spolsh Napisano 1 Październik 2012 Share Napisano 1 Październik 2012 Witam. W zeszłym tygodniu brałem udział w konkursie na stworzenie potwora ze świata Might & Magic. Wyrzeźbiłem Ghoula na podstawie tego conceptu. Po zgłoszeniu pracy, już po terminie i poza konkursem próbowałem poprawić to, czego nie zdążyłem zrobić. Zamieszczam efekt końcowy i zapraszam do krytyki. soft: rzeźbienie/modelowanie - Blender, Sculptris; render - cycles; postpro - ps; [ATTACH=CONFIG]87654[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Świetny model, widać swobodę, z jaką rzeźbisz w bryle, ale bardzo słaba prezentacja, poświata w oczach nie wygląda najlepiej, tekstury właściwie żadne. Paradokslanie jakiś clayrender wyszedłby grafice na zdrowie. Swoją drogą ciekaw jestem, jak użytkownik Sculptrisa oceniłby dyntopo w nowych buildach Blendera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Niestety moim zdaniem sculpt pozostawia bardzo wiele do życzenia. Ze wszystkich rzeźbionych rzeczy podoba mi się tylko szmata na jajcach (chyba że jest ona symulowana.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Fajna praca, ale w 100% zgadzam sie z Lucek. Fun art daje wiele radosci :) @mookie na serio tak piszesz o modelu? Szczerze to mnie to troche zaskoczylo, gdyz sam dobrze bardzo modelujesz, chciaz fakt - sculptow jakis Twoich nie widzialem ( albo nie pamietam ). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spolsh Napisano 2 Październik 2012 Autor Share Napisano 2 Październik 2012 dzięki za komentarze. @mookie: niestety to jest takie trochę T-pose, bo planowałem zapozować armaturą po retopo i wypalaniu map ale nie było już czasu. Następnym razem pomyślę o tym wcześniej. Z tego powodu ucierpiały też materiały, ponieważ myślałem o clay renderze i w ostatnim momencie chciałem skontrastować skórę z dodatkami. Masz jakieś porady co do clay renderu? googlowałem, próbowałem się wzorować na http://www.3dtotal.com/index_gallery_detailed2.php?id=5213#.UGscL00xqqg i się nie udało. Nie używam dyntopo narazie. Jedynie w Sculptisie brakuje mi clay tubes. @Lucek: szmata bez symulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Lucek nie zniechęcaj kolegi. Nie jest źle. Koncept odwzorowany w miarę ok. Reszta to detale. Widać potencjał i włożoną pracę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi