Lucek Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Siema! Mam pewien problem. Otóż mam dosyć ciężkie spline'y, które chciałbym łatwiej kontrolować. Czy jest w maksie narzędzie, które zachowując krzywizny spline'ów trochę je odchudzi? Ew. mógłby być jakiś skrypt do maxa 2012 x64. Dzięki z góry.
mafida Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Modyfikatora Normalize_Spl wrzucasz i gotowe.
Lucek Napisano 13 Wrzesień 2012 Autor Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) Dzięki mafida;) Jak zawsze z banałem;) I tak ci już wiszę repy. Jeszcze jedna sprawa: Nie wiesz czasem jak odwrócić spline'a? Bo mi włosy odwrotnie renderuje;) Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez Lucek
mirach Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 nie bylo przypadkiem przycisku "set first" czy cos takiego na vertexach splinowych ? btw, kiedys optimise spline byl pluginkiem darmowym ktorego trzeba bylo sciagnac.
mafida Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Taa, 'make first'. W maxie to chyba wszystko było kiedys pluginkiem:D
pionix Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Normalize_Spl - nie zaokrągla ostrych krawędzi?
mafida Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Zaokragla, ale jak Lucek robi włosy to chyba bez kantów:)
Lucek Napisano 13 Wrzesień 2012 Autor Napisano 13 Wrzesień 2012 Dzięki już sobie poradziłem. Teraz tylko pokonać chamskie bugi hair'n'fura i do celu;)
mirach Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 chamskie bugi hair'n'fura napewno jest jakis plugin/skrypt ktory z tym pomaga ;) Max, there is an app for that :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się