 Hi, Diobeł jeden wymapowany (drobne bugi są jeszcze (tył szyi, dwa kolce). Dostał + 36 ścianek. Ale jeszcze trochę namieszam w jego budowie (bez dalszego dodawania ścianek). Ale na razie nie rysuję jeszcze tekstur. Muszę nad nimi pomyśleć. Teraz trochę się przyłożę do Scouta. Jak widzicie jakieś bugi to krzyczcie. Dla odmiany widoczek z okna podglądu.
dawid Napisano 8 Marzec 2003 Napisano 8 Marzec 2003 gotham - mógłbyś mi powiedzieć to to za etap pracki ? , ja jakoś nigdy czegoś takeigo nie robilem (robiłem niewiele :D ) Ale chętnie sie czegoś naucze
Gotham Napisano 8 Marzec 2003 Autor Napisano 8 Marzec 2003 Hi, Ten etap nazywa się skończone mapowanie. Czyli unworpy działają, i nakłada się tekstury z texportera na obiekt w celu sprawdzenia wszystkiego. Potem rysuje się po teksturze w photoshopie.
sasqoc Napisano 8 Marzec 2003 Napisano 8 Marzec 2003 Rozumiem ze teraz masz jedna albo kilka bitmap kolorowych nalozonych na tego zombi i w ps mozesz na niej ryswoac wiedzac dokaldnie na ktorym face rysujesz pytanie jak sie do czegos takiego dochodzi? Mogl bys jakis link do tutoriala zucic skad ty sie nauczyles? Ja jedynie potrafie nazucic odzielny material wybranym facom:)
Gotham Napisano 9 Marzec 2003 Autor Napisano 9 Marzec 2003 Ojej, wy nie umiecie mapować. Michel Roger według mnie to najlepiej zademonstrował: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/bases1.asp
MeG Napisano 11 Marzec 2003 Napisano 11 Marzec 2003 jej jaki on slodki ... co do mapowania to znam ten tut. fajny.. ale zombie jest swietny !!! tak trzymac !!!:cool:
Gotham Napisano 29 Marzec 2003 Autor Napisano 29 Marzec 2003 Hi, Chyba nadszedł już ten moment aby pokazać w jakim kierunku będzie ewoluował Zombie. Jest to moment bardzo ważny bo fragment modelu jest już oteksturowany i muszę określić czy kurs jest dobry :). Dlatego liczę na wszelakiego rodzaju uwagi.
Pablo Napisano 30 Marzec 2003 Napisano 30 Marzec 2003 mnie sie poodba ta glowka....ale ma pytanko...czy Ona ma juz Messh smotha czy jescze nie bo widac kanty u gory....czy to moze tylko taki render aby pokazac otexturowanie? jesli tak to ekstra !! :)
Triple X Napisano 30 Marzec 2003 Napisano 30 Marzec 2003 z tego co pamiętam to ma być takie low poly skonwertowane do high poly :]
Gotham Napisano 30 Marzec 2003 Autor Napisano 30 Marzec 2003 ?????? Hmmm, no to prostuję: Zombie to model do gry. Cały ma około 3100 ścianek z czego głowa poniżej 1000. Ubieram go w dwie tekstury 1024/1024 zgodnie ze standardem UT 2003. W załączniku macie widok z okna maksa (model i tekstura po porannych poprawkach). Przy czym w oknie tekstury są wyświetlane w 512/512. Na razie jako tako skończona jest głowa, myślę nad ciałem... Nie chcę po raz kolejny robić stworka obdartego ze skóry... Więc pewnie będzie przynajmniej w połowie pokryty gnijącą skórą. Ale kości na pewno będą przebijać, jak i mięso wyraźnie wystawać... Tyle że do odmalowania jest przestrzeń 2048/1024 co jest naprawdę baaaardzo dużo zważywszy że rysując tekstury muszę symulować bumpy, speculare etc.
