Napisano 17 Wrzesień 201212 l Witam wszystkich :) Zwracam siętu z prośbą o pomoc do fanów Kapitana Bomby. Planuję stworzyć grę albo mod do gry Serious Sam pod tytułem Kapitan Bomba. Niestety jestem początkującym modelarzem i proszęo pomoc w stworzeniu modeli gracza (czyli np Kapitana Bomby, Sebka, Janusza, Torpedy i wielu innych) jak również kilku broni (np pistolety, dzida itp choć może część znajdę na fanartach Serious Sam) i oczywiście kosmitów (chciałbym umieścić wszystkich jakich wystąpili w Kpt Bombie). To będzie gra FPS czyli mówiąc krótko strzelanka z widoku naszych oczu. Jeśli są chętni do tego projektu proszę pisać. Z poważaniem i pozdrawiam Mkbewe.
Napisano 17 Wrzesień 201212 l Autor Rozumiem ale spokojnie bajka jeszcze się nie skończyła więc jeszcze jest czasu, w grze Serious Sam można modyfikować modele, więc mogę podrzucić Ci model gracza. Jeśli chodzi o zrobienie broni to chyba skorzystam z fanartów. Natomiast kosmici to niestety trzeba będzie wsio robić od początku. Może ktoś zna inną strzelankę tego typu? I drugie pytanie czy są inne polskie fora dotyczące modelowania 3d?
Napisano 4 Październik 201212 l Autor zapraszam do luknięcia na mój model (mam nadzieję że jako początkujący dobrze wypadłem?) :) http://chomikuj.pl/marekszawara/Galeria
Napisano 4 Październik 201212 l dobrze ze chociaz chlopak ma jakies zainteresowania.... pamietaj! palenie szkodzi zdrowiu!
Napisano 4 Październik 201212 l Cóż, w projekcie Ci nie pomogę ale kilka rad dać mogę. Z takim doświadczeniem nie bierz się za 'grę', raczej pozostań przy modzie, większa szansa na to że go ukończysz zanim Twój zapał pryśnie. Bierz się za tutoriale o modelowaniu, texturowaniu etc. załóż sobie jakąś teczkę i wrzucaj tam swoje prace, dopiero po osiągnięciu jakiegoś poziomu możesz prosić ludzi o pomoc przy projekcie, inaczej zostaniesz potraktowany jak narwany gimnazjalista, który potrafi dużo pisać, a gdy trzeba wziąć się za naukę i robotę żeby poprowadzić projekt to cisza z jego strony. Co do Twojego modelu, to słabo... :P
Napisano 4 Październik 201212 l Autor Wcale nie chodziło mi o pomoc, wyłącznie o komentarze-porady, choć wiem że tak pisałem wcześniej, jednakże wobec braku chętnych postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce :p Każda ocena Wasza będzie się dla mnie liczyć.
Napisano 4 Październik 201212 l [...] I drugie pytanie czy są inne polskie fora dotyczące modelowania 3d? Nieeeeeeeeee!! I nie szukaj nawet. :D Powodzenia z grą, w taką bym pyknął. Można by zrobić symulator .
Napisano 4 Październik 201212 l Autor Zastanowię się nad tym. Taka forma pomocy przyda się (tzn dać propozycje co mogłoby być w modzie)
Napisano 30 Grudzień 201212 l Rada. Zacznij od początku. Modelowanie postaci to jest chłopie długa droga. Robienie moda (o grach nie wspominając) jeszcze dłuższa. Jesteś na forum gdzie zbierają się naprawdę zacne i poważne persony i jeszcze nikt nigdy nie pochwalił tu żadnego narwańca. Arthus dał Ci dobrą radę, załóż teczkę i zacznij się uczyć modelowania. Najprostsze rzeczy, a nie organikę. Tyle z mojej strony, bo późno i spać trzeba ;p
Napisano 2 Styczeń 201312 l Nie chcę zniechęcać na starcie ale stworzenie małego lvl do gry korzystając z dostarczonej logiki, oskryptowania, zestawów modeli, textur, dźwięków efektów itp czyli podanej na tacy gotowej piaskownicy (konkurs LD) zajęło mi jakieś 2 miesiące ślęczenia w edytorze na samym tworzeniu levelu, na koniec dodam że praca końcowa jest słaba i wielu elementów rozgrywki takich jak system dialogów itp zwyczajnie nie zdążyłem zrobić... pomyśl że LD to już bardzo daleki etap w porównaniu z pomysłem, proste wyścigi samochodowe to masa modeli i animacji dźwięków oraz skryptów które wprawiają to wszystko w ruch, samemu dużo łatwiej skupić się na modyfikacjach... z własnej frustracji powiem Ci tylko tyle jak masz już model i materiały czeka Cię jeszcze droga przez mękę czyli export tego do jakiegoś konkretnego formatu i potem mozolne ustawianie w edytorze silnika 3d gry czy, jak często w modach bywa, bezpośrednio w plikach konfiguracyjnych. Często ujrzeć można błędy wyświetlania, dziwne cienie itp szczegóły których poprawianie trwa niejednokrotnie dłużej niż samo modelowanie... a gra to tysiące modeli ^^ Jak jeszcze Cię skutecznie nie zniechęciłem to poszło PW ;)