przems Napisano 7 Sierpień 2012 Share Napisano 7 Sierpień 2012 (edytowane) witam, pragnę podzielić się efektem dotychczasowych owoców ćwiczeń nad szeroko pojętym modelowaniem: Nowy up- model i tekstury: rendery w dziale finish: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=85444 model z myślą o game~art element ze zbliżeniem z tej samej pracy sceny składane w Maya i Photoshop, inspiracje malarstwo Z.Beksińskiego: jakieś początki- geometria i sculpt zBrush: Edytowane 19 Wrzesień 2012 przez przems Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 8 Sierpień 2012 Share Napisano 8 Sierpień 2012 Przemek.... zbrzydles... fajne tekstury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 8 Sierpień 2012 Share Napisano 8 Sierpień 2012 Render w mentalu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 8 Sierpień 2012 Share Napisano 8 Sierpień 2012 Z tego co pamietam przemek w mentalu robi. Chop po ASP to umie malować. Ja tez musze sie nauczyć :D.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 8 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2012 Z tego co pamietam przemek w mentalu robi. Chop po ASP to umie malować. Ja tez musze sie nauczyć :D.... dziękuję za opinie, mój rzecznik prasowy SebaZxr odpowie na nurtujące pytania :D dzięki seb, tak prawdę mówiąc prawie nie chodziłem na asp, tylko na zaliczenia, a render tylko mental! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 7 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 7 Wrzesień 2012 mały up w pierwszym poście, model w zBrush(dynamesh) oraz sculpt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 7 Wrzesień 2012 Share Napisano 7 Wrzesień 2012 Za dużo detalu za mało bryły.Po wierzchu naklejone pod spodem nic ciekawego;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 8 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2012 gwoli wytłumaczenia to takie początki w sumie, ale widać pewien potencjał w tym sofcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Wrzesień 2012 Share Napisano 8 Wrzesień 2012 Spoko, jak początki to wogóle nie rób drobnych detali. Skup się na ogólnej bryle i pracuj na niskich subdivide - im mniej poly tym lepiej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 14 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2012 staram się szukać dobrego balansu z ilością a modelem. kolejny upgrade w pierwszym poście coby łatwiej było oglądać, krytyka obowiązkowa;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lee666 Napisano 15 Wrzesień 2012 Share Napisano 15 Wrzesień 2012 Niezłe początki, lepiej jest wspierać się od początku jakimś koncept artem niż na bieżąco wymyślać wygląd postaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 15 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2012 dzięki, kto powiedział że to początki? ;) może w sculpt trochę tak, blueprinty robię wcześniej zanim zacznę coś składać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 19 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2012 ostatnia praca z jaką się uwinąłem - w pierwszym poście, rzeźba robiona na podstawie fotografii: kolejne coś, planuję skoncentrować się bardziej na jakimś detalu niż całej figurze czyli poćwiczyć jeszcze anatomię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się