Blooddragon Napisano 30 Marzec 2003 Napisano 30 Marzec 2003 powinni cie zatrudnić przy tworzeniu unreala:) gra by dużo zyskała! Ten ostatni jotpeg był starsznie ciemny i niewiele było widać. Wydaje mi się że mógłbyś trochę urozmaicić texturę głowy. w rejonie szczęki widać odsłoniętą czaszkę, natomiast na czole są chyba jeszcze jakies mieśnie. fakt że rozkładającey się truposz ma jednolitą barwe (nie sprawdzałem; filmy:D) ale możnaby bardziej podkreślić kolor czaszki i przejścia w resztki mięśni. pozatym może jakieś robaczki? śluz? model godny podziwu, ja mam za slabą wyobraźnię na low poly:D pozdrawiam
SiD Napisano 30 Marzec 2003 Napisano 30 Marzec 2003 Wow mi sie podobają textury jakie on pojada hehe superandzkiee , a i sama głowa godna posdziwy hehe fajnie to zrobiłes :)
Triple X Napisano 30 Marzec 2003 Napisano 30 Marzec 2003 postura tego kolesia wydaje mi się lekko dziwna ale to może efekt viewporta i złej perspektywy :D
Fr3d3k Napisano 1 Kwiecień 2003 Napisano 1 Kwiecień 2003 WOW! Jak ja lubie zombi:) i wszystkie filmy i gry z nimi zwiazane!! Super gostek! Pozdrawiam PS Jestem nowy wiec sie zabardzo nie znam, ale masz juz postac do bitwy :)
Gotham Napisano 2 Kwiecień 2003 Autor Napisano 2 Kwiecień 2003 Hi, Dzięki za komentarze. Blooddragon- Już na modelu było widać że twarzyczka misiowi została zerwana. A na czole zaczyna się zgniła skóra. Wszystko powinno mieć rączki i nóżki jak zacznę teksturować korpus. Śluz to światło, tutaj nie mam możliwości ani bumpu ani specular... A robaczki aby były przekonujące muszą się ruszać... Hmmm, ale z mięśniami to będę musiał popróbować, na razie chcę zrobić teksturę chociaż do pasa, potem uszczególniać. A tak w ogóle to za pewien czas (niedługo powinienem mieć w końcu czas aby popracować w Maxie!), zamierzam uderzać do Raven... Ale dużo pracy jeszcze mnie czeka... SiD- ThX Triple X- Hmmm, najpierw mówiłeś coś o jakimś konwertowaniu low-poly do hi-poly czego zupełnie nie rozumiem (serio) to jest low-poly. A teraz o posturze. Wiesz to jest Zombie... Jego postura jest maksymalnie wykręcona... Wydaje mi się że jest ok. Ale jeśli masz jakieś uwagi to wal śmiało, tylko nie tak ogólnikowo ;). A \"efektu viewporta i złej perspektywy\" zupełnie nie łapię. Hunter- :) Wszyscy kochają Zombie. A co do Bitwy to Zombie jest z przeznaczeniem do gry... W bitwie będę kończyć Scouta...
Triple X Napisano 2 Kwiecień 2003 Napisano 2 Kwiecień 2003 heh nie pojhebało mi się z tym konwetoewaniem :D Bo w sumie z tego co pamiętam to na początku był tylko bezszczególowy zombie :D Dlatego nazwałem to tak jak nazwałem (choc masz racje że nie jest to high poly :] )!! Posutra rzeczywiście jest stosunkowo nieistaotna bo to zombie :D
Gotham Napisano 1 Czerwiec 2003 Autor Napisano 1 Czerwiec 2003 Hi, Dzisiaj wskrzesiłem ten projekcik :), czasu dalej nie ma ale kiedy będzie? Poza tym Zombiak jest dla mnie bardzo ważny więc czas się skupić i szybciutko skończyć. Jak wiadomo nie daje się updatów z teksturowania... Ale nie widzę przeciwwskazań aby pokazać jak powstają same teksturki :). Więc co sądzicie?
Ops Napisano 2 Czerwiec 2003 Napisano 2 Czerwiec 2003 glowka jak glowka sliczna tors tez fajnie polaczone miesnie z wystajacymi koscmi i kawalek rozwleczonego przewodu pokarmowego ale to wszystko umywa sie do glowki jest o wiele mnie szczegolowy i jakis taki rozmazany ostatecznie mozna sie posilkowac zdjeciami z ogrish.com i rotten.com ale to nie bedzie sie zaliczalo do najsmaczniejszej czesci pracy:) mimo wszystko podziwiam Keep up the good work (jak to mawiaja bracia z zachodu :) ) CheerZ!![winko]
Gotham Napisano 3 Czerwiec 2003 Autor Napisano 3 Czerwiec 2003 Hi, Dzięki za opinię. Dopiero zacząłem na poważnie pracę nad torsem :), będzie dużo bardziej szczegółowy... Ale i tak będzie mi bardzo ciężko osiągnąć płynne przejście między głową a korpusem... Głowa to połowa jednej tekstury... A korpus to 2/5 drugiej... W teorii wydawało się to dobrym rozwiązaniem... Ale różnica w rozdzielczości jest znacząca... Jak to mówią... I do my best.
Tomasz Kucharz Napisano 3 Czerwiec 2003 Napisano 3 Czerwiec 2003 NOO całkiem całkiem brzydki (chyba o to chodziło wiec OK) ilość polygonów mnie tu zadziwia - trzeba mieć dużą wyobraźnie żęby tak wymodelować i zamknąć sie w takiej liczbie :-) POZDRAWIAM
KLICEK Napisano 21 Czerwiec 2003 Napisano 21 Czerwiec 2003 Czesc :) Co jak co ale w texturki sa pierwsza klasa ! Gotham moze wreszcie jakis polski tutek o texturowaniu w wykonaniu twoim ? chyba duzo bysmy zyskali !!! Pomyslisz o tym ?(jak znajdziesz czas :) ) Co do samego modelu to fajnie go zrobiles bardzo duzo szczegolow :) glowka super ... ale to wszystko pod mocny engin i bardzo dobre maszyny ... chyba sobie z twoim zombim nie pogram na swoim blaszaku :(
Pablo Napisano 21 Czerwiec 2003 Napisano 21 Czerwiec 2003 wlasnie tutek :))))))) a Gotham powiedz mi jaka jest rodzialka tych texturek?? pozdr
Gotham Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 Hi, Dzięki! Co do tutoriala to... Hmmm, mogę zrobić, ale za dwa tygodnie... Ale jakby nie było to właśnie zrobiłem dwie nowinki z cudownymi tutorialami. :) Zapraszam na stronę główną :). BTW. Rozdzielczość to 2X1024/1024.
Pablo Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 a to robisz tak dla siebie czy do jakiejs gry...bo chyba 1024x1024 to troche duza jak an gierke... pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się