przems Napisano 7 Sierpień 2012 Napisano 7 Sierpień 2012 (edytowane) witam, pragnę podzielić się efektem dotychczasowych owoców ćwiczeń nad szeroko pojętym modelowaniem: Nowy up- model i tekstury: rendery w dziale finish: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=85444 model z myślą o game~art element ze zbliżeniem z tej samej pracy sceny składane w Maya i Photoshop, inspiracje malarstwo Z.Beksińskiego: jakieś początki- geometria i sculpt zBrush: Edytowane 19 Wrzesień 2012 przez przems
Sebazx6r Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 Przemek.... zbrzydles... fajne tekstury...
Sebazx6r Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 Z tego co pamietam przemek w mentalu robi. Chop po ASP to umie malować. Ja tez musze sie nauczyć :D....
przems Napisano 8 Sierpień 2012 Autor Napisano 8 Sierpień 2012 Z tego co pamietam przemek w mentalu robi. Chop po ASP to umie malować. Ja tez musze sie nauczyć :D.... dziękuję za opinie, mój rzecznik prasowy SebaZxr odpowie na nurtujące pytania :D dzięki seb, tak prawdę mówiąc prawie nie chodziłem na asp, tylko na zaliczenia, a render tylko mental!
przems Napisano 7 Wrzesień 2012 Autor Napisano 7 Wrzesień 2012 mały up w pierwszym poście, model w zBrush(dynamesh) oraz sculpt
mafida Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 Za dużo detalu za mało bryły.Po wierzchu naklejone pod spodem nic ciekawego;)
przems Napisano 8 Wrzesień 2012 Autor Napisano 8 Wrzesień 2012 gwoli wytłumaczenia to takie początki w sumie, ale widać pewien potencjał w tym sofcie)
mafida Napisano 8 Wrzesień 2012 Napisano 8 Wrzesień 2012 Spoko, jak początki to wogóle nie rób drobnych detali. Skup się na ogólnej bryle i pracuj na niskich subdivide - im mniej poly tym lepiej:)
przems Napisano 14 Wrzesień 2012 Autor Napisano 14 Wrzesień 2012 staram się szukać dobrego balansu z ilością a modelem. kolejny upgrade w pierwszym poście coby łatwiej było oglądać, krytyka obowiązkowa;)
lee666 Napisano 15 Wrzesień 2012 Napisano 15 Wrzesień 2012 Niezłe początki, lepiej jest wspierać się od początku jakimś koncept artem niż na bieżąco wymyślać wygląd postaci
przems Napisano 15 Wrzesień 2012 Autor Napisano 15 Wrzesień 2012 dzięki, kto powiedział że to początki? ;) może w sculpt trochę tak, blueprinty robię wcześniej zanim zacznę coś składać.
przems Napisano 19 Wrzesień 2012 Autor Napisano 19 Wrzesień 2012 ostatnia praca z jaką się uwinąłem - w pierwszym poście, rzeźba robiona na podstawie fotografii: kolejne coś, planuję skoncentrować się bardziej na jakimś detalu niż całej figurze czyli poćwiczyć jeszcze anatomię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się