Allucard Napisano 31 Lipiec 2004 Napisano 31 Lipiec 2004 Witam to jest moja pierwsza scena. Zaczołem tu wiele wipów częśc skończyłem część jest w produkcji. Ale zamysł na scene powstawał już długo wiec jest przemyślany. Spokojnie Conceptów brak niestety bo nimam jak ich tworzyć. Opis moze powinien wystarczyć. Zaczynam wiec. Scena ma prezentować odział który jest w trakcie pacyfikacji miasta. zamieszczam pierwszy obiekt w tej scenie. To Mecha-Spider który bedzie stanowił 3/5 sceny. Do tego dodam jeszcze Gravi-Hummer[coś jakby H1 ale grawitacyjny 3 osobowy bez budy tylko szyba i działko] Ciezarówke i oczywiscie zołniezy oraz cywilów troszkę :) Zamieszczam Rendery 1 obiektu i opis :) MECHA-SPIDER Wysokość około 11,5 metra 5 osób załogi 2 pilotów i 3 strzelców Uzbrojenie: 3 miniguny dolny przeciw piechotny górne przeciwlotnicze skrócane 2 działka przeciwpiechotne na bokach koło pilotów 1 działo przeciwczołgowe na wierrzyczce 1 działo do wyburzania budynków/ niszczenia dużych połaci terenu a teraz RENDERY cały spider widok z góry [ jedno z ramion pokzuje swoje maxymalne wychylenie oraz ograniczenia] Cały spider widok z dołu Mini Zoom budy cała noga spidera Zoom na dolną wierzyczkę strzelniczą Zoom na pilotów tejze maszyny I ostatni render Zoom wierzyczki[sa po po obu stronach] górnej No to narazie tyle textur jeszcze niema ale planuje miejskie maskowanie.
Leru Napisano 31 Lipiec 2004 Napisano 31 Lipiec 2004 nogi bardzo fajnie dopracowane, nie ma co, ale ta buda :/ mi jakoś nie leży osobiście, może jak dojdą textury to wtedy zobaczy się co i jak. Scena z pacyfikacja jest no poniekąd fajnym pomysłem acz niehumanitarnym :D napisałbyś mutanty zamiast cywile Tak jeszcze co do budy - poszerz ją trochę i obniż ale juz za pomacą ugięcia nóg. Może wyglądać bardziej ciekawie Powodzenia w dalszej pracy
gekonum Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 jak dla mnie (dosc poczatkujacego) to wyglada bardzo realistycznie, wprost jakby bylo zdjeciem jakiejs plastikowej zabawki :D, z teksturami będzie cudeńko :D
Ka21k Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 Niezla robota znaczy niezly robot :D Jak dla mnie to pare rzeczy ci chyba umklo, ale to przeciez WIP i pewnie jeszcze duzo sie zmieni. 1. Laczenie nogi: jakos za durzy ten sworzen. Przynajmniej kilka razy za duza srednica w stosunku do grubosci scianek tej nogi. 2. Jak to dziala: No wlasnie jak dzialaja silowniki ponizej skoro nigdzie nie sa podlaczone? 3. Pierwsza i druga czesc nogi (liczac od korpusu) tez powinna chyba miec jakis silownik. Jedna z nog jest podniesiona. Jak?????? :D 4. Dodaj jakies przewody. 5. Jakies anteny , radary beda? Bardzo monstrualna konstrukcja.
KoMic Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 WOW,,, : ] very nice. ale jak na miejski to chyba moze miec zbyt wyolbrzymione ksztalty jesli chodzi o konczyny, dlatego ze, w tym rozstawieniu nog, po autostradzie moze smigac ale juz np 2pasmowka juz mu niepodejdzie,,, W skrucie to ma oznaczac ze nogi sa zaaaa duze w stosunku do tlowia. sam twol albo tlowik jest git super bajer: ], choc tez element techniczny jest tu mocno wynatuzony, dlatego ze w tym tlowiu nic nei ma, nie ma zadnego napedu zadnej maszynerii nic oprocz dzial,,, nie wiem czy sama amunicja moze sie tu zmiescic,,,, taki GAU-8 Avenger, pozera tony amunicji, to jest od 1800 do 3900 pestek na minute, pozatym brak tego napedu neiszczesnego to jest wada,,,, pozatym robocik prezentuje sie miodnie: ] pozdro
Nimrod Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Bardzo przyjemny robocik. Nie zgadzam się z twierdzeniem że buda nie jest dobra, bo jest za mała, przecież to nie musi od razu być hangar dla samolotów jak dla mnie jest OK, małe też może być piękne :)
gekonum Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 No ale wiecie, jeśli to potrafi chodzić po scianach to np spokojnie mogłoby przemieżać miasto np ostzreliwując przechodniów a samemu siedząc sobie na jakimś wierzowcu (ale mnie fantazja poniosła :P)
max_1989 Napisano 15 Sierpień 2004 Napisano 15 Sierpień 2004 Jak dla mnie bajer :). Prośba do ciebie allucard, mógłbyś się ze mną skontaktować? GG: 8253196
Avari Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 no spiderek miodzio...co mi nie leży...na nogach na złączeniu sa takie szpiczaste zębatki, zbytnoi nie wiem po co, bo patrzylem i jakoś sie nie dopatrzylem co miały by poruszać, no chyba ze sa dla wyglądu - jak tak to spox; dorób jakieś kable na zewnątrz bo to fajnie wygląda i bedzie spox. Good luck
Allucard Napisano 17 Sierpień 2004 Autor Napisano 17 Sierpień 2004 Albo długo tu niebyłem albo za rzadko patrze na 2 strone nowych tematów hmm no niewazne. A teraz tak: K21k dzieki za pokazanie błedów postaram sie je poprawić co do siłowników z 2 punktu to są one własnie wbudowane w srodek aby jak najmniej czesci wystawało [coby jakisz madman nieprzerwał\przestrzelił ich]i dlatego to tak wyglada. Komic stopy ma takie wielkie zeby sie utrzymac, a fakt moze miec problem po poruszaniu sie po miescie ale z natury ta bestia miała byc przeznaczona na walke w otwartych przestrzeniach :)[pustynia]. Avari te spiczaste łaczenia sa jedynie dla bajeru :) Teraz pracuje nad blokami. oczywiscie pozostało mi jeszcze pojazdy aktualnie obmyslam jak zrobić ciezarówkę ze zwłokami :) oraz ciezarówkę z wiezniami :). no jak wróce z biwaku to zabiore sie za scene
Gość gooRzyn Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 Jak dla mnie , początkującego to dosyć fajowo wygląda, no może ta buda jakaś taka mała.... nie wiem, na razie spox. pozdrawiam
Dark Hunter Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 jak dla mnie to tez buda dzialka so ok Dobrze ci idzie zrub animke do tego robocika :) Strzaly laserem z dzialka odrzut . -
Allucard Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 witajcie Powracam i normalnie dawnoooo nierobiłem nic w maxie przyznaję sie bez bicia. Praca zajeła wiekszość mojego free czasu który poswiecałem na maxa no ale wziołem sie wczoraj wieczorkiem i poprawiłem 2 błedy które pokazał mi Ka21k[chodzilo o laczenie 1 i 2 ramienia oraz o jego motorykę wiec zamieszczam korekty powiedzcie co sądzicie otym i co do reszty scenki zaczynam sie bac czy szybko ją skńczę ale napewno to zrobie narazicho ludziska [ps jak znajde dzisiaj konspekty do samolotu to wam pokaże :)]
Hatred Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 no no naprawde neizly sprzet robi wrazenie :)
Bacry Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 mam tylko dwa pytania. Czemu kadłub tak mało szczegółowy (taka prosta bryła z wycięciami)? I czemu te działa na górze takie śmieszne. (mechanicznie do kitu, środek ciężkości wychodzi poza kadłubem :)) Reszta OK
Allucard Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 ale wiele pochwał hmm dłuuuugo tu ie byłem no ale kolejny pojazd do kolekcji dokładam powiedzcie co onim sądzicie Speeder U-133 [mysliwiec] Wysokośc ok 3-4 metrów 2 osobowa załoga: strzelec i pilot uzbrojenie: 1 minigun 6 lufowy [pociski przeciwpancerne z obliczen sa w stanie przebić OK 10 cm pancerz :)] po 1 działku laserowym na ramieniu Rendery bok Przód z perspektywy tył z perspektywy perspektyw brazil 1 perspektyw brazil 2 no i słucham panstwa co sądzicie o tym :)
AGmakonts Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 ładnie ale tak kanciastość rozchodząca się do miniguna jakoś nieładnie wygląda
DonVito Corleone Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 mi sie podoba, podobne "pojazdy" byly w half-life2. I mam jedno pytanko czy to bez "mesz smufta" jest ?...bo tak wyglada.
polka dot Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 m-gun fajny ale te łapska troche nie pasuja do mysliwca i ogólnie formy nie ma ale detale fajne ;>
DaveBorck Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Hym , jak dla mnie koncept pierwszego jest beznadziejny, wszystko kanciaste, i bez zamysłu buda jakaś zupełnie z innej beczki. Nie wiem, po prostu ta stylistyka mi nie odpowiada. Dla mnie to wygląda tak jakbyś zastanawiał się nad tym przez dziesięć sekund, bo chciał szybko "coś" wymodelować. Drugi już trochę lepszy, ciut więcej inwencji, chociaż łączenie przez ciebie obłości i miejsc gdzie są kąty ostre pozostawia wiele do życzenia. Jak dla mnie należałoby popracować nad konceptami. A o wykonaniu od strony technicznej to mogę tylko tyle powiedzieć, że skoro to nie jest do gry, bo wtedy by było za dużo poly to przyłóż się do detali. Może wiele dać oświetlenie i tekstury. Powodzenia, kombinuj dalej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się