spolsh Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 Witam. W zeszłym tygodniu brałem udział w konkursie na stworzenie potwora ze świata Might & Magic. Wyrzeźbiłem Ghoula na podstawie tego conceptu. Po zgłoszeniu pracy, już po terminie i poza konkursem próbowałem poprawić to, czego nie zdążyłem zrobić. Zamieszczam efekt końcowy i zapraszam do krytyki. soft: rzeźbienie/modelowanie - Blender, Sculptris; render - cycles; postpro - ps; [ATTACH=CONFIG]87654[/ATTACH]
mookie Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Świetny model, widać swobodę, z jaką rzeźbisz w bryle, ale bardzo słaba prezentacja, poświata w oczach nie wygląda najlepiej, tekstury właściwie żadne. Paradokslanie jakiś clayrender wyszedłby grafice na zdrowie. Swoją drogą ciekaw jestem, jak użytkownik Sculptrisa oceniłby dyntopo w nowych buildach Blendera?
Lucek Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Niestety moim zdaniem sculpt pozostawia bardzo wiele do życzenia. Ze wszystkich rzeźbionych rzeczy podoba mi się tylko szmata na jajcach (chyba że jest ona symulowana.)
bolitic Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Fajna praca, ale w 100% zgadzam sie z Lucek. Fun art daje wiele radosci :) @mookie na serio tak piszesz o modelu? Szczerze to mnie to troche zaskoczylo, gdyz sam dobrze bardzo modelujesz, chciaz fakt - sculptow jakis Twoich nie widzialem ( albo nie pamietam ). Pozdrawiam
spolsh Napisano 2 Październik 2012 Autor Napisano 2 Październik 2012 dzięki za komentarze. @mookie: niestety to jest takie trochę T-pose, bo planowałem zapozować armaturą po retopo i wypalaniu map ale nie było już czasu. Następnym razem pomyślę o tym wcześniej. Z tego powodu ucierpiały też materiały, ponieważ myślałem o clay renderze i w ostatnim momencie chciałem skontrastować skórę z dodatkami. Masz jakieś porady co do clay renderu? googlowałem, próbowałem się wzorować na http://www.3dtotal.com/index_gallery_detailed2.php?id=5213#.UGscL00xqqg i się nie udało. Nie używam dyntopo narazie. Jedynie w Sculptisie brakuje mi clay tubes. @Lucek: szmata bez symulacji.
BLADE Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Lucek nie zniechęcaj kolegi. Nie jest źle. Koncept odwzorowany w miarę ok. Reszta to detale. Widać potencjał i włożoną pracę.
Rekomendowane odpowiedzi