Napisano 7 Październik 201212 l Mam pytanie odnośnie mapowania nie regularnych kształtów teksturą typu gradient. Wiem, że niedawno był podobny wątek na tym forum, jednak ja nie do końca o tym o czym tam była mowa. A mianowicie chciałbym uzyskać maskę w photoshopie lub innym graficznym programie ( być może też się da w maxie? ), dla zmapowania kałuży. Mój problem i pytanie odnosi się do tego jak uzyskać na nieregularnym kształcie ( obrys kałuży ) równomierny gradient rozchodzący się od krawędzi kształtu do środka. W photoshopie nie ma takiej funkcji, gdyż program posiada tylko gradnienty liniowe lub kołowe, albo wariacje pierwszych i drugich, a dla mnie zależy aby uzyskać realistyczny efekt głębi.
Napisano 7 Październik 201212 l Autor legomir Dzięki, o tej metodzie nie słyszałem. Sorki za głupie pytanie, ale program to cinema? Aj gapa ze mnie, już widzę, to majka;)
Napisano 8 Październik 201212 l Ja tez nie widziałem, żeby ktoś tego używał, medoty na kałuże gdzie są pokazane ustawienia używam zwykle do robienia displace desek ;)
Napisano 8 Październik 201212 l rozpruwacz-> Normalnie kurde CSI Maya. ailambert-> W maksie w mapie "gradient" i "gradient ramp" masz ustawienia noisa. Jeśli chcesz to zrobić wewnątrz maksa.
Napisano 8 Październik 201212 l Autor rozpruwacz Wooow, znasz się na paintcie. Też potrafię... [ATTACH=CONFIG]87706[/ATTACH]
Napisano 8 Październik 201212 l Autor gutekfiutek Dzięki, jednak myślę, że zdecyduje się na metodę photoshopową.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto