Skocz do zawartości

Scena 3D: Pacyfikacja Miasta


Allucard

Rekomendowane odpowiedzi

Witam to jest moja pierwsza scena. Zaczołem tu wiele wipów częśc skończyłem część jest w produkcji. Ale zamysł na scene powstawał już długo wiec jest przemyślany. Spokojnie Conceptów brak niestety bo nimam jak ich tworzyć. Opis moze powinien wystarczyć. Zaczynam wiec.

Scena ma prezentować odział który jest w trakcie pacyfikacji miasta. zamieszczam pierwszy obiekt w tej scenie. To Mecha-Spider który bedzie stanowił 3/5 sceny. Do tego dodam jeszcze Gravi-Hummer[coś jakby H1 ale grawitacyjny 3 osobowy bez budy tylko szyba i działko] Ciezarówke i oczywiscie zołniezy oraz cywilów troszkę :)

Zamieszczam Rendery 1 obiektu i opis :)

 

MECHA-SPIDER

Wysokość około 11,5 metra

5 osób załogi 2 pilotów i 3 strzelców

Uzbrojenie:

3 miniguny dolny przeciw piechotny górne przeciwlotnicze skrócane

2 działka przeciwpiechotne na bokach koło pilotów

1 działo przeciwczołgowe na wierrzyczce

1 działo do wyburzania budynków/ niszczenia dużych połaci terenu

a teraz

RENDERY

 

cały spider widok z góry [ jedno z ramion pokzuje swoje maxymalne wychylenie oraz ograniczenia]

spider_cam1.jpg

Cały spider widok z dołu

spider_cam2.jpg

Mini Zoom budy

spider_cam3.jpg

cała noga spidera

spider_cam4.jpg

Zoom na dolną wierzyczkę strzelniczą

spider_cam5.jpg

Zoom na pilotów tejze maszyny

spider_cam6.jpg

I ostatni render Zoom wierzyczki[sa po po obu stronach] górnej

spider_cam7.jpg

 

No to narazie tyle textur jeszcze niema ale planuje miejskie maskowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nogi bardzo fajnie dopracowane, nie ma co, ale ta buda :/ mi jakoś nie leży osobiście, może jak dojdą textury to wtedy zobaczy się co i jak. Scena z pacyfikacja jest no poniekąd fajnym pomysłem acz niehumanitarnym :D napisałbyś mutanty zamiast cywile

 

Tak jeszcze co do budy - poszerz ją trochę i obniż ale juz za pomacą ugięcia nóg. Może wyglądać bardziej ciekawie

 

Powodzenia w dalszej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezla robota znaczy niezly robot :D

Jak dla mnie to pare rzeczy ci chyba umklo, ale to przeciez WIP i pewnie jeszcze duzo sie zmieni.

1. Laczenie nogi: jakos za durzy ten sworzen. Przynajmniej kilka razy za duza srednica w stosunku do grubosci scianek tej nogi.

2. Jak to dziala: No wlasnie jak dzialaja silowniki ponizej skoro nigdzie nie sa podlaczone?

3. Pierwsza i druga czesc nogi (liczac od korpusu) tez powinna chyba miec jakis silownik. Jedna z nog jest podniesiona. Jak?????? :D

4. Dodaj jakies przewody.

5. Jakies anteny , radary beda?

 

Bardzo monstrualna konstrukcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOW,,, : ] very nice. ale jak na miejski to chyba moze miec zbyt wyolbrzymione ksztalty jesli chodzi o konczyny, dlatego ze, w tym rozstawieniu nog, po autostradzie moze smigac ale juz np 2pasmowka juz mu niepodejdzie,,, W skrucie to ma oznaczac ze nogi sa zaaaa duze w stosunku do tlowia. sam twol albo tlowik jest git super bajer: ], choc tez element techniczny jest tu mocno wynatuzony, dlatego ze w tym tlowiu nic nei ma, nie ma zadnego napedu zadnej maszynerii nic oprocz dzial,,, nie wiem czy sama amunicja moze sie tu zmiescic,,,, taki GAU-8 Avenger, pozera tony amunicji, to jest od 1800 do 3900 pestek na minute, pozatym brak tego napedu neiszczesnego to jest wada,,,,

 

pozatym robocik prezentuje sie miodnie: ]

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no spiderek miodzio...co mi nie leży...na nogach na złączeniu sa takie szpiczaste zębatki, zbytnoi nie wiem po co, bo patrzylem i jakoś sie nie dopatrzylem co miały by poruszać, no chyba ze sa dla wyglądu - jak tak to spox; dorób jakieś kable na zewnątrz bo to fajnie wygląda i bedzie spox. Good luck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo długo tu niebyłem albo za rzadko patrze na 2 strone nowych tematów hmm no niewazne.

A teraz tak:

K21k dzieki za pokazanie błedów postaram sie je poprawić co do siłowników z 2 punktu to są one własnie wbudowane w srodek aby jak najmniej czesci wystawało [coby jakisz madman nieprzerwał\przestrzelił ich]i dlatego to tak wyglada.

Komic stopy ma takie wielkie zeby sie utrzymac, a fakt moze miec problem po poruszaniu sie po miescie ale z natury ta bestia miała byc przeznaczona na walke w otwartych przestrzeniach :)[pustynia].

Avari te spiczaste łaczenia sa jedynie dla bajeru :)

Teraz pracuje nad blokami. oczywiscie pozostało mi jeszcze pojazdy aktualnie obmyslam jak zrobić ciezarówkę ze zwłokami :) oraz ciezarówkę z wiezniami :). no jak wróce z biwaku to zabiore sie za scene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie , początkującego to dosyć fajowo wygląda, no może ta buda jakaś taka mała.... nie wiem, na razie spox. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie

Powracam i normalnie dawnoooo nierobiłem nic w maxie przyznaję sie bez bicia. Praca zajeła wiekszość mojego free czasu który poswiecałem na maxa no ale wziołem sie wczoraj wieczorkiem i poprawiłem 2 błedy które pokazał mi Ka21k[chodzilo o laczenie 1 i 2 ramienia oraz o jego motorykę wiec zamieszczam korekty powiedzcie co sądzicie otym

spider_cam3.jpg

spider_cam4.jpg

 

i co do reszty scenki zaczynam sie bac czy szybko ją skńczę ale napewno to zrobie narazicho ludziska [ps jak znajde dzisiaj konspekty do samolotu to wam pokaże :)]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wiele pochwał hmm dłuuuugo tu ie byłem no ale kolejny pojazd do kolekcji dokładam powiedzcie co onim sądzicie

 

Speeder U-133 [mysliwiec]

 

Wysokośc ok 3-4 metrów

2 osobowa załoga: strzelec i pilot

 

uzbrojenie:

 

1 minigun 6 lufowy [pociski przeciwpancerne z obliczen sa w stanie przebić OK 10 cm pancerz :)]

po 1 działku laserowym na ramieniu

 

 

Rendery

bok

bok.jpg

Przód z perspektywy

przud_per.jpg

tył z perspektywy

tyl_per.jpg

perspektyw brazil 1

perspektiv_braz.jpg

perspektyw brazil 2

perspektiv_braz2.jpg

 

no i słucham panstwa co sądzicie o tym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hym , jak dla mnie koncept pierwszego jest beznadziejny, wszystko kanciaste, i bez zamysłu buda jakaś zupełnie z innej beczki. Nie wiem, po prostu ta stylistyka mi nie odpowiada. Dla mnie to wygląda tak jakbyś zastanawiał się nad tym przez dziesięć sekund, bo chciał szybko "coś" wymodelować. Drugi już trochę lepszy, ciut więcej inwencji, chociaż łączenie przez ciebie obłości i miejsc gdzie są kąty ostre pozostawia wiele do życzenia. Jak dla mnie należałoby popracować nad konceptami. A o wykonaniu od strony technicznej to mogę tylko tyle powiedzieć, że skoro to nie jest do gry, bo wtedy by było za dużo poly to przyłóż się do detali. Może wiele dać oświetlenie i tekstury.

Powodzenia, kombinuj dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności