Skocz do zawartości

Scena 3d: Łąka


ugibugi

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie wypada mi się ze wszystkimi przywitać gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. A więc Witam:). Chciałbym dzisiaj pokazać scenę którą miałem zamiar zrobić od jakiegoś czasu. Jest to łąka lub jak kto woli polana znajdująca się przy lasku. Soft to 3ds max, vray, photoshop i odrobinka after effects. Wszystkie komentarze mile widziane:)

 

SqOh3.jpg1kgZA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Cieszę się że przypadło do gustu:) Drzewa nie są moje, dorwałem je na jakiejś stronce za darmowymi modelami. Niestety były dość kiepskiej jakości ale DOF załatwił sprawe. W AE zostały dodane lens flare'y, te latające pyłki w postaci mniejszych kropek i zabrudzenia obiektywu w postaci większych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzydkie bokeh. Niemniej bardzo fajny teścik, choć trochę mało;) Jest tam jakieś zdjęcie czy wszystko w CG zrobione? Ta trawa jeszcze przed pierwszym planem w ogóle nie widoczna, przez co niespecjalnie spełnia w kompozycji swoje założenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobienie takiej trawy nie jest specjalnie trudne. Najpierw stworzyłem sobie kilka kęp trawy o różnych długościach i gęstości, do tego jakieś roślinki i rozsiałem je multiscatterem. Shadery też nie są skomplikowane, opierają się głównie na 2sidedMtl. Poniżej wrzucam screen przedstawiający kilka kęp przed rozsianiem.

lWWqv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności