ugibugi Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Na wstępie wypada mi się ze wszystkimi przywitać gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. A więc Witam:). Chciałbym dzisiaj pokazać scenę którą miałem zamiar zrobić od jakiegoś czasu. Jest to łąka lub jak kto woli polana znajdująca się przy lasku. Soft to 3ds max, vray, photoshop i odrobinka after effects. Wszystkie komentarze mile widziane:)
lukasjogabonito Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Fajne. Mi się podoba. Roślinność sam robiłeś? Co w AE dodałeś?
ugibugi Napisano 1 Sierpień 2012 Autor Napisano 1 Sierpień 2012 Cieszę się że przypadło do gustu:) Drzewa nie są moje, dorwałem je na jakiejś stronce za darmowymi modelami. Niestety były dość kiepskiej jakości ale DOF załatwił sprawe. W AE zostały dodane lens flare'y, te latające pyłki w postaci mniejszych kropek i zabrudzenia obiektywu w postaci większych.
Lucek Napisano 2 Sierpień 2012 Napisano 2 Sierpień 2012 Brzydkie bokeh. Niemniej bardzo fajny teścik, choć trochę mało;) Jest tam jakieś zdjęcie czy wszystko w CG zrobione? Ta trawa jeszcze przed pierwszym planem w ogóle nie widoczna, przez co niespecjalnie spełnia w kompozycji swoje założenie.
ugibugi Napisano 2 Sierpień 2012 Autor Napisano 2 Sierpień 2012 Bokeh faktycznie jest defaultowy, vrayowski. Następnym razem zwróce na to większą uwage. Wszystko jest zrobione w cg, nie ma wklejonych zdjęć.
Sinnerslayer Napisano 3 Wrzesień 2012 Napisano 3 Wrzesień 2012 cholera! naucz mnie robić taką trawę!! próbowałem wszystkiego, nawet auto-grass'a za cienki jestem lol.
ugibugi Napisano 6 Wrzesień 2012 Autor Napisano 6 Wrzesień 2012 Zrobienie takiej trawy nie jest specjalnie trudne. Najpierw stworzyłem sobie kilka kęp trawy o różnych długościach i gęstości, do tego jakieś roślinki i rozsiałem je multiscatterem. Shadery też nie są skomplikowane, opierają się głównie na 2sidedMtl. Poniżej wrzucam screen przedstawiający kilka kęp przed rozsianiem.
Rekomendowane odpowiedzi