ugibugi Napisano 1 Sierpień 2012 Share Napisano 1 Sierpień 2012 Na wstępie wypada mi się ze wszystkimi przywitać gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. A więc Witam:). Chciałbym dzisiaj pokazać scenę którą miałem zamiar zrobić od jakiegoś czasu. Jest to łąka lub jak kto woli polana znajdująca się przy lasku. Soft to 3ds max, vray, photoshop i odrobinka after effects. Wszystkie komentarze mile widziane:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasjogabonito Napisano 1 Sierpień 2012 Share Napisano 1 Sierpień 2012 Fajne. Mi się podoba. Roślinność sam robiłeś? Co w AE dodałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugibugi Napisano 1 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 1 Sierpień 2012 Cieszę się że przypadło do gustu:) Drzewa nie są moje, dorwałem je na jakiejś stronce za darmowymi modelami. Niestety były dość kiepskiej jakości ale DOF załatwił sprawe. W AE zostały dodane lens flare'y, te latające pyłki w postaci mniejszych kropek i zabrudzenia obiektywu w postaci większych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 2 Sierpień 2012 Share Napisano 2 Sierpień 2012 Brzydkie bokeh. Niemniej bardzo fajny teścik, choć trochę mało;) Jest tam jakieś zdjęcie czy wszystko w CG zrobione? Ta trawa jeszcze przed pierwszym planem w ogóle nie widoczna, przez co niespecjalnie spełnia w kompozycji swoje założenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugibugi Napisano 2 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2012 Bokeh faktycznie jest defaultowy, vrayowski. Następnym razem zwróce na to większą uwage. Wszystko jest zrobione w cg, nie ma wklejonych zdjęć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sinnerslayer Napisano 3 Wrzesień 2012 Share Napisano 3 Wrzesień 2012 cholera! naucz mnie robić taką trawę!! próbowałem wszystkiego, nawet auto-grass'a za cienki jestem lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugibugi Napisano 6 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2012 Zrobienie takiej trawy nie jest specjalnie trudne. Najpierw stworzyłem sobie kilka kęp trawy o różnych długościach i gęstości, do tego jakieś roślinki i rozsiałem je multiscatterem. Shadery też nie są skomplikowane, opierają się głównie na 2sidedMtl. Poniżej wrzucam screen przedstawiający kilka kęp przed rozsianiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi