Skocz do zawartości

Łączenie zspheres, initialize nie daje efektu


Vacarv

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na początku zaznaczam, że jestem początkującym użytkownikiem, szukałem rozwiązania tego problemu w sieci (po polsku i angielsku), sam eksperymentowałem, przezscrollowałem dokumentacje i nic nie znalazłem, nawet kogoś kto miał by podobny problem. Jak się łączy zspheres - np. by utworzyć koło, byle by dostać otwór w środku mesh'u. Wiem, że mogę stworzyć sobie bez problemu base mesh w innym sofcie, ale chciał bym wiedzieć jak rozwiązać taki problem tutaj, przyznam, że zspheres są przydatne.

 

Właściwie rozwiązałem ten problem sketh'em, ale i tak wolę wiedzieć.

 

ad.1: Po użyciu initialize/restarcie nadal są cyrki z menu po tym jak zrobiłem własne menu

 

ad.2: W tej chwili uczę się z tutków na YT Jason Welsh'a, czy jest coś jeszcze wartego uwagi

 

ad.3: Czy Zbrush bije na głowę mudbox'a, jeżeli chodzi o możliwości sculpingu i texturowania? Wiem, że nawet w sculptris i to wcześniejszym da się zrobić cuda, chodzi mi o funkcjonalność, wygodę, którą dostaje się w zamian za poznanie narzędzi.

 

Będę naprawdę wdzięczny za odpowiedź i z góry za nie dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zsferki niestety nie dają możliwości zrobienia pętli. ZSketch mimo że jest spoko to już trochę przestarzała technika, teraz wszyscy dłubią za pomoca funkcji Dynamesh, tego się teraz ucz. Teraz prawie w ogóle nie ma potrzeby sięgania po inne softy, wyjątki gdy chcesz dodać jakieś bardzo konkretne hardsurface albo ciuszki zrobione za pomocą symulacji.

Od razu poszukaj informacji o najnowszym zetkowym bajerze czyli QRemesher, ładnie naprawia topologie modelu. Tutki są na oficjalnej stronie zbrusha.