Skocz do zawartości

Rendering animacji - migające światło świetlówki


metallo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zwracam się z pytanie czy ktoś z was wie jak stworzyć w maxie efekt migającej świetlówki która po okresie migania zapala się . Może istnieje jakiś plugin który to obsługuje a jak nie to może jedyna droga to ustawiać to recznie?? jak uważacie??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jesli kamera sie nie rusza (jesli sie rusza to duzo wiecej renderingu) to wyrenderuj 2 klatki, jedną z wylaczona swietlowka, druga z wlaczoną. Potem np w After Effects mozesz sie bawic do woli we wlaczanie, wylanczani, miganie i co tam sobie jeszcze wymazysz z tą swietlowką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by pod jasność (czy to światła, czy materiału, zależy jak zrobisz) podpisać kontroler noise i odpowiednio go podkręcić, tak żeby było dużo momentów gdzie wykres osiąga wartości 0 i 1, natomiast mało pośrednich (migotanie). Zapalenie to już chyba łatwizna, chociażby właśnie montaż w afterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo użyć linijki kodu i zrobić noise od time pomnożonego przez pewną wartość(jeśli chce napisze dokładniej potem o co chodzi). No i moim zdaniem ta sekwencja by musiała być nieco dłuższa niż 2 klatki ale jeśli kamera sie nie rusza to spokojnie tak można to zrobić nawet można kombinować żeby zrobić osobno render światła na warstwie i w normalnym renderze żeby było krucej wyrenderować tylko reflekcje od niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